logo
WIADOMOŚCI

Szkolenie: Motywacja - co zrobić, żeby chciało się chcieć?

  PR 13.03.2018, przeczytano 292 razy

W codziennej pracy czasem brakuje sił do realizacji wszystkich zaplanowanych działań. Odnalezienie wewnętrznej motywacji oraz wzbudzenie jej w członkach zespołu jest prawdziwą sztuką. O tym, jak skutecznie inspirować siebie i innych do działania, już 15 marca we wrocławskim Idea Hub opowie Beata Butwicka, doświadczona specjalistka ds. PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szkolenie%3A-motywacja---co-zrobic%2C-zeby-chcialo-sie-chciec,35764,artykul.html

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie motywować. Prowadząca opowie jak ocenić swój potencjał oraz w jaki sposób inspirować do działania w sytuacjach stresowych. Wskaże jaka jest rola komunikacji w motywowaniu, czym jest konstruktywna pochwała oraz konstruktywna krytyka. Zdradzi również jak ważna jest motywacyjna siła słów oraz jak dobierać sformułowania, by zmienić wydźwięk wypowiedzi. Prelegentka wspomni także o roli wyznaczania celu oraz o kolejnych etapach jego osiągania.

Prowadząca warsztaty, Beata Butwicka jest ekspertką z zakresu budowania wizerunku oraz public relations. Doradzała strategicznie wielu firmom, markom oraz przedstawicielom władz samorządowych. Jest założycielką wrocławskiej agencji Preludium PR. Wykładowca z zakresu komunikacji oraz kształtowania wizerunku.

Warsztaty „Motywacja - co zrobić, aby chciało się chcieć” odbędą się 15 marca w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem: www.motywacjawhubie.evenea.pl.

Źródło: Idea Hub


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: esaja

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone