logo
WIADOMOŚCI

Szpiegowskie zagadki w kampanii serialu „Nielegalni”

  PR 11.10.2018, przeczytano 113 razy
ilustracjastrzałka

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT realizuje kampanię, która sukcesywnie odkrywa kolejne tajniki serialu „Nielegalni”, oryginalnej szpiegowskiej produkcji CANAL+ według powieści Vincenta V. Severskiego.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szpiegowskie-zagadki-w-kampanii-serialu-_nielegalni_,379694,artykul.html

To jedna z najbardziej wyczekiwanych premier tej jesieni. W całej zabawie chodzi o to, by jej uczestnicy również mogli wejść w skórę prawdziwego szpiega. Rozwiązując zagadki publikowane na profilu www.facebook.com/nielegalnicanalplus, odkrywają kolejne informacje o serialu na stronie nielegalni.canalplus.pl. Do momentu odgadnięcia kluczowe informacje, na przykład o bohaterach czy lokalizacjach, są na stronie niedostępne i oznaczone kłódką. W sumie za rozwikłanie siedemnastu zagadek i najbardziej kreatywne odpowiedzi internauci otrzymują m.in. zestawy szpiegowskich gadżetów.

Oprócz konceptu kampanii, 180 jest także odpowiedzialna za design i development strony serialu.

„Nielegalni” to serial szpiegowski CANAL+ według dwóch powieści Vincenta V. Severskiego "Nielegalni" i "Niewierni". Konrad Wolski, szef wydziału Q, przejmując w Stambule białoruskiego handlarza bronią, dowiaduje się o planowanym w Szwecji zamachu terrorystycznym. Broń, która zostanie użyta w zamachu, ma pochodzić z sowieckiego arsenału ukrytego na Białorusi. Konrad natychmiast uruchamia Travisa, polskiego szpiega zakonspirowanego w mińskim KGB, by zdobył informacje wywiadowcze, które udaremnią plan terrorystów. Sprawę komplikuje fakt, że Travis został właśnie zdekonspirowany przez jednego z białoruskich oficerów KGB. Poddany finansowemu szantażowi nie utrzyma się długo na swojej pozycji – z misją jego natychmiastowej ewakuacji rusza do Mińska Sara Korska, oficer polskiej Agencji Wywiadu. Równocześnie w Warszawie emerytowany generał białoruskich służb szantażuje Premiera Rządu RP. Oficerowie Agencji Wywiadu muszą za wszelką cenę przejąć archiwalne materiały obciążające szefa polskiego rządu. Wszystkie drogi prowadzą więc do Mińska. Rozpoczyna się mordercza gra z czasem. W rolach głównych zobaczymy m.in. Grzegorza Damięckiego, Filipa Pławiaka, Andrzeja Seweryna, Sylwię Juszczak i Agnieszkę Grochowską.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ambasador Nikon – David Yarrow – fotografuje mieszkańców i faunę Keni
Nowy projekt fotograficzny europejskiego ambasadora marki Nikon i artysty-fotografa – Davida Yarrowa – przedstawia dwa oblicza Kenii. Na swoich zdjęciach pokazuje on zarówno olbrzymie słonie w Parku Narodowym Amboseli, jak i przedstawicieli gangów działających w tętniącej życiem stolicy kraju – Nairobi.
Jak wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii społecznej Love Over Hate, prawie co czwarty Polak spotyka się z hejtem co najmniej raz w tygodniu. Jak zniwelować zjawisko, które według prawie 70% respondentów jest bezpodstawną i niesprawiedliwą agresją? Odpowiedzi na ten temat udziela ekspertka kampanii – dr Maja Herman, która wspiera projekt Love Over Hate, promujący...
Strix – taką nazwę przyjął nowy podmiot, oferujący usługi w obszarze omnichannel, e-commerce i transformacji cyfrowej. Za marką stoją trzy firmy – Bold, Centuria i Magexo. Działalność pod jednym szyldem to efekt wspólnej dla spółek strategii sprzedaży na rynkach międzynarodowych.
Powyborcza odsłona kampanii Tyskie
W miniony weekend odbyły się wybory samorządowe, którymi od wielu miesięcy żyła cała Polska. Jedną z marek, które w swojej komunikacji nawiązały do tego ważnego społecznie wydarzenia, jest Tyskie. Z soboty na niedzielę na ulicach pięciu polskich miast – Gdańska, Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Katowic – pojawiły się billboardy z hasłem „Są wybory, które łączą....
Synergic z kampanią promującą otwarcie Multikina w Pruszkowie
Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH, realizuje  kampanię dla jednego z najpopularniejszych multipleksów w Polsce - Multikina. Działania prowadzone są do końca listopada.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone