logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sztuczna inteligencja pomoże wybrać perfumy w sklepach Aelia Duty Free

  PR 28.03.2019, przeczytano 564 razy

Aelia Duty Free Polska wprowadza do swoich sklepów opartą o mechanizmy geolokalizacji i sztucznej inteligencji aplikację The Perfumist. Dzięki niej podróżujący otrzymają rekomendacje zapachowe oraz szybko znajdą idealne perfumy. Aplikacja nie tylko ułatwi zakupy, ale również usprawni pracę konsultantek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sztuczna-inteligencja-pomoze-wybrac-perfumy-w-sklepach-aelia-duty-free,381842,artykul.html

The Perfumist to innowacyjne narzędzie wykorzystujące sztuczną inteligencję, która na podstawie wprowadzonych danych generuje listę 10 najbardziej dopasowanych do preferencji klienta podpowiedzi. Konsultant musi jedynie wpisać na swoim tablecie preferowane nuty zapachowe lub ulubiony zapach, a system zarekomenduje odpowiednie perfumy.

Ponadto The Perfumist rozwija kwalifikacje pracowników sklepów Aelia. Korzystając z aplikacji, konsultanci zapamiętują szczegóły związane z konkretnym zapachem. Aplikacja znacznie ułatwia im pracę, ponieważ asortyment w sklepach wolnocłowych jest ogromny (ponad 4 tys. różnych zapachów), a czas przeznaczony na wybór perfum – zwykle ograniczony. Dlatego połączenie wykwalifikowanego personelu Aelia Duty Free Polska i The Perfumist gwarantuje, że klient wyjdzie ze sklepu w pełni usatysfakcjonowany zakupami.

- Co roku na rynku pojawia się około dwa tysiące nowych zapachów, więc znalezienie idealnego jest coraz trudniejszym wyzwaniem. Z drugiej strony poszukiwanie ulubionych perfum przenosi się w świat cyfrowy. Z tego powodu stworzenie aplikacji, która dzięki użyciu sztucznej inteligencji pomoże konsumentowi w odnalezieniu idealnych perfum w zaledwie 2 minuty, było naturalnym, wychodzącym naprzeciw trendom, ruchem – mówi Frederick Besson, twórca aplikacji

The Perfumist w swojej bazie danych ma ponad 30 tys. perfum. Każdy profil zapachu zawiera szczegółowe informacje o jego składzie i krótki opis historii powstania. Co więcej, na podstawie geolokalizacji, aplikacja pokaże dostępność danych perfum w okolicy. Innymi słowy, jeśli użytkownik znajduję się w promieniu 500 metrów od Aelia Duty Free Polska, na ekranie smartfona pojawi się asortyment sklepu i wszelkie dopasowania będą bazowały właśnie na nim. Posiada ona także funkcjonalność oceniania zapachów oraz tworzenia tzw. wish list. Aplikacja jest darmowa i dostępna w 20 językach dla smartfonów z systemem Android oraz iOS.

- Głównym celem wprowadzenia aplikacji do naszych sklepów było podniesienie jakości obsługi klienta oraz dostarczenie mu wartości dodanej. Pierwsze testy aplikacji The Perfumist prowadzone były w Luton oraz w Nicei – teraz wprowadzamy to narzędzie do Polski. Zaczynamy od perfumerii w Warszawie na lotnisku Chopina – mówi Agnieszka Karwacka, Kierownik Projektów Operacyjnych i Brandingowych grupy Lagardere Duty Free Polska.

Źródło: Aelia Duty Free Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764