logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szpalty Roku 2017: Komplet wyników konkursu

   16.06.2017, przeczytano 1522 razy

Prezentujemy pełne wyniki Konkurs Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku organizowanego corocznie przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szpalty-roku-2017%3A-komplet-wynikow-konkursu,32828,artykul.html

POWER OF CONTENT MARKETING AWARDS - WYNIKI

Content marketing - motoryzacja

  • ZŁOTO: „La Squadra” // Maranello Motors // realizacja: Time4
    za wysoce estetyczne zdjęcia, atrakcyjność publikacji, dopasowanie treści do docelowego odbiorcy i wyróżnianie się w swojej kategorii.

 

Content marketing – finanse i ubezpieczenia

  • ZŁOTO: „Sztuka Biurowa” // ING Bank Śląski S.A.
    za realizację zgodną z kulturą organizacji, zaangażowanie twórców i odbiorców oraz zachęcenie pracowników do kreatywnego eksperymentowania.
  • ZŁOTO: „Kultura OFFowa” // ING Bank Śląski S.A.
    za spójne działania, kreatywne hasła i edukacyjny wymiar projektu.
  • ZŁOTO: Magazyn „BAŚKA” // ING Bank Śląski //realizacja: Aude
    za przekształcenie pracy w bankowości w coś atrakcyjnego, dynamiczne opowieści o ludziach i pokazanie, że o innowacji można mówić w innowacyjny sposób.

 

Content marketing – zdrowie

  • SREBRO: Magazyn „Rodzina Zdrowia”  // Farmateka // realizacja: Skivak Content Management
    za użyteczny, różnorodny content, rzetelne informacje i spójne połączenie dwóch kanałów dotarcia do odbiorców.

 

Content marketing – uroda

  • ZŁOTO: „Beauty Stories" // Douglas Polska // realizacja: Valkea Media SA
    za wielokanałowość, współpracę z wiarygodnymi influencerami, praktyczne pokazanie produktów, buzzowe treści i delikatną ekspozycję marki.
  • WYRÓŻNIENIE: Magazyn „Sense of Beauty” // Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
    za stworzenie ikony magazynu lifestyle'owego i trzymanie świetnego poziomu w kolejnych latach.

Content marketing – FMCG

  • ZŁOTO: „Poznaj się na tłuszczach” //  Kruszwica realizowany // realizacja: Grupa On Board Think Kong
    za zasięgową edukacyjną kampanię z dobrze dobraną grupą docelową i wyróżniającą się jakość wizualną.
  • SREBRO: Magazyn „Alkohole” // Tesco // realizacja: Skivak Content Management
    za różnorodność treści, dopasowanych do odbiorców, wiarygodny dobór ekspertów i angażujące quizy edukacyjne.
  • WYRÓŻNIENIE: „Spiżarnia Smaków” //  Piotr i Paweł // realizacja: Skivak
    za konsekwentną i partnerską współpracę z blogerami i stworzenie praktyczno-inspiracyjnej publikacji z wysokiej jakości przepisami.


Content marketing – moda

  • WYRÓŻNIENIE: „CLUB C CHAMPIONS x AKTIVIST” // Adidas-Reebok //  realizacja: Valkea Media SA
    za dużą spójność z marką Reebok, artystyczną odwagę w przygotowaniu zdjęć i pokazanie klimatu dużego miasta.

 

Content marketing – branża budowlana/home&garden

  • ZŁOTO: „Trendy Śnieżka 2017” // Śnieżka // realizacja: WORKROOM GROUP
    za aktualny trendbook z prawdziwego zdarzenia i wyróżniające się przejrzystością opracowanie graficznie.
  • SREBRO: „ATLAS fachowca” // ATLAS // realizacja: Aude
    za wiarygodność w grupie docelowej, estetykę i zdjęcia.

 

Content marketing – nieruchomości

  • ZŁOTO: „Aplikacja Holm House” // SKANSKA Residental Development POLAND // realizacja: WORKROOM TECHNOLOGIES
    za wyróżniające się rozwiązanie na rynku nieruchomości, użyteczne zastosowanie nowych technologii w procesie sprzedaży i zwiększenie komfortu mieszkańców w momencie podejmowania decyzji zakupowej.

 

Content marketing – rolnictwo i pokrewne

  • ZŁOTO: „Doradca Sadowniczy” //  Agrosimex // realizacja: Concept Publishing Polska
    za działania w niszowej branży, z trudną grupą docelową, jakość artykułów eksperckich oraz styl komunikacji spójny z założeniami projektu.
  • WYRÓŻNIENIE: „AgroKurier” //  BGŻ BNP Paribas // realizacja: Aude
    za praktyczne treści, nieinwazyjnie połączone z ofertą produktową oraz przemyślane podejście do formy gazety i sposobu jej dystrybucji.

 

Content marketing – turystyka

  • ZŁOTO: Blog „Grecja na żywo” // Grecos Holiday
    za bardzo ciekawy projekt, estetyczne i nowoczesne wykonanie oraz zachęcające do podróżowania myślami zdjęcia.
  • WYRÓŻNIENIE: „HiFly" // Port Lotniczy Wrocław // realizacja: Skivak
    za bardzo dobre okładki i zdjęcia wewnątrz magazynu, praktyczne porady i ciekawostki dla podróżujących.
  • WYRÓŻNIENIE:„Magalog Grecos" // Grecos Holiday // realizacja: Valkea Media SA
    za część contentową - lekką i z humorem, wprowadzającą w wakacyjny nastrój.

 

Content marketing – handel

Jury w tej kategorii nie przyznało nagród
 

Content marketing – galerie handlowe

  • WYRÓŻNIENIE: „Klif Gdynia i Warszawa” //  BNP Paribas Real Estate // realizacja: Valkea Media SA
    za elegancki design, dopasowanie do produktu i grupy docelowej, zachęcanie czytelników do kontaktu i ciekawe zdjęcia aranżacyjne.

 

Content marketing – łączność

  • ZŁOTO: „Expert Play” // P4 // realizacja: Valkea Media SA
    za przeplatanie ekspozycji produktów z nowinkami, swobodny styl zgodny z komunikacją marki oraz dostosowanie treści do aktualnych kampanii.

 

Content marketing – sport

  • ZŁOTO: „PKO Bank Polski Biegajmy razem” // PKO Bank Polski
    za komercyjną kampanię o charakterze charytatywnym, angażowanie pracowników i dobrą oprawę PR.

 

Content marketing – projekty non profit

  • WYRÓŻNIENIE: „Jestem Globik, zapraszam Cię do wspólnej zabawy” // Henkel // realizacja: Aude
    za przygotowanie rozwijającej kreatywność pomocy dydaktycznej, różnorodność zadań oraz estetyczne wydanie.

 

Publikacja jednorazowa (raporty, publikacje o firmie)

  • ZŁOTO: „Pierwszy klient, czyli co zrobić, by pracownik był najlepszym ambasadorem firmy” // realizacja: Urszula Radzińska i Aude
    za pokazanie, że pracownicy są wartością firmy, a dobre relacje otwierają ciekawe dyskusje oraz za zamknięcie publikacji w minimalistycznej, przejrzystej formie.
  • BRĄZ: „Raport: Nowa rola marketingu” // realizacja: Mind Progress Group
    za szerokie opracowanie materiałów oraz rzetelny zbiór informacji przydatny branży marketingowej.
  • WYRÓŻNIENIE: „Twój Angażownik” // realizacja: ICP Group SA
    za stworzenie przestrzeni do mikro-interakcji oraz zachęcenie do rozwoju każdego dnia.

 

 Strategia content marketing dla klientów

  • SREBRO:  „Inspirujący DIY, czyli strategia poszerzenia dotychczasowej grupy docelowej o nowy segment” // Castorama Polska // realizacja: Content Solutions
    za wyróżnienie się pośród portali wnętrzarskich, wiarygodność oraz praktyczne porady bez eksponowania marek produktowych.
  • SREBRO: „Strategia akcji Mama na medal Canpol babies" // Canpol // realizacja: Brandblooming Daria Łamejko-Biedrzycka
    za zrozumienie grupy docelowej, dostarczanie emocji i zastosowanie łatwo przyswajalnych form komunikacji.

 

Strategia content marketing dla pracowników

  • WYRÓŻNIENIE: „Kultura OFFowa” // ING Bank Śląski S.A.
    za kreatywne działania, zmierzające do wprowadzenia oszczędności w firmie oraz przyjazną komunikację.
  • WYRÓŻNIENIE: „Konkurs strategiczny” // DHL Parcel
    za odważną rozmowę z pracownikami o produkcie, poczucie humoru i kreatywność, które zaowocowały zdumiewającymi efektami.
  • WYRÓŻNIENIE: Feedback - kampania na temat informacji zwrotnej dla pracowników // Henkel // realizacja: Aude
    za odczarowanie pojęcia feedbacku oraz połączenie poważnego tematu, z humorystycznymi treściami.

 

Magazyn dla pracowników, nakład do 1 000 egz.

  • ZŁOTO: „W kolorze” //  FFiL Śnieżka SA // realizacja: WORKROOM GROUP
    za połączenie energetyzującej szaty graficznej z treściami o pracownikach i dla pracowników oraz zaprezentowanie interesującej kultury organizacyjnej.
  • SREBRO: „Henkel Life” // Henkel // realizacja: Aude
    za pokazanie wyrazistych ludzi współtworzących firmę, traktowanie produktu jako dodatek i zaangażowanie działu komunikacji.
  • BRĄZ: „Family and Work" // Knauf // realizacja: Aude
    za nieczęstą taką inicjatywę w branży produkcyjnej oraz przyjazny ton komunikacji.

 

Magazyn dla pracowników, nakład powyżej 1 000 egz.

  • ZŁOTO: Magazyn „Baśka” // ING Bank Śląski // realizacja: Aude
    za świetnie prowadzony, angażujący pracowników projekt i pokazanie, że są oni wartością marki.
  • SREBRO: Magazyn „Flesz” // realizacja: ABB
    za ciekawe opowieści o historii firmy i różnorodny, angażujący content. 
  • BRĄZ: „Kurier Drogowy” // Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad // realizacja: Time4
    za duży potencjał, ciekawe i różnorodne treści oraz przejrzysty wygląd.

 

Magazyn dla klientów B2C

  • ZŁOTO: Magazyn pokładowy „PLL LOT Kaleidoscope”  // Polskie Linie Lotnicze LOT // realizacja: Burda Publishing Polska
    za eleganckie zaprezentowanie opowieści o miejscach, ludziach oraz pokazanie marki jako klamry tematycznej tej opowieści.
  • WYRÓŻNIENIE: Magazyn „#ShapeMeUp” // Dalia Lingerie // realizacja: Agencja Interaktywna Korporacja Stylu
    za ciekawe połączenie zdjęć ze szkicami oraz lifestyle'owe treści.


Magazyn dla klientów B2B

  • ZŁOTO: „Kompendium HR” // Pracuj.pl
    za wzorcową publikację z przydatnymi treściami, współpracę z ekspertami i dobrze złożony, nowoczesny layout.
  • SREBRO: Magazyn „Dzisiaj” // ABB w Polsce
    za przystępne przedstawienie trudnego tematu, użyteczności technologii oraz pokazanie lokalnych projektów.
  • SREBRO: „Printing&More” // Elanders // realizacja: Valkea Media
    za budowanie doświadczeń z produktem poprzez realizacje oraz edukację klienta biznesowego.
  • BRĄZ: „Relacje z PZU nr 1/2016” // PZU // realizacja:  WORKROOM GROUP
    za uniwersalność tematu, wybór ekspertów, sposób prezentacji oraz różnorodność treści.

 

Magazyn elektroniczny dla pracowników

W tej kategorii nie przyznano nagród
 

Newsletter dla pracowników

  • SREBRO:„Newsletter 2.0”  // Grupa Żywiec” // realizacja:  Autentika
    za bycie pogromcą newsletterowych mitów w komunikacji wewnętrznej i zaktywizowanie pracowników.

 

Portal dla pracowników

  • ZŁOTO:„One Intranet” // ING Bank Śląski
    za stworzenie platformy do rozmów w organizacji, projekt, w którego centrum są pracownicy i odważny dialog z nimi.
  • SREBRO:„Kudos" // ING Bank Śląski
    za szerzenie dobrych wzorców w nowoczesnych technologicznie odsłonach i sprawienie, że codzienne docenianie współpracowników staje się łatwiejsze do wyrażenia.

 

Portal tematyczny dla klientów

  • ZŁOTO: Blog „Grecja na żywo” // Grecos Holiday
    na żywo za inspirowanie i edukowanie klientów, zaangażowanie pracowników oraz autentyczne zdjęcia.
  • SREBRO: blog.aude.pl // Aude
    za przykład szczerego dzielenia się wiedzą i zachęcanie innych, aby śledzili najlepsze praktyki w obszarze content marketingu.

 

Komunikacja VR/AR

W tej kategorii jurorzy postanowili nie przyznawać nagród
 

Kampania social mediowa jako autonomiczny projekt

  • ZŁOTO:#zkopyta // PKO Bank Polski // realizacja:  MediaStorm Tomasz Lipko
    za zaangażowanie wolontariuszy, dotarcie do grupy docelowej i nienachalną promocję marki.

 

Korporacyjna komunikacja video

  • ZŁOTO:Nowe biuro w Warsaw Spire // Jones Lang LaSalle // realizacja:  WORK-ROOM GROUP
    za świetną kampanię, zaangażowanie pracowników, pokazanie wartości kultury korporacyjnej i dynamiczną realizację.

 

Marketingowa komunikacja video

  • SREBRO: Eska 360 // T-Mobile // realizacja:  Grupa ZPR Media
    za przeniesienie emocji do świata wirtualnego, oparcie projektu na współpracy wielu partnerów i bardzo dobrą realizację.
  • SREBRO: „Beauty Stories – Seria Unexpected MakeUp” //  Douglas Polska // realizacja:  Valkea Media
    za niestandardowe tutoriale, wiralowe filmy oraz wpisanie się w potrzeby grupy docelowej.

Źródło: Stowarzyszenie Content Marketing Polska

www.szpaltyroku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764