logo
WIADOMOŚCI

Szpalty Roku 2017: Komplet wyników konkursu

redakcja   16.06.2017, przeczytano 448 razy

Prezentujemy pełne wyniki Konkurs Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku organizowanego corocznie przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szpalty-roku-2017:-komplet-wynikow-konkursu,32828,artykul.html

POWER OF CONTENT MARKETING AWARDS - WYNIKI

Content marketing - motoryzacja

  • ZŁOTO: „La Squadra” // Maranello Motors // realizacja: Time4
    za wysoce estetyczne zdjęcia, atrakcyjność publikacji, dopasowanie treści do docelowego odbiorcy i wyróżnianie się w swojej kategorii.

 

Content marketing – finanse i ubezpieczenia

  • ZŁOTO: „Sztuka Biurowa” // ING Bank Śląski S.A.
    za realizację zgodną z kulturą organizacji, zaangażowanie twórców i odbiorców oraz zachęcenie pracowników do kreatywnego eksperymentowania.
  • ZŁOTO: „Kultura OFFowa” // ING Bank Śląski S.A.
    za spójne działania, kreatywne hasła i edukacyjny wymiar projektu.
  • ZŁOTO: Magazyn „BAŚKA” // ING Bank Śląski //realizacja: Aude
    za przekształcenie pracy w bankowości w coś atrakcyjnego, dynamiczne opowieści o ludziach i pokazanie, że o innowacji można mówić w innowacyjny sposób.

 

Content marketing – zdrowie

  • SREBRO: Magazyn „Rodzina Zdrowia”  // Farmateka // realizacja: Skivak Content Management
    za użyteczny, różnorodny content, rzetelne informacje i spójne połączenie dwóch kanałów dotarcia do odbiorców.

 

Content marketing – uroda

  • ZŁOTO: „Beauty Stories" // Douglas Polska // realizacja: Valkea Media SA
    za wielokanałowość, współpracę z wiarygodnymi influencerami, praktyczne pokazanie produktów, buzzowe treści i delikatną ekspozycję marki.
  • WYRÓŻNIENIE: Magazyn „Sense of Beauty” // Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
    za stworzenie ikony magazynu lifestyle'owego i trzymanie świetnego poziomu w kolejnych latach.

Content marketing – FMCG

  • ZŁOTO: „Poznaj się na tłuszczach” //  Kruszwica realizowany // realizacja: Grupa On Board Think Kong
    za zasięgową edukacyjną kampanię z dobrze dobraną grupą docelową i wyróżniającą się jakość wizualną.
  • SREBRO: Magazyn „Alkohole” // Tesco // realizacja: Skivak Content Management
    za różnorodność treści, dopasowanych do odbiorców, wiarygodny dobór ekspertów i angażujące quizy edukacyjne.
  • WYRÓŻNIENIE: „Spiżarnia Smaków” //  Piotr i Paweł // realizacja: Skivak
    za konsekwentną i partnerską współpracę z blogerami i stworzenie praktyczno-inspiracyjnej publikacji z wysokiej jakości przepisami.


Content marketing – moda

  • WYRÓŻNIENIE: „CLUB C CHAMPIONS x AKTIVIST” // Adidas-Reebok //  realizacja: Valkea Media SA
    za dużą spójność z marką Reebok, artystyczną odwagę w przygotowaniu zdjęć i pokazanie klimatu dużego miasta.

 

Content marketing – branża budowlana/home&garden

  • ZŁOTO: „Trendy Śnieżka 2017” // Śnieżka // realizacja: WORKROOM GROUP
    za aktualny trendbook z prawdziwego zdarzenia i wyróżniające się przejrzystością opracowanie graficznie.
  • SREBRO: „ATLAS fachowca” // ATLAS // realizacja: Aude
    za wiarygodność w grupie docelowej, estetykę i zdjęcia.

 

Content marketing – nieruchomości

  • ZŁOTO: „Aplikacja Holm House” // SKANSKA Residental Development POLAND // realizacja: WORKROOM TECHNOLOGIES
    za wyróżniające się rozwiązanie na rynku nieruchomości, użyteczne zastosowanie nowych technologii w procesie sprzedaży i zwiększenie komfortu mieszkańców w momencie podejmowania decyzji zakupowej.

