logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sztuczna inteligencja w kampanii kursów programowania dla dzieci

  PR 03.08.2023, przeczytano 938 razy
ilustracja

Kompetencje przyszłości są bliżej niż myślisz – przekonują przedstawiciele marki PixBlocks, specjalizującej się w kursach programowania dla dzieci. Kampania promująca usługi PixBlocks została zrealizowana przy wsparciu AI, agencji kreatywnej Good People i K2 Precise (Grupa K2).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sztuczna-inteligencja-w-kampanii-kursow-programowania-dla-dzieci,400966,artykul.html

Kampania online pod hasłem „Odkoduj przyszłość” przedstawia rzeczywiste dzieci na tle futurystycznych widoków, wygenerowanych za pomocą sztucznej inteligencji. Nawiązania do motoryzacji, architektury czy środowiska naturalnego w przyszłościowej odsłonie pokazują, w jakim świecie mogą żyć kolejne pokolenia. Przedstawiciele Akademii PixBlocks przekonują jednak, że nawet jeśli przemiany na świecie nie będą tak wyraźne, kodowanie pozostanie przydatną umiejętnością, którą dzieci mogą zdobywać już od 7. roku życia.

Wyzwaniem, jakie postawili przed sobą twórcy kampanii, jest odczarowanie błędnego przekonania, że programowanie jest przeznaczone wyłącznie dla dzieci wyraźnie zainteresowanych naukami ścisłymi. Obserwując dynamiczne zmiany zachodzące na świecie, można zyskać pewność, że podstawy kodowania przydadzą się w przyszłości każdemu, a programowanie nie jest wyłącznie dla programistów. „Odkodowanie przyszłości” oznacza, że to, czego dziecko już dziś nauczy się w świecie kodu, będzie miało realny wpływ na to, jak będzie wyglądała jego przyszłość.

Warto wspomnieć również, że programowanie pozytywnie wpływa na zdolność logicznego myślenia czy umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów. To umiejętności, które mogą wspierać dzieci w nauce, a dalej – w dorosłym życiu, niezależnie od tego, jaką ścieżkę zawodową wybiorą.

Kampania ruszyła 1 sierpnia 2023 roku, poprzedzając okres powrotu do szkoły, kiedy to rodzice najczęściej podejmują decyzje o wyborze zajęć pozalekcyjnych dla swoich pociech.

Za nową strategię i komunikację marki odpowiada agencja kreatywna Good People, a za jej wdrożenie i zakup mediów – K2 Precise z giełdowej Grupy K2

Źródło: K2

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Nie rozumiem po co zatrudnili agencję, skoro wszystko wymyśliła sztuczna inteligencja.

avatar użytkownika
,

Nie piszą że wszystko, tylko że część.   

,

A nie mogła całości?
Pewnie wyszło by taniej i lepiej.
  

avatar użytkownika
,

Ale co chcesz konkretnie powiedzieć? Że sztuczna inteligencja nie może, czy nie powinna mieć zastosowania w branży kreatywnej?  

,

Jest napisane. Dość krótkie zdania, łatwe do zrozumienia.  

avatar użytkownika
,

Czyli nie do końca wiesz, ale czujesz potrzebę żeby pohejtować - tak dla czystej przyjemności?  

,

A prawa autorskie?
W jakiej formie AI przekazała prawa do tego co stworzyła?
  

avatar użytkownika
,

Ciekawe, znalazłeś gdzieś informację że sztuczna inteligencja przekazuje prawa autorskie? Gdzie?  

,

Czyli nie mieli praw autorskich do omawianego fragmentu utworu...  

avatar użytkownika
,

To zależy. Jeśli użycie wytworów sztucznej inteligencji ma charakter twórczy, to całość jest objęta prawem autorskim. Jak z pędzlem.   

,

A na jakiej podstawie pozyskali ten fragment.
Ponoć jest to skomplikowana kwestia omawiana przez specjalistów...
  

avatar użytkownika
,

Nie jest istotne jak pozyskali skoro nie jest to fragment objęty ochroną prawną. Ważne co z nim dalej zrobili - jak z pędzlem.  

Najnowsze w tym dziale

Black Friday i Cyber Monday, a reklamodawcy
Szaleństwo zakupów w ostatnich dniach listopada ogarnia polski internet. Efekt Black Friday i Cyber Monday nie jest może w Polsce tak silny, jak choćby w USA, jednak ma widoczny wpływ na zachowania zakupowe Polaków, którzy chętniej niż w innych okresach roku przeglądają strony z kategorii “Zakupy online”. Handlowe święto zauważają rzecz jasna również reklamodawcy –...
Dane z raportu o sytuacji społeczno-gospodarczej woj. podlaskiego z 2021 r. wskazują, że obecnie jest to jedno z najstarszych województw Polski. Od wielu lat niezmiennie rośnie tam liczba osób w wieku 65 plus. Niestety, prawdopodobnie rośnie też skala przemocy wobec starszych osób. Trudności z oszacowaniem skali związane są z tym, że rzadko jest zgłaszana.
3 000 przedsiębiorców w 11. edycji Akademii e-marketingu
Przez cały 2023 rok, w największych miastach w Polsce odbywały się darmowe szkolenia dla przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Wydarzenia zorganizowano w ramach 11. edycji Akademii e-marketingu, która jest cyklem spotkań edukacyjnych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Właściciele małych i średnich biznesów...
Itel przedstawia nowe logo
itel, marka z segmentu „inteligentnego życia”, specjalizująca się w oferowaniu przystępnych cenowo i wysokiej jakości konsumenckich produktów elektronicznych, informuje o transformacyjnej inicjatywie odświeżenia marki, która obejmuje nowe logo i wizerunek. Decyzja ta sygnalizuje przełomowy moment w historii firmy, łącząc nowoczesną estetykę z jej...
Monika Brzózka mówczynią TEDxWarsawWomen 2023
Monika Brzózka, Chief Financial & Operating Officer VMLY&R Poland, będzie prelegentką konferencji TEDxWarsawWomen 2023. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764