logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sztuczna inteligencja od Veturai na Festiwalmarketingu.pl

  PR 10.08.2018, przeczytano 475 razy
ilustracjastrzałka

Firma specjalizująca się w tworzeniu dedykowanych, innowacyjnych rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji w reklamie zewnętrznej i elektronice reklamowej – po raz pierwszy przedstawi swoje produkty na wrześniowych targach reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sztuczna-inteligencja-od-veturai-na-festiwalmarketingu.pl,37553,artykul.html

Veturai jest producentem urządzeń wykorzystujących algorytmy wizji komputerowej, np. Distracted Driver Detector – wykrywającego niebezpieczne zachowania kierowców na podstawie analizy obrazu z kamery umieszczonej w pojeździe.

Zespół posiada bogate międzynarodowe doświadczenie w budowie algorytmów uczenia maszynowego i rozwiązań big data w marketingu internetowym, medycynie, bezpieczeństwie, branży motoryzacyjnej i finansach.  Veturai proaktywnie podchodzi do potrzeb klienta i wdraża całościowe rozwiązania.

Podczas targów zostanie zaprezentowany najnowszy produkt - Outdoor Analytics & Targeting (inaczej Oat) - algorytm sztucznej inteligencji, który na podstawie obrazu wideo, w czasie rzeczywistym:

  • wykrywa przechodniów zwracających uwagę na reklamę,
  • rozpoznaje ich płeć oraz wiek,
  • dopasowuje wyświetlane reklamy do profilu demograficznego osób na nią patrzących.

Rozwiązanie pozwala efektywnie monitorować skuteczność reklamy w dotarciu do określonych grup konsumentów, jak również personalizować reklamę w celu optymalnego wykorzystania budżetu reklamowego.  

- Oat przenosi do świata reklamy outdoorowej rozwiązania sprawdzone w reklamie internetowej (audience targeting, performance monitoring, ad impressions), które uczyniły AdTech dominującą częścią branży reklamowej – wyjaśnia Konrad Kostrzewa, CEO Veturai.

ilustracjastrzałka

Veturai zachęca do odwiedzenia stoiska R1osoby, które chcą zapoznać się z nowatorskimi urządzeniami oferowanymi przez firmę.

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 12-13 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największe branżowe wydarzenie tego typu w drugiej połowie roku.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złoty Medal dla drukarki tekstylnej Mutoh Valuejet 1938TX
Mutoh ValueJet 1938 TX z atramentami polimerowymi UltraVision TX to kompletna technologia do druku bezpośredniego na tkaninach naturalnych, sztucznych i tapetach, która podczas targów RemaDays 2019 Złoty Medal "The Prize for Innovations".
Empik: nowa kampania, pozycjonowanie i magazyn online marki
Empik zaprezentował spot wprowadzający nowe pozycjonowanie marki. Jego esencją jest inspirowanie do życia pełnego pasji i realizacji wszystkich zainteresowań – od tych codziennych po te niezwykłe. Jednocześnie zmieniła się strona internetowa, na której oferta została wyraźnie podzielona wizualnie na wybrane obszary, aby ułatwić poruszanie się po różnych kategoriach Empiku....
Sławomir bohaterem kampanii reklamowej platformy Bancovo
Bancovo – platforma kredytowa online startuje z kampanią telewizyjną - której głównym bohaterem jest Sławomir Zapała – popularna gwiazda piosenki, aktor i showman. Strategię i kreację kampanii, przygotowała agencja Start Something.
Ricoh na Fespa 2019
Ricoh będzie jednym z wystawców na targach FESPA 2019. W swojej strefie (hala B4, stanowisko K31) firma zaprezentuje m.in. nowy ploter lateksowy Pro L5160, system do druku na tekstyliach Ri 6000 oraz system produkcyjny z piątą stacją na toner specjalny Pro C7200x.
Produkty Canon po raz 25. wyróżnione nagrodami If Design Award 2019
Aż dziewięć produktów Canon zostało nagrodzonych przez iF International Forum Design GmbH prestiżowymi wyróżnieniami iF Design Award 2019. Firma Canon już po raz 25. z rzędu znalazła się wśród laureatów iF Design Award. Cykliczne wyróżnienia dla produktów i technologii Canon sprawiają, że firma nie ustaje w wysiłkach tworzenia produktów, łączących w sobie korzyści...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764