 

Content marketing – rolnictwo i pokrewne

  • ZŁOTO: „Doradca Sadowniczy” //  Agrosimex // realizacja: Concept Publishing Polska
    za działania w niszowej branży, z trudną grupą docelową, jakość artykułów eksperckich oraz styl komunikacji spójny z założeniami projektu.
  • WYRÓŻNIENIE: „AgroKurier” //  BGŻ BNP Paribas // realizacja: Aude
    za praktyczne treści, nieinwazyjnie połączone z ofertą produktową oraz przemyślane podejście do formy gazety i sposobu jej dystrybucji.

 

Content marketing – turystyka

  • ZŁOTO: Blog „Grecja na żywo” // Grecos Holiday
    za bardzo ciekawy projekt, estetyczne i nowoczesne wykonanie oraz zachęcające do podróżowania myślami zdjęcia.
  • WYRÓŻNIENIE: „HiFly" // Port Lotniczy Wrocław // realizacja: Skivak
    za bardzo dobre okładki i zdjęcia wewnątrz magazynu, praktyczne porady i ciekawostki dla podróżujących.
  • WYRÓŻNIENIE:„Magalog Grecos" // Grecos Holiday // realizacja: Valkea Media SA
    za część contentową - lekką i z humorem, wprowadzającą w wakacyjny nastrój.

 

Content marketing – handel

Jury w tej kategorii nie przyznało nagród
 

Content marketing – galerie handlowe

  • WYRÓŻNIENIE: „Klif Gdynia i Warszawa” //  BNP Paribas Real Estate // realizacja: Valkea Media SA
    za elegancki design, dopasowanie do produktu i grupy docelowej, zachęcanie czytelników do kontaktu i ciekawe zdjęcia aranżacyjne.

 

Content marketing – łączność

  • ZŁOTO: „Expert Play” // P4 // realizacja: Valkea Media SA
    za przeplatanie ekspozycji produktów z nowinkami, swobodny styl zgodny z komunikacją marki oraz dostosowanie treści do aktualnych kampanii.

 

Content marketing – sport

  • ZŁOTO: „PKO Bank Polski Biegajmy razem” // PKO Bank Polski
    za komercyjną kampanię o charakterze charytatywnym, angażowanie pracowników i dobrą oprawę PR.

 

Content marketing – projekty non profit

  • WYRÓŻNIENIE: „Jestem Globik, zapraszam Cię do wspólnej zabawy” // Henkel // realizacja: Aude
    za przygotowanie rozwijającej kreatywność pomocy dydaktycznej, różnorodność zadań oraz estetyczne wydanie.

 

Publikacja jednorazowa (raporty, publikacje o firmie)

  • ZŁOTO: „Pierwszy klient, czyli co zrobić, by pracownik był najlepszym ambasadorem firmy” // realizacja: Urszula Radzińska i Aude
    za pokazanie, że pracownicy są wartością firmy, a dobre relacje otwierają ciekawe dyskusje oraz za zamknięcie publikacji w minimalistycznej, przejrzystej formie.
  • BRĄZ: „Raport: Nowa rola marketingu” // realizacja: Mind Progress Group
    za szerokie opracowanie materiałów oraz rzetelny zbiór informacji przydatny branży marketingowej.
  • WYRÓŻNIENIE: „Twój Angażownik” // realizacja: ICP Group SA
    za stworzenie przestrzeni do mikro-interakcji oraz zachęcenie do rozwoju każdego dnia.

 

 Strategia content marketing dla klientów

  • SREBRO:  „Inspirujący DIY, czyli strategia poszerzenia dotychczasowej grupy docelowej o nowy segment” // Castorama Polska // realizacja: Content Solutions
    za wyróżnienie się pośród portali wnętrzarskich, wiarygodność oraz praktyczne porady bez eksponowania marek produktowych.
  • SREBRO: „Strategia akcji Mama na medal Canpol babies" // Canpol // realizacja: Brandblooming Daria Łamejko-Biedrzycka
    za zrozumienie grupy docelowej, dostarczanie emocji i zastosowanie łatwo przyswajalnych form komunikacji.

 

Strategia content marketing dla pracowników

  • WYRÓŻNIENIE: „Kultura OFFowa” // ING Bank Śląski S.A.
    za kreatywne działania, zmierzające do wprowadzenia oszczędności w firmie oraz przyjazną komunikację.
  • WYRÓŻNIENIE: „Konkurs strategiczny” // DHL Parcel
    za odważną rozmowę z pracownikami o produkcie, poczucie humoru i kreatywność, które zaowocowały zdumiewającymi efektami.
  • WYRÓŻNIENIE: Feedback - kampania na temat informacji zwrotnej dla pracowników // Henkel // realizacja: Aude
    za odczarowanie pojęcia feedbacku oraz połączenie poważnego tematu, z humorystycznymi treściami.

 

Magazyn dla pracowników, nakład do 1 000 egz.

  • ZŁOTO: „W kolorze” //  FFiL Śnieżka SA // realizacja: WORKROOM GROUP
    za połączenie energetyzującej szaty graficznej z treściami o pracownikach i dla pracowników oraz zaprezentowanie interesującej kultury organizacyjnej.
  • SREBRO: „Henkel Life” // Henkel // realizacja: Aude
    za pokazanie wyrazistych ludzi współtworzących firmę, traktowanie produktu jako dodatek i zaangażowanie działu komunikacji.
  • BRĄZ: „Family and Work" // Knauf // realizacja: Aude
    za nieczęstą taką inicjatywę w branży produkcyjnej oraz przyjazny ton komunikacji.

 

Magazyn dla pracowników, nakład powyżej 1 000 egz.

  • ZŁOTO: Magazyn „Baśka” // ING Bank Śląski // realizacja: Aude
    za świetnie prowadzony, angażujący pracowników projekt i pokazanie, że są oni wartością marki.
  • SREBRO: Magazyn „Flesz” // realizacja: ABB
    za ciekawe opowieści o historii firmy i różnorodny, angażujący content. 
  • BRĄZ: „Kurier Drogowy” // Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad // realizacja: Time4
    za duży potencjał, ciekawe i różnorodne treści oraz przejrzysty wygląd.

 

Magazyn dla klientów B2C

  • ZŁOTO: Magazyn pokładowy „PLL LOT Kaleidoscope”  // Polskie Linie Lotnicze LOT // realizacja: Burda Publishing Polska
    za eleganckie zaprezentowanie opowieści o miejscach, ludziach oraz pokazanie marki jako klamry tematycznej tej opowieści.
  • WYRÓŻNIENIE: Magazyn „#ShapeMeUp” // Dalia Lingerie // realizacja: Agencja Interaktywna Korporacja Stylu
    za ciekawe połączenie zdjęć ze szkicami oraz lifestyle'owe treści.


Magazyn dla klientów B2B

  • ZŁOTO: „Kompendium HR” // Pracuj.pl
    za wzorcową publikację z przydatnymi treściami, współpracę z ekspertami i dobrze złożony, nowoczesny layout.
  • SREBRO: Magazyn „Dzisiaj” // ABB w Polsce
    za przystępne przedstawienie trudnego tematu, użyteczności technologii oraz pokazanie lokalnych projektów.
  • SREBRO: „Printing&More” // Elanders // realizacja: Valkea Media
    za budowanie doświadczeń z produktem poprzez realizacje oraz edukację klienta biznesowego.
  • BRĄZ: „Relacje z PZU nr 1/2016” // PZU // realizacja:  WORKROOM GROUP
    za uniwersalność tematu, wybór ekspertów, sposób prezentacji oraz różnorodność treści.

 

Magazyn elektroniczny dla pracowników

W tej kategorii nie przyznano nagród
 

Newsletter dla pracowników

  • SREBRO:„Newsletter 2.0”  // Grupa Żywiec” // realizacja:  Autentika
    za bycie pogromcą newsletterowych mitów w komunikacji wewnętrznej i zaktywizowanie pracowników.

 

Portal dla pracowników

  • ZŁOTO:„One Intranet” // ING Bank Śląski
    za stworzenie platformy do rozmów w organizacji, projekt, w którego centrum są pracownicy i odważny dialog z nimi.
  • SREBRO:„Kudos" // ING Bank Śląski
    za szerzenie dobrych wzorców w nowoczesnych technologicznie odsłonach i sprawienie, że codzienne docenianie współpracowników staje się łatwiejsze do wyrażenia.

 

Portal tematyczny dla klientów

  • ZŁOTO: Blog „Grecja na żywo” // Grecos Holiday
    na żywo za inspirowanie i edukowanie klientów, zaangażowanie pracowników oraz autentyczne zdjęcia.
  • SREBRO: blog.aude.pl // Aude
    za przykład szczerego dzielenia się wiedzą i zachęcanie innych, aby śledzili najlepsze praktyki w obszarze content marketingu.

 

Komunikacja VR/AR

W tej kategorii jurorzy postanowili nie przyznawać nagród
 

Kampania social mediowa jako autonomiczny projekt

  • ZŁOTO:#zkopyta // PKO Bank Polski // realizacja:  MediaStorm Tomasz Lipko
    za zaangażowanie wolontariuszy, dotarcie do grupy docelowej i nienachalną promocję marki.

 

Korporacyjna komunikacja video

  • ZŁOTO:Nowe biuro w Warsaw Spire // Jones Lang LaSalle // realizacja:  WORK-ROOM GROUP
    za świetną kampanię, zaangażowanie pracowników, pokazanie wartości kultury korporacyjnej i dynamiczną realizację.

 

Marketingowa komunikacja video

  • SREBRO: Eska 360 // T-Mobile // realizacja:  Grupa ZPR Media
    za przeniesienie emocji do świata wirtualnego, oparcie projektu na współpracy wielu partnerów i bardzo dobrą realizację.
  • SREBRO: „Beauty Stories – Seria Unexpected MakeUp” //  Douglas Polska // realizacja:  Valkea Media
    za niestandardowe tutoriale, wiralowe filmy oraz wpisanie się w potrzeby grupy docelowej.

Źródło: Stowarzyszenie Content Marketing Polska

www.szpaltyroku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

MediaCom otrzymał tytuł Sieci Roku na Festival of Media Global Awards 2018, złota statuetka dla MediaCom Warszawa za polską kampanię Head & Shoulders to pierwsza od dłuższego czasu międzynarodowa nagroda przyznana agencji z Polski na festiwalu Festival of Media. Podczas festiwalowej gali sieć MediaCom zdobyła łącznie 19 nagród za kampanie na całym świecie.
Zespół kreatywny Viasat World z dwiema głównymi nagrodami na gali Promax BDA
Wiodący międzynarodowy koncern medialny Viasat World został wyróżniony dwiema głównymi nagrodami na prestiżowej gali Promax BDA Europe Awards. Impreza stanowi europejską edycję światowego konkursu promującego wybitne osiągnięcia w dziedzinie rozrywki, designu i marketingu.
ATS Display ze Złotym Wiązem w kategorii „Pracodawca Roku!”
W IV edycji konkursu Złoty Wiąz adresowanego do najprężniej działających oraz udzielających się społecznie organizacji na terenie Gminy Wiązowna, firma ATS Display została wyróżniona mianem Pracodawcy Roku.
Grand Press Photo 2018 - Najlepsze polskie fotografie prasowe
Adam Lach (Napo Images) wygrał Ogólnopolski Konkurs Fotografii Prasowej Grand Press Photo 2018. Zwycięskie zdjęcie przedstawia uczestników protestów zorganizowanych przeciwko reformom polskiego sądownictwa. Powstało 24 lipca 2017 roku w trakcie demonstracji, tzw. łańcucha światła, w Warszawie.
Czworo fotoreporterów
W czwartek, 17 maja br. odbyło się wręczenie nagród w tegorocznym konkursie Grand Press Photo. W gronie laureatów jest czworo fotoreporterów "Gazety Wyborczej" - Renata Dąbrowska, Franciszek Mazur i Dominik Werner oraz Agata Grzybowska.
 
poniedziałek 21.05.2018, 174 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone