logo
WIADOMOŚCI

Szpiegowskie zagadki w kampanii serialu „Nielegalni”

  PR 11.10.2018, przeczytano 144 razy
ilustracjastrzałka

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT realizuje kampanię, która sukcesywnie odkrywa kolejne tajniki serialu „Nielegalni”, oryginalnej szpiegowskiej produkcji CANAL+ według powieści Vincenta V. Severskiego.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szpiegowskie-zagadki-w-kampanii-serialu-_nielegalni_,379694,artykul.html

To jedna z najbardziej wyczekiwanych premier tej jesieni. W całej zabawie chodzi o to, by jej uczestnicy również mogli wejść w skórę prawdziwego szpiega. Rozwiązując zagadki publikowane na profilu www.facebook.com/nielegalnicanalplus, odkrywają kolejne informacje o serialu na stronie nielegalni.canalplus.pl. Do momentu odgadnięcia kluczowe informacje, na przykład o bohaterach czy lokalizacjach, są na stronie niedostępne i oznaczone kłódką. W sumie za rozwikłanie siedemnastu zagadek i najbardziej kreatywne odpowiedzi internauci otrzymują m.in. zestawy szpiegowskich gadżetów.

Oprócz konceptu kampanii, 180 jest także odpowiedzialna za design i development strony serialu.

„Nielegalni” to serial szpiegowski CANAL+ według dwóch powieści Vincenta V. Severskiego "Nielegalni" i "Niewierni". Konrad Wolski, szef wydziału Q, przejmując w Stambule białoruskiego handlarza bronią, dowiaduje się o planowanym w Szwecji zamachu terrorystycznym. Broń, która zostanie użyta w zamachu, ma pochodzić z sowieckiego arsenału ukrytego na Białorusi. Konrad natychmiast uruchamia Travisa, polskiego szpiega zakonspirowanego w mińskim KGB, by zdobył informacje wywiadowcze, które udaremnią plan terrorystów. Sprawę komplikuje fakt, że Travis został właśnie zdekonspirowany przez jednego z białoruskich oficerów KGB. Poddany finansowemu szantażowi nie utrzyma się długo na swojej pozycji – z misją jego natychmiastowej ewakuacji rusza do Mińska Sara Korska, oficer polskiej Agencji Wywiadu. Równocześnie w Warszawie emerytowany generał białoruskich służb szantażuje Premiera Rządu RP. Oficerowie Agencji Wywiadu muszą za wszelką cenę przejąć archiwalne materiały obciążające szefa polskiego rządu. Wszystkie drogi prowadzą więc do Mińska. Rozpoczyna się mordercza gra z czasem. W rolach głównych zobaczymy m.in. Grzegorza Damięckiego, Filipa Pławiaka, Andrzeja Seweryna, Sylwię Juszczak i Agnieszkę Grochowską.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Jakość obsługi w kanałach zdalnych
W październiku i listopadzie br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 4. edycji rankingu „Instytucja roku” zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, gdzie szczególną uwagę zwrócono na możliwości ulokowania środków oraz zasady działania bankowego funduszu gwarancyjnego.
Coraz więcej nowych firm w gronie Członków PIAP
W ostatnim kwartale grono Członków PIAP powiększyło się o nowe firmy z branży. Członkami PIAP zostały firmy: „Alexander Creator”, Fresh iD Products, Kopertomat.pl, Ptak Warsaw Expo, oraz tampogadzet.pl.
Sukces Seminarium Wielkoformatowego Atrium i Ikonos
Ogromnym sukcesem zakończyło się Seminarium Wielkoformatowe Atrium Centrum Ploterowe i Ikonos. 140 uczestników, 10 prelegentów, liczne prezentacje i pokazy oraz muzyczne atrakcje. Tak w skrócie można podsumować to wydarzenie.
Samsung przedłuża współpracę z MKOl do 2028 roku
Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) i firma Samsung Electronics podczas oficjalnej ceremonii w Seulu ogłosiły przedłużenie swojego globalnego olimpijskiego partnerstwa do roku 2028.
Nowa reklama aplikacji mobilnej Banku Millennium
Rozpoczyna się emisja nowej reklamy Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o wygodzie korzystania z aplikacji mobilnej, przywołując historię jednego z najpopularniejszych na świecie dań.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone