logo
WIADOMOŚCI

Szkolenie: Motywacja - co zrobić, żeby chciało się chcieć?

esaja  PR 13.03.2018, przeczytano 248 razy

W codziennej pracy czasem brakuje sił do realizacji wszystkich zaplanowanych działań. Odnalezienie wewnętrznej motywacji oraz wzbudzenie jej w członkach zespołu jest prawdziwą sztuką. O tym, jak skutecznie inspirować siebie i innych do działania, już 15 marca we wrocławskim Idea Hub opowie Beata Butwicka, doświadczona specjalistka ds. PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szkolenie:-motywacja---co-zrobic,-zeby-chcialo-sie-chciec,35764,artykul.html

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie motywować. Prowadząca opowie jak ocenić swój potencjał oraz w jaki sposób inspirować do działania w sytuacjach stresowych. Wskaże jaka jest rola komunikacji w motywowaniu, czym jest konstruktywna pochwała oraz konstruktywna krytyka. Zdradzi również jak ważna jest motywacyjna siła słów oraz jak dobierać sformułowania, by zmienić wydźwięk wypowiedzi. Prelegentka wspomni także o roli wyznaczania celu oraz o kolejnych etapach jego osiągania.

Prowadząca warsztaty, Beata Butwicka jest ekspertką z zakresu budowania wizerunku oraz public relations. Doradzała strategicznie wielu firmom, markom oraz przedstawicielom władz samorządowych. Jest założycielką wrocławskiej agencji Preludium PR. Wykładowca z zakresu komunikacji oraz kształtowania wizerunku.

Warsztaty „Motywacja - co zrobić, aby chciało się chcieć” odbędą się 15 marca w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem: www.motywacjawhubie.evenea.pl.

Źródło: Idea Hub


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: esaja

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
sobota 23.06.2018, 88 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone