Tego roku Firma Programmads opracowała innowacyjne narzędzia, oparte na sztucznej inteligencji, których celem jest wsparcie i poprawa komfortu reklamodawców oraz agencji. Budget Keeper pomoże w kontrolowaniu budżetu mediowego, Adam – asystent komunikacyjny dostarczy precyzyjnych informacji na temat działań związanych z narzędziami Adtech, a AdKeeper zagwarantuje jakość operacji programmatic.
Marketing programmatic to złożona i szybko rozwijająca się dziedzina, która odgrywa coraz ważniejszą rolę w europejskich inwestycjach medialnych. Biorąc pod uwagę rozwój tego typu kampanii i różnorodność wykorzystywanych technologii, marki i agencje coraz częściej potrzebują wsparcia w czasie rzeczywistym, aby zoptymalizować swoje kampanie.
Budget Keeper to narzędzie oferujące pełną kontrolę nad budżetami mediowymi. Jego inteligentne funkcje umożliwiają agencjom skuteczną optymalizację budżetów mediowych i zapobieganie nadmiernym wydatkom w DV360.
Platforma Budget Keeper oferuje 3 kluczowe funkcje:
- Miesięczne planowanie budżetu: pozwala użytkownikom uniknąć nadmiernych wydatków na wszystkich kontach i kampaniach bezpośrednio poprzez API DV360.
- Alerty w czasie rzeczywistym: wysyła regularne aktualizacje e-mail co 5 minut, aby informować użytkowników o wydatkach na reklamę i zaktualizowanych wynikach.
- Automatyczne wstrzymywanie po przekroczeniu budżetu: automatycznie wstrzymuje kampanie za każdym razem, gdy narzędzie wykryje, że użytkownicy przekroczyli swój budżet.
Adam to asystent komunikacyjny AI oparty na technologii "Natural Language Processing". Zapewnia on klientom Programmads wsparcie w czasie rzeczywistym poprzez dostarczanie technicznych i niezwykle precyzyjnych informacji na temat działań związanych z narzędziami Adtech platformy Google Marketing (DV360, Google Analytics, Campaign Manager, Search Ads360, Google Tag Manager), Amazon DSP, Xandr oraz Adform.
- Reklama programmatic to bardzo dynamiczna i stale rozwijająca się branża dlatego nieustannie doskonalimy nasze narzędzi i platformy - mówi Marcin Gut – szef polskiego oddziału Programmads - Wprowadzenie do naszej oferty narzędzi opartych na AI pozwala nam znaczniej szybciej i dokładniej przetwarzać dane, a dzięki temu możemy jeszcze skuteczniej wspierać naszych klientów zapewniając im przewagę na tle konkurencji.
AdKeeper to narzędzie, które kontroluje i gwarantuje jakość operacji programmatic. Jako prewencyjne rozwiązanie do zarządzania błędami kampanii, AdKeeper identyfikuje potencjalne anomalie w czasie rzeczywistym i uruchamia alarm, dzięki czemu można od razu podjąć niezbędne działania zaradcze.
Narzędzie AdKeeper opiera się na 3 kluczowych funkcjach:
- Zapobieganie błędom: powiadomienia w czasie rzeczywistym każdym błędzie konfiguracji, unikając kosztownych błędów kampanii.
- Zautomatyzowane sprawdzanie kampanii pod kątem określonych parametrów, takich jak ograniczenie, pożądana widoczność lub geotargetowanie.
- Centralizacja parametrów: wdrożenie kluczowych zasad kampanii reklamowych, gwarantujących spójną jakość, zwiększoną wydajność i utrzymanie standardów marki.
Źródło: Programmads