logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sztuczna inteligencja w marketingu

  PR 29.05.2020, przeczytano 811 razy

Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sztuczna-inteligencja-w-marketingu,387206,artykul.html

Narzędzie oparte jest na mechanizmach sztucznej inteligencji, gromadzeniu, przetwarzaniu i analizie zebranych danych – big data i data mining. Opracowana technologia umożliwi pogłębioną analizę i wyciąganie wniosków z aktywności na kontach użytkowników social mediów. Zebrane dane psychograficzne pomogą marketerom lepiej poznać odbiorców swoich kampanii reklamowych. Dzięki czemu będą mogli jeszcze lepiej je targetować i zwiększać efektywność swoich działań.

Autorski algorytm będzie identyfikował zmienne, które najlepiej wyjaśnią zróżnicowanie zachowań użytkowników oraz dokonywał mikrosegmentacji grupy docelowej.

– Założeniem projektu jest stwierdzenie, iż zachowania i decyzje grupy docelowej wynikają z jej osobowości. W związku z tym nasze rozwiązanie będzie łączyć wyniki badań psychologicznych z danymi behawioralnymi zagregowanymi w jeden spójny system oparty na AI. W naszej ocenie taka analiza pozwoli osiągać nawet kilkukrotnie lepsze rezultaty kampanii marketingowych – mówi Paweł Bobyk, dyrektor zarządzający hyperCREW, odpowiedzialny za projekt.

Kto za tym stoi?

Projekt realizuje zespół agencji strategiczno-kreatywnej hyperCREW. Skupia się ona na dostarczaniu innowacyjnych i skutecznych rozwiązań z obszaru marketingu i reklamy. W obszarze jej specjalizacji leżą m.in. social media. Zespół socialowy składa się z managerów z kilkuletnim doświadczeniem i kilkunastu moderatorów. Rozwinięciem obecnych działań i wsparciem przy tworzeniu efektywnych kampanii dla klientów agencji będzie właśnie dedykowane narzędzie. W protfolio firmy znajdują się takie marki jak: Santander Consumer Bank, Deutsche Bank, Getin Bank, Alior Bank, Siemens Home, Bosch, Zelmer, Bielenda, Miss Sporty, 4F, AVON, MAOAM, Lipton, Pepsico, Warka Radler, Grupa Żywiec, Pizza Hut i Burger King.

Milion na projekt

W rozwój spółki zdecydował się zainwestować fundusz czysta3.vc w kwocie miliona złotych.

– Projekty z obszaru MarTech cieszą się zainteresowaniem funduszu, ponieważ mają ogromny potencjał, a nasze doświadczenie w tym zakresie, pozwala skutecznie pomagać im w skalowaniu biznesu – mówi Szymon Janiak, dyrektor zarządzający Czysta3.VC. – Targetowanie psychograficzne jest obecnie trendem, który intensywnie się rozwija, ponieważ w dobie nieustannego zwiększania konwersji, demografia stała się niewystarczająca. Tego typu podejście może docelowo stać się normą w branży marketingowej.

Źródło: hyperCREW

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

12:06 Radio ESKA2 z najwyższymi wzrostami słuchalności
Liczba słuchaczy Radia ESKA2 zwiększyła się w ciągu minionego roku aż o 29%, natomiast udział stacji zwiększył się aż o 77%. To najwyższe dynamiki w całym rankingu ogólnopolskim wszystkich stacji radiowych, a dla Radia ESKA2 – kolejny miesiąc wzrostów.
Grupa DGP Infor z kolejnym rekordem w sierpniu
Grupa DGP Infor w sierpniu znacząco zwiększyła wyniki oglądalność swoich serwisów, odnotowując rekordowy poziom 80,75 mln odsłon. Jest to aż o 18% więcej niż rok temu. Z kolei liczba unikalnych użytkowników portali wchodzących w skład Grupy wyniosła 10,98 mln, co stanowi przyrost o 5%.
Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarzy 
Parlament Europejski we współpracy z Fundacją Centrum im. prof. Bronisława Geremka oraz „Gazetą Wyborczą” zaprasza na 3. edycję „Szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarzy”. Rekrutacja trwa do 22 września br. 
Salon „Rzeczpospolitej” promuje polskie wzornictwo w Karpaczu
Tegoroczne XXXIII Forum Ekonomiczne w Karpaczu, odbywające się w dniach 3-5 września 2024 roku, stało się miejscem wyjątkowej współpracy pomiędzy "Rzeczpospolitą" a Instytutem Wzornictwa Przemysłowego (IWP). W ramach tego prestiżowego wydarzenia, które gromadzi liderów biznesu, polityki i nauki z całego świata, stworzono unikalną przestrzeń. Jest to jedyna tego rodzaju...
Andrzej Rybiński z audycją w Radiu Pogoda
We września do zespołu redakcyjnego Radia Pogoda dołączył Andrzej Rybiński. Można go usłyszeć w codziennej audycji „Najpiękniejsze melodie Andrzeja Rybińskiego w Radiu Pogoda".
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764