logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing programmatic

  PR 25.07.2023, przeczytano 798 razy

Tego roku Firma Programmads opracowała innowacyjne narzędzia, oparte na sztucznej inteligencji, których celem jest wsparcie i poprawa komfortu reklamodawców oraz agencji. Budget Keeper pomoże w kontrolowaniu budżetu mediowego, Adam – asystent komunikacyjny dostarczy precyzyjnych informacji  na temat działań związanych z narzędziami Adtech, a AdKeeper zagwarantuje jakość operacji programmatic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sztuczna-inteligencja-rewolucjonizuje-marketing-programmatic,400896,artykul.html

Marketing programmatic to złożona i szybko rozwijająca się dziedzina, która odgrywa coraz ważniejszą rolę w europejskich inwestycjach medialnych. Biorąc pod uwagę rozwój tego typu kampanii i różnorodność wykorzystywanych technologii, marki i agencje coraz częściej potrzebują wsparcia w czasie rzeczywistym, aby zoptymalizować swoje kampanie.

Budget Keeper to narzędzie oferujące pełną kontrolę nad budżetami mediowymi. Jego inteligentne funkcje umożliwiają agencjom skuteczną optymalizację budżetów mediowych i zapobieganie nadmiernym wydatkom w DV360.

Platforma Budget Keeper oferuje 3 kluczowe funkcje:

  • Miesięczne planowanie budżetu: pozwala użytkownikom uniknąć nadmiernych wydatków na wszystkich kontach i kampaniach bezpośrednio poprzez API DV360.
  • Alerty w czasie rzeczywistym: wysyła regularne aktualizacje e-mail co 5 minut, aby informować użytkowników o wydatkach na reklamę i zaktualizowanych wynikach.
  • Automatyczne wstrzymywanie po przekroczeniu budżetu: automatycznie wstrzymuje kampanie za każdym razem, gdy narzędzie wykryje, że użytkownicy przekroczyli swój budżet.

Adam to asystent komunikacyjny AI oparty na technologii "Natural Language Processing". Zapewnia on klientom Programmads wsparcie w czasie rzeczywistym poprzez dostarczanie technicznych i niezwykle precyzyjnych informacji na temat działań związanych z narzędziami Adtech platformy Google Marketing (DV360, Google Analytics, Campaign Manager, Search Ads360, Google Tag Manager), Amazon DSP, Xandr oraz Adform.

- Reklama programmatic to bardzo dynamiczna i stale rozwijająca się branża dlatego nieustannie doskonalimy nasze narzędzi i platformy - mówi Marcin Gut – szef polskiego oddziału Programmads - Wprowadzenie do naszej oferty narzędzi opartych na AI pozwala nam znaczniej szybciej i dokładniej przetwarzać dane, a dzięki temu możemy jeszcze skuteczniej wspierać naszych klientów zapewniając im przewagę na tle konkurencji.

AdKeeper to narzędzie, które kontroluje i gwarantuje jakość operacji programmatic. Jako prewencyjne rozwiązanie do zarządzania błędami kampanii, AdKeeper identyfikuje potencjalne anomalie w czasie rzeczywistym i uruchamia alarm, dzięki czemu można od razu podjąć niezbędne działania zaradcze.

Narzędzie AdKeeper opiera się na 3 kluczowych funkcjach:

  • Zapobieganie błędom: powiadomienia w czasie rzeczywistym każdym błędzie konfiguracji, unikając kosztownych błędów kampanii.
  • Zautomatyzowane sprawdzanie kampanii pod kątem określonych parametrów, takich jak ograniczenie, pożądana widoczność lub geotargetowanie.
  • Centralizacja parametrów: wdrożenie kluczowych zasad kampanii reklamowych, gwarantujących spójną jakość, zwiększoną wydajność i utrzymanie standardów marki.

Źródło: Programmads

www.programmads.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Technologia i logistyka zmieniają zwyczaje zakupowe klientów e-commerce
„Jedyną stałą w życiu jest zmiana.” Te słowa greckiego filozofa Heraklita z Efezu doskonale pasują do przeobrażeń zachodzących w zwyczajach zakupowych konsumentów w świecie e-commerce. Coraz większa oferta e-sklepów, rozwój technologii, nowatorskie formy prezentacji produktów, rozbudowane systemy bezpiecznych płatności, zaawansowane systemy...
Nowa zielona rzeczywistość: trendy na 2024
Globalny rynek potrzebuje zmian. Dotychczasowe podejście do zrównoważonego rozwoju, będące konsekwencją strategii sprzedaży czy zmian w prawie, już nie wystarcza. Konsumenci potrzebują marek, którym mogą zaufać, z których działaniami się utożsamiają i tych, które przejmują inicjatywę.
Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe w 2024 roku?
Kolejny rok z rzędu utrzymuje się wysoki poziom obaw kryzysowych wśród managerów, dyrektorów ds. komunikacji oraz rzeczników kluczowych polskich firm i instytucji. Przygotowywany na podstawie ich opinii wskaźnik Kryzysometr, tworzony przez agencję Alert Media Communications, wyniósł w tym roku 55%, notując symboliczny spadek o 2 punkty procentowe. Na czele listy potencjalnych...
Q4/2023 - najnowsze zmiany w algorytmach wyszukiwarki Google
Ostatni kwartał roku 2023 zaowocował wieloma aktualizacjami wyszukiwarki Google, w tym dwoma „core updates”, które w największym stopniu wpływają na działanie algorytmów odpowiadających za wybór treści prezentowanych w wyszukiwarce:
Kreacja prokreacji, czyli jak reklamować rozmnażanie
Kryzys demograficzny w Polsce pogłębia się z każdym rokiem. W 2022 r. liczba urodzeń spadła do poziomu 305 tysięcy (o 27 tysięcy mniej niż w roku poprzedzającym).[1] W okresie styczeń-wrzesień br. tempo spadku urodzeń po raz pierwszy jest dwucyfrowe (11%).[2]  Współczynnik dzietności w 2022 r. wyniósł 1,26 a więc znacznie poniżej zastępowalności pokoleń. Na tle Europy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764