logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szpiegowskie zagadki w kampanii serialu „Nielegalni”

  PR 11.10.2018, przeczytano 222 razy
ilustracjastrzałka

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT realizuje kampanię, która sukcesywnie odkrywa kolejne tajniki serialu „Nielegalni”, oryginalnej szpiegowskiej produkcji CANAL+ według powieści Vincenta V. Severskiego.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szpiegowskie-zagadki-w-kampanii-serialu-_nielegalni_,379694,artykul.html

To jedna z najbardziej wyczekiwanych premier tej jesieni. W całej zabawie chodzi o to, by jej uczestnicy również mogli wejść w skórę prawdziwego szpiega. Rozwiązując zagadki publikowane na profilu www.facebook.com/nielegalnicanalplus, odkrywają kolejne informacje o serialu na stronie nielegalni.canalplus.pl. Do momentu odgadnięcia kluczowe informacje, na przykład o bohaterach czy lokalizacjach, są na stronie niedostępne i oznaczone kłódką. W sumie za rozwikłanie siedemnastu zagadek i najbardziej kreatywne odpowiedzi internauci otrzymują m.in. zestawy szpiegowskich gadżetów.

Oprócz konceptu kampanii, 180 jest także odpowiedzialna za design i development strony serialu.

„Nielegalni” to serial szpiegowski CANAL+ według dwóch powieści Vincenta V. Severskiego "Nielegalni" i "Niewierni". Konrad Wolski, szef wydziału Q, przejmując w Stambule białoruskiego handlarza bronią, dowiaduje się o planowanym w Szwecji zamachu terrorystycznym. Broń, która zostanie użyta w zamachu, ma pochodzić z sowieckiego arsenału ukrytego na Białorusi. Konrad natychmiast uruchamia Travisa, polskiego szpiega zakonspirowanego w mińskim KGB, by zdobył informacje wywiadowcze, które udaremnią plan terrorystów. Sprawę komplikuje fakt, że Travis został właśnie zdekonspirowany przez jednego z białoruskich oficerów KGB. Poddany finansowemu szantażowi nie utrzyma się długo na swojej pozycji – z misją jego natychmiastowej ewakuacji rusza do Mińska Sara Korska, oficer polskiej Agencji Wywiadu. Równocześnie w Warszawie emerytowany generał białoruskich służb szantażuje Premiera Rządu RP. Oficerowie Agencji Wywiadu muszą za wszelką cenę przejąć archiwalne materiały obciążające szefa polskiego rządu. Wszystkie drogi prowadzą więc do Mińska. Rozpoczyna się mordercza gra z czasem. W rolach głównych zobaczymy m.in. Grzegorza Damięckiego, Filipa Pławiaka, Andrzeja Seweryna, Sylwię Juszczak i Agnieszkę Grochowską.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gratisomat premierowo na Festiwalmarketingu.pl
Podczas tegorocznej edycji targów reklamy po raz pierwszy zaprezentuje się firma Gratisomat, oferująca interaktywne rozwiązania marketingowe. Na stoisku będzie można samodzielnie wypróbować nowoczesną i angażującą forma reklamy produktów i usług.
Pierwsza wersja Senuto – polskiej platformy wspierającej planowanie, analizę oraz optymalizację działań SEO – zostanie wyłączona 31 maja 2019 r. Eksperci spółki od wielu miesięcy pracowali nad jej przebudowaniem. Jak zatem będzie wyglądać Senuto w nowej odsłonie?
Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
Awans i nowy dział strategii w Imagine
Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
Bazarnik w gronie Członków PIAP
Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764