logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szkolenie: Jak zwiększyć efektywność sprzedaży?

  PR 09.04.2018, przeczytano 448 razy

Wymagający rynek i duże oczekiwania klientów są dziś dla przedsiębiorców dużym wyzwaniem. Efektywna sprzedaż to jednak cel, który można osiągnąć dzięki zrozumieniu istoty tego procesu. O tym, na czym polegają dobre relacje z klientem i jak w oparciu o nie realizować cele sprzedażowe, we wrocławskim Idea Hub opowie Jacek Wiśniewski, właściciel agencji reklamowej ART OPEN i trener biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szkolenie%3A-jak-zwiekszyc-efektywnosc-sprzedazy-,36094,artykul.html

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się dlaczego kroki procesu sprzedaży, które wykonują przedsiębiorcy są znane również ich klientom. Podczas spotkania, wspólnie z prelegentem, spróbują odpowiedzieć na pytanie jakie są tego przyczyny. Prowadzący spotkanie przedstawi sposoby na to jak zaskoczyć klientów przełamując sprzedażowe schematy i tym samym skuteczniej osiągać wyznaczone cele. Wyjaśni również dlaczego warto zatroszczyć się o jak najpełniejsze zrozumienie potrzeb i oczekiwań naszych partnerów biznesowych.

Prowadzący spotkanie, Jacek Wiśniewski, jest managerem, sprzedawcą i trenerem biznesu. Na co dzień kieruje agencją reklamową ART OPEN i stworzoną przez siebie marką szkoleniową OPENTRADER. Jego doświadczenia zawodowe obejmują prace związane ze sprzedażą w korporacjach, zarządzaniem oraz coachingiem. Specjalizuje się w retoryce sprzedażowej, szkoląc grupy sprzedażowe, działy Call Center Handlowców, a także Dyrektorów Sprzedaży i Managerów.

Warsztaty „Sprzedaż bez tajemnic – czyli jak przekonać klienta?”
odbędą się 19 kwietnia w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem: https://sprzedazwhubie.evenea.pl/.

Źródło: Idea Hub


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: esaja

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764