logo
WIADOMOŚCI

Szkolenie: Motywacja - co zrobić, żeby chciało się chcieć?

esaja  PR 13.03.2018, przeczytano 267 razy

W codziennej pracy czasem brakuje sił do realizacji wszystkich zaplanowanych działań. Odnalezienie wewnętrznej motywacji oraz wzbudzenie jej w członkach zespołu jest prawdziwą sztuką. O tym, jak skutecznie inspirować siebie i innych do działania, już 15 marca we wrocławskim Idea Hub opowie Beata Butwicka, doświadczona specjalistka ds. PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szkolenie:-motywacja---co-zrobic,-zeby-chcialo-sie-chciec,35764,artykul.html

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie motywować. Prowadząca opowie jak ocenić swój potencjał oraz w jaki sposób inspirować do działania w sytuacjach stresowych. Wskaże jaka jest rola komunikacji w motywowaniu, czym jest konstruktywna pochwała oraz konstruktywna krytyka. Zdradzi również jak ważna jest motywacyjna siła słów oraz jak dobierać sformułowania, by zmienić wydźwięk wypowiedzi. Prelegentka wspomni także o roli wyznaczania celu oraz o kolejnych etapach jego osiągania.

Prowadząca warsztaty, Beata Butwicka jest ekspertką z zakresu budowania wizerunku oraz public relations. Doradzała strategicznie wielu firmom, markom oraz przedstawicielom władz samorządowych. Jest założycielką wrocławskiej agencji Preludium PR. Wykładowca z zakresu komunikacji oraz kształtowania wizerunku.

Warsztaty „Motywacja - co zrobić, aby chciało się chcieć” odbędą się 15 marca w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem: www.motywacjawhubie.evenea.pl.

Źródło: Idea Hub


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: esaja

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Sico Printing Academy 2018 w Krakowie pod patronatem Signs.pl
W Polsce działa kilka tysięcy drukarni wielkoformatowych nie mniej drukarni sitodrukowych. Pracuje w nich kilkanaście tysięcy osób zajmujących się bezpośrednio lub pośrednio drukiem. Możliwość kształcenia w zawodzie sitodrukarza czy wielkoformatowego drukarza cyfrowego jest bardzo ograniczona. Większość pracowników drukarni poza doświadczeniem zdobytym w pracy nie posiada...
Festiwal Druku 2018 z Integart
Festiwal Druku 2018 dobiegł końca. Cieszymy się, że mogliśmy z Państwem spędzić wspólnie ten czas w szczególności, że przybyliście na to wydarzenie tak licznie. Cieszy nas fakt, że nowa oferta będąca wynikiem włączenia firmy AlmaTrend do Integart, spotkała się z Państwa przyjęciem, i że...
Communication Unlimited autorem konceptu salonów Suzuki
Suzuki Motor Poland wprowadza nowy standard wyglądu i wyposażenia salonów sprzedaży. Jest to odpowiedź na zmieniające się potrzeby współczesnych klientów, którzy poszukują inspiracji, indywidualności, dynamizmu i prywatności. Autorem konceptu wizualnego nowych salonów jest agencja Communication Unlimited.
Kerris Group zwiększa zatrudnienie
Do zespołu agencji interaktywnej KERRIS dołączyło 8 nowych osób zasilając działy kreacji, technologii, performance marketingu oraz obsługi klienta. Wśród nich znalazła się m.in. Katarzyna Stefańska, związana wcześniej z DDB&Tribal oraz White Cat Studio.
FC Barcelona w kampanii marki Nesquik
Już 24 września startuje wielka loteria marki NESQUIK mająca na celu dbanie o rozwój dzieci i zwiększanie ich potencjału dzięki odpowiedniemu odżywianiu oraz zachęcaniu do aktywnej zabawy. W akcji promocyjnej marka podjęła współprace z klubem FC Barcelona., której celem jest propagowanie sportowego trybu życia wśród dzieci i ich...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone