logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing programmatic

  PR 25.07.2023, przeczytano 1115 razy

Tego roku Firma Programmads opracowała innowacyjne narzędzia, oparte na sztucznej inteligencji, których celem jest wsparcie i poprawa komfortu reklamodawców oraz agencji. Budget Keeper pomoże w kontrolowaniu budżetu mediowego, Adam – asystent komunikacyjny dostarczy precyzyjnych informacji  na temat działań związanych z narzędziami Adtech, a AdKeeper zagwarantuje jakość operacji programmatic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sztuczna-inteligencja-rewolucjonizuje-marketing-programmatic,400896,artykul.html

Marketing programmatic to złożona i szybko rozwijająca się dziedzina, która odgrywa coraz ważniejszą rolę w europejskich inwestycjach medialnych. Biorąc pod uwagę rozwój tego typu kampanii i różnorodność wykorzystywanych technologii, marki i agencje coraz częściej potrzebują wsparcia w czasie rzeczywistym, aby zoptymalizować swoje kampanie.

Budget Keeper to narzędzie oferujące pełną kontrolę nad budżetami mediowymi. Jego inteligentne funkcje umożliwiają agencjom skuteczną optymalizację budżetów mediowych i zapobieganie nadmiernym wydatkom w DV360.

Platforma Budget Keeper oferuje 3 kluczowe funkcje:

  • Miesięczne planowanie budżetu: pozwala użytkownikom uniknąć nadmiernych wydatków na wszystkich kontach i kampaniach bezpośrednio poprzez API DV360.
  • Alerty w czasie rzeczywistym: wysyła regularne aktualizacje e-mail co 5 minut, aby informować użytkowników o wydatkach na reklamę i zaktualizowanych wynikach.
  • Automatyczne wstrzymywanie po przekroczeniu budżetu: automatycznie wstrzymuje kampanie za każdym razem, gdy narzędzie wykryje, że użytkownicy przekroczyli swój budżet.

Adam to asystent komunikacyjny AI oparty na technologii "Natural Language Processing". Zapewnia on klientom Programmads wsparcie w czasie rzeczywistym poprzez dostarczanie technicznych i niezwykle precyzyjnych informacji na temat działań związanych z narzędziami Adtech platformy Google Marketing (DV360, Google Analytics, Campaign Manager, Search Ads360, Google Tag Manager), Amazon DSP, Xandr oraz Adform.

- Reklama programmatic to bardzo dynamiczna i stale rozwijająca się branża dlatego nieustannie doskonalimy nasze narzędzi i platformy - mówi Marcin Gut – szef polskiego oddziału Programmads - Wprowadzenie do naszej oferty narzędzi opartych na AI pozwala nam znaczniej szybciej i dokładniej przetwarzać dane, a dzięki temu możemy jeszcze skuteczniej wspierać naszych klientów zapewniając im przewagę na tle konkurencji.

AdKeeper to narzędzie, które kontroluje i gwarantuje jakość operacji programmatic. Jako prewencyjne rozwiązanie do zarządzania błędami kampanii, AdKeeper identyfikuje potencjalne anomalie w czasie rzeczywistym i uruchamia alarm, dzięki czemu można od razu podjąć niezbędne działania zaradcze.

Narzędzie AdKeeper opiera się na 3 kluczowych funkcjach:

  • Zapobieganie błędom: powiadomienia w czasie rzeczywistym każdym błędzie konfiguracji, unikając kosztownych błędów kampanii.
  • Zautomatyzowane sprawdzanie kampanii pod kątem określonych parametrów, takich jak ograniczenie, pożądana widoczność lub geotargetowanie.
  • Centralizacja parametrów: wdrożenie kluczowych zasad kampanii reklamowych, gwarantujących spójną jakość, zwiększoną wydajność i utrzymanie standardów marki.

Źródło: Programmads

www.programmads.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Opakowania AI-friendly: czytelne także dla algorytmów
Jedną z podstawowych ról opakowania, oprócz przechowywania i transportowania, jest jego atrakcyjność wizualna, dzięki której produkt wyróżnia się na półce, przyciąga uwagę klienta i skłania do zakupu. Opakowanie pełni jednak dużo więcej funkcji, a poza konsumentem powinno być czytelne także dla algorytmów. Mowa o sztucznej inteligencji, która stosowana w systemach do...
Masz wrażenie, że Twoi klienci działają irracjonalnie? Przeceniają drobne nagrody, a te odroczone w czasie, nawet znacznie większe, ich nie kuszą? A może z jakiegoś powodu nagle zwiększają częstotliwość zakupów, nawet jeśli nie proponujesz im specjalnych zniżek? To nie magia, to psychologia! Poznaj efekty psychologiczne rządzące naszymi decyzjami zakupowymi i dowiedz...
Masowa korespondencja wciąż istotna w dobie cyfryzacji
Choć cyfryzacja dynamicznie zmienia sposób komunikacji, a liczba przesyłek listowych ogółem maleje, są obszary, w których tradycyjna korespondencja pozostaje nieodzownym narzędziem komunikacji. Z danych niezależnego operatora pocztowego Speedmail wynika, że największe wolumeny nadal generują branże: bankowa, telekomunikacyjna i windykacyjna, gdzie papierowe listy...
Direct mailing w kampanii Milka „Let’s Neighbor Up”
W coraz bardziej podzielonym świecie wciąż istnieje potrzeba więzi międzyludzkich. Wszyscy wiemy, jak słabe są dziś relacje sąsiedzkie. Szczególnie widoczne jest to w Polsce, gdzie choć 93%1 Polaków ceni sobie dobre stosunki z sąsiadami, jedynie 33%2 faktycznie ich doświadcza. Ten rozdźwięk pokazuje, że choć ludzie pragną...
Jak rozpoznać dezinformację w sieci? Trwa ogólnopolska kampania społeczna
Dezinformacja w internecie to rosnące zagrożenie, z którym codziennie mierzymy się w cyfrowej przestrzeni. Manipulacja informacjami staje się coraz bardziej powszechna, a rozpoznawanie sfałszowanych treści trudniejsze. Edukację w tym zakresie realizuje Ministerstwo Cyfryzacji oraz NASK w ogólnopolskiej kampanii „Nie bądź internetowym trollem”, która ma...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764