logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szlachetny smak piwa w nowej reklamie marki Kasztelan

  PR 11.06.2021, przeczytano 1830 razy
ilustracja

W swoim najnowszym spocie marka Kasztelan w jeszcze bardziej metaforycznej formie i nowoczesnych ujęciach uruchamia wyobraźnię widzów, pokazując bogactwo i pełnię smaku piwa Kasztelan Jasne Pełne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szlachetny-smak-piwa-w-nowej-reklamie-marki-kasztelan,391858,artykul.html

Głównym bohaterem najnowszego spotu Kasztelan Jasne Pełne jest szlachetny smak piwa. Kasztelan zaprasza widzów w metaforyczną podróż przez świat regionalnego piwa Jasnego Pełnego: „Szlachetny smak przybliżę waści”.

Reklama podkreśla charakter marki: połączenie tradycji ze światem współczesnym, tym razem ze skupieniem na smaku kasztelańskiego trunku. Makro ujęcia piwa zostały zaplanowane tak, aby harmonijnie i intrygująco łączyć się z ujęciami pędu i zbliżeń na konia Kasztelana. Koń w polskiej kulturze jednym ze zwierząt uważanych za najszlachetniejsze, a jednocześnie bliskie człowiekowi, piękne i porywające w swoim galopie, dlatego tym razem jego rola była świadomie i celowo podkreślona.

– Nasz spot to kontynuacja i rozwinięcie platformy stworzonej w 2020 roku. Tym razem sięgamy do emocji i wyobraźni widzów pokazując smak regionalnego piwa z Sierpca, Kasztelana Jasnego Pełnego, które dopiero od czerwca 2020 jest dostępne w całej Polsce. Tempo spotu, kolorystyka i scena finałowa mają podkreślać jego bogaty smak, pełnię i charakter – mówi Aleksandra Lipko-Kruk, menedżerka marki Kasztelan. – Sięgnęliśmy po środki wyrazu filmowego dotychczas nieobecne w polskich reklamach piwa, więc jest to spot innowacyjny, a jednocześnie kontynuujący to, co widzowie docenili w poprzednich odcinkach przygód Kasztelana. Końcowe hasło „(Szlachetnym smakiem) Racz się waść” jest transformacją hasła otwierającego nową platformę, czyli „Racz waść wpaść”. W ten sposób chcieliśmy skierować uwagę widzów w stronę smaku utrzymując dowcipny, a jednocześnie staropolski styl wypowiedzi – dodaje.

Dopełnieniem reklamy jest muzyka, która zawsze odgrywa ważną rolę w filmach reklamowych marki – tym razem jest to unowocześnione wydanie muzyki klasycznej, które może zaskoczyć niejednego widza.

Spot będzie szeroko promowany w kanałach telewizji ogólnopolskiej i w kanałach tematycznych. Reklamę będzie wspierać również komunikacja digitalowa. Spot w reżyserii Szymona Pawlika stworzyła agencja Brainbox, producentem jest studio filmowe Dynamo, zza kamery operował Mateusz Dziekoński, a muzykę stworzył Marek Domański. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764