logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szósta Gazela Biznesu dla Atrium

   22.03.2010, przeczytano 1272 razy
ilustracjastrzałka

Szósta Gazela Biznesu z kolei przyznana została Atrium Centrum.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szosta-gazela-biznesu-dla-atrium,10412,artykul.html

Gazela to, według Pulsu Biznesu, firma średniej wielkości,charakteryzująca się dynamicznym rozwojem, dobrą reputacją, orazuczciwością wobec kontrahentów, pracowników i skarbu państwa.

Kryteriami przyznania Gazeli Biznesu 2009 były: rozpoczęciedziałalności przed rokiem 2006 i jej nieprzerwane prowadzenie do dziś,nie odnotowanie straty i odnotowywanie przyrostów sprzedaży z roku narok przez cały ten czas, a także osiągnięcie w roku 2006 wartościsprzedaży nie mniejszej niż 3 mln zł i nie większej niż 200 mln zł.Ostatnim kryterium było publikowanie swoich wyników finansowych wMonitorze Polskim B lub udostępnienie informacji na ich temat firmieCoface Poland lub redakcji "Pulsu Biznesu".


Źródło: Atrium


Szósta Gazela Biznesu dla Atrium

Atrium Centrum Ploterowe szósty raz z rzędu zostało uhonorowane nagrodąGazeli Biznesu, przyznawaną najdynamiczniej rozwijającym się firmom.

Według Pulsu Biznesu - Gazela to firma średniej wielkości, która dziękiniezwykle dynamicznemu rozwojowi doskonale daje sobie radę wśród nawetznacznie większych konkurentów. W razie zagrożenia z ich strony, poprostu ucieka do przodu. Gazela Biznesu wg jury cechuję się takżenieskazitelną reputacją, uczciwością wobec kontrahentów i pracowników atakże skarbu państwa.

Gazela Biznesu 2009 jest zatem firmą, która: rozpoczęła działalnośćprzed rokiem 2006 i prowadzi ją nieprzerwanie do dziś, w latach 2006-08ani razu nie odnotowała straty, w roku 2006 osiągnęła wartość sprzedażynie mniejszą niż 3 mln zł i nie większą niż 200 mln zł, w latach2006-08 z roku na rok odnotowywała przyrost sprzedaży, przynajmniej odroku 2006 publikuje swoje wyniki finansowe w Monitorze Polskim B lubudostępniła informacje na ich temat firmie Coface Poland lub redakcji"Pulsu Biznesu".

O firmie Atrium Centrum Ploterowe

Firma powstała w maju 1993 roku. Przez blisko 17 lat Atrium CentrumPloterowe wyrosło na czołowego dostawcę maszyn i materiałów do drukuwielkoformatowego w Polsce. Firma od początku była związana zjapońsko-belgijskim producentem ploterów - firmą Mutoh, której jest odpoczątku wyłącznym dystrybutorem. Atrium jest również dystrybutoremploterów UV firmy Durst, ploterów DGI i D-GEN, frezarek Mecanumeric,ploterów Coner oraz laminarek Kala i RSC. Firma ma za sobą już klikatysięcy instalacji, co świadczy o doświadczeniu i profesjonalizmie.

Drugą bardzo ważną częścią działalności jest produkcja i dystrybucjamateriałów do druku wielkoformatowego. Są to m.in. atramenty, banery,folie, siatki, papiery, materiały POS, itd. Przeszkoleni doradcy służąwszelką pomocą w zakresie tworzenia i doboru profili kolorystycznych. Wramach firmy działa także profesjonalny, mobilny, certyfikowany serwisploterów, który wykonuje przeglądy, naprawy gwarancyjne i pogwarancyjnezgodnie z procedurami producentów.

W siedzibie firmy w Opolu produkowane są wysokiej jakości powlekanemedia do druku solwentowego, które przeznaczone są do profesjonalnychsystemów wystawienniczych, POS, standów, pop-upów, roll-upów,lightboxów a także laminaty, folie dekoracyjne, itd. Dwa zprodukowanych materiałów - Ikonos Smart oraz folia samoprzylepna IkonosProfiflex Pro zdobyły Złote Medale Międzynarodowych Targów Poznańskich.Innymi ważnymi nagrodami są „Diamenty” magazynu Forbes, certyfikat„Przejrzysta firma” Dun & Bradstreet oraz „Gazele Biznesu”przyznawane przez Puls Biznesu i Coface. Tytuły te potwierdzają faktspełnienia przez Atrium bardzo rygorystycznych kryteriów takich jak:dobre wyniki finansowe, solidność, uczciwość w biznesie orazprofesjonalizm. Potwierdzeniem wysokich standardów jest wdrożony wAtrium Centrum Ploterowe system zarządzania jakością ISO 9001:2008.

www.atrium.com.pl


REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764