logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szmalec PR wygrywa przetarg na obsługę marki Bonami

  PR 13.02.2020, przeczytano 316 razy

Agencja Szmalec PR rozpoczęła współpracę z Bonami.pl, sklepem internetowym z artykułami wyposażenia wnętrz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szmalec-pr-wygrywa-przetarg-na-obsluge-marki-bonami,385668,artykul.html

W ramach umowy agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe usługi komunikacyjne, w tym m.in. doradztwo strategiczne, bieżące relacje z mediami, PR produktowy i korporacyjny.

Celem działań jest wzmocnienie obecności Bonami na polskim rynku e-commerce poprzez aktywną i otwartą komunikację, a także stworzenie przestrzeni medialnej dla nowych projektów. Ubiegły rok sklep zakończył z globalnym przychodem w wysokości 55 milionów euro. Spółka planuje dalsze inwestycje we wszystkich pięciu krajach i wzrost wyników o 35%. Poza Polską Bonami jest obecne w Czechach, na Słowacji, w Rumunii oraz na Węgrzech.

Projekt ze strony agencji prowadzi Sylwia Szmalec. Umowę podpisano na rok.

Źródło: Szmalec PR

www.szmalecpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Puma: Trzy nowe komplety strojów Valencii na sezon 2020/21
Firma PUMA ma przyjemność zaprezentować stroje Valencii na sezon 2020/21, które powstały pod hasłem „z odwagi zrodzeni” (Born from Bravery). Inspiracje do stworzenia trzech nowych kompletów, projektanci czerpali od sławnych mieszkańców miasta lub jego najbardziej charakterystycznych elementów, tj. Giełda Jedwabiu, produkcja pomarańczy oraz...
Performante mówi „Yes”
Agencja Performante ruszyła z nową kampanią wizerunkową, której towarzyszy odświeżenie komunikacji firmy.  
Żywiec Zdrój promuje Żywiecczyznę w najnowszej loterii produktowej wody niegazowanej
1 sierpnia ruszyła ogólnopolska akcja promocyjna Żywiec Zdrój zachęcająca Polaków do odkrywania Żywiecczyzny – regionu, z którego wywodzi się marka. W loterii paragonowej biorą udział produkty z linii Żywiec Zdrój niegazowany, we wszystkich dostępnych formatach. Łącznie zaplanowano  61 nagród pieniężnych o wartości 4000 zł...
Nowa identyfikacja wizualna Grupy American Heart of Poland
Największa sieć oddziałów szpitalnych wyspecjalizowanych w leczeniu układu sercowo-naczyniowego prezentuje nową, ujednoliconą identyfikację wizualną. Docelowo będzie ona wdrożona we wszystkich podmiotach należących do Grupy.
Schulz: Maciej Turkawski awansuje na Group Account Managera
Maciej Turkawski związany z agencją Schulz brand friendly od 2018 roku awansował na stanowisko Group Account Managera.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764