logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sztuka cyfrowego obrazu po japońsku - relacja z forum

   01.10.2014, przeczytano 1662 razy
ilustracjastrzałka

Pierwsza edycja forum pod hasłem: Nowe Japońskie Technologie. Sztuka Cyfrowego Obrazu odbyła się w Krakowie 26 września br. W trakcie spotkania przeprowadzono prelekcje z zakresu cyfrowej fotografii, grafiki, poligrafii i Digital Signage. Omówiono również wpływ nowoczesnych technologii na rozwój japońskiej sztuki. Uczestnicy mieli okazję zapoznać się z najnowszymi produktami światowych marek, związanych z sektorem „cyfrowego obrazu”. Organizatorem Forum była agencja Lucky Monday PR&Events. W spotkaniu wzięło udział ponad 200 osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sztuka-cyfