logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szmalec PR wygrywa przetarg na obsługę marki Bonami

  PR 13.02.2020, przeczytano 158 razy

Agencja Szmalec PR rozpoczęła współpracę z Bonami.pl, sklepem internetowym z artykułami wyposażenia wnętrz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szmalec-pr-wygrywa-przetarg-na-obsluge-marki-bonami,385668,artykul.html

W ramach umowy agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe usługi komunikacyjne, w tym m.in. doradztwo strategiczne, bieżące relacje z mediami, PR produktowy i korporacyjny.

Celem działań jest wzmocnienie obecności Bonami na polskim rynku e-commerce poprzez aktywną i otwartą komunikację, a także stworzenie przestrzeni medialnej dla nowych projektów. Ubiegły rok sklep zakończył z globalnym przychodem w wysokości 55 milionów euro. Spółka planuje dalsze inwestycje we wszystkich pięciu krajach i wzrost wyników o 35%. Poza Polską Bonami jest obecne w Czechach, na Słowacji, w Rumunii oraz na Węgrzech.

Projekt ze strony agencji prowadzi Sylwia Szmalec. Umowę podpisano na rok.

Źródło: Szmalec PR

www.szmalecpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warszawa: wojewoda unieważnia uchwałę krajobrazową
Reklamoza w Warszawie na razie zostaje, a uporządkowanie przestrzeni miejskiej odwlecze się w czasie. Przegłosowana w styczniu warszawska uchwała krajobrazowa została unieważniona przez Konstantego Radziwiłła – wojewodę mazowieckiego.
Zmiany organizacyjne w Igepa Polska
Od 16 marca 2020 roku następuje zmiana na stanowisku Prezesa Zarządu Igepa Polska, Spółki będącej jednym z czołowych dystrybutorów papierów poligraficznych, podłoży do opakowań, papierów biurowych oraz materiałów dla reklamy.
Branżę kosmetyczną czeka rewolucja opakowaniowa
Producenci kosmetyków stopniowo zmieniają swoje podejście do opakowań. Coraz częściej zamieniają stosowany plastik na w pełni przetwarzalny lub na tekturę, drewno lub szkło. Starają się „odchudzać” opakowania, żeby były mniej kłopotliwe w transporcie. Takie działania to przede wszystkim efekt troski o środowisko, ale wymuszają je także unijne zmiany prawne...
Do zespołu kreacji agencji Digital Kingdom dołączył Jakub Lewandowski poprzednio związany z RED8 Digital (Dentsu Aegis Network)
Hasła reklamowe: roboty lepsze od copywriterów?
Chatboty zapewniają konsumentom możliwość całodobowego kontaktu z usługodawcą, a algorytmy sztucznej inteligencji już dziś tworzą skuteczniejsze hasła reklamowe niż człowiek. Jednak na razie wdrożenie rozwiązań z zakresu SI wiąże się z wysokim kosztem inwestycyjnym. Na taki mogą sobie pozwolić tylko najbogatsze firmy. Sztuczna inteligencja najprawdopodobniej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764