logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sztuczna inteligencja od Veturai na Festiwalmarketingu.pl

  PR 10.08.2018, przeczytano 516 razy
ilustracjastrzałka

Firma specjalizująca się w tworzeniu dedykowanych, innowacyjnych rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji w reklamie zewnętrznej i elektronice reklamowej – po raz pierwszy przedstawi swoje produkty na wrześniowych targach reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sztuczna-inteligencja-od-veturai-na-festiwalmarketingu.pl,37553,artykul.html

Veturai jest producentem urządzeń wykorzystujących algorytmy wizji komputerowej, np. Distracted Driver Detector – wykrywającego niebezpieczne zachowania kierowców na podstawie analizy obrazu z kamery umieszczonej w pojeździe.

Zespół posiada bogate międzynarodowe doświadczenie w budowie algorytmów uczenia maszynowego i rozwiązań big data w marketingu internetowym, medycynie, bezpieczeństwie, branży motoryzacyjnej i finansach.  Veturai proaktywnie podchodzi do potrzeb klienta i wdraża całościowe rozwiązania.

Podczas targów zostanie zaprezentowany najnowszy produkt - Outdoor Analytics & Targeting (inaczej Oat) - algorytm sztucznej inteligencji, który na podstawie obrazu wideo, w czasie rzeczywistym:

  • wykrywa przechodniów zwracających uwagę na reklamę,
  • rozpoznaje ich płeć oraz wiek,
  • dopasowuje wyświetlane reklamy do profilu demograficznego osób na nią patrzących.

Rozwiązanie pozwala efektywnie monitorować skuteczność reklamy w dotarciu do określonych grup konsumentów, jak również personalizować reklamę w celu optymalnego wykorzystania budżetu reklamowego.  

- Oat przenosi do świata reklamy outdoorowej rozwiązania sprawdzone w reklamie internetowej (audience targeting, performance monitoring, ad impressions), które uczyniły AdTech dominującą częścią branży reklamowej – wyjaśnia Konrad Kostrzewa, CEO Veturai.

ilustracjastrzałka

Veturai zachęca do odwiedzenia stoiska R1osoby, które chcą zapoznać się z nowatorskimi urządzeniami oferowanymi przez firmę.

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 12-13 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największe branżowe wydarzenie tego typu w drugiej połowie roku.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Siła Natury” - Herbapol-Lublin startuje z kampanią napojów
„Herbapol-Lublin” S.A., jeden z największych polskich producentów herbat, dżemów i syropów, wprowadza na rynek gotowe do picia napoje ziołowe i herbaciane. Dotychczasowa oferta została wzbogacona o ziołowe napoje funkcjonalne „Uroda” i „Detox” na bazie ekstraktów z ziół i owoców oraz napoje herbaciane Herbapol...
Omega z wyjątkową kampanią telewizyjną
Dziś startuje wyjątkowa i historyczna kampania telewizyjna prezentująca zegarek OMEGA Speedmaster, czyli pierwszy zegarek, który znalazł się na Księżycu. Za zakup mediów odpowiada zespół LuxHub w Havas Media Group.
TFP Grafika na Festiwalmarketingu.pl: Druk 3D dla POS i branży opakowań
Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.
Kampania społeczna „Od początku”
66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.
Wirtualny influencer z Opus B na profilu KFC
Eksperci zespołu digital Opus B na warsztat wzięli wirtualnego influencera KFC - Colonela Sandersa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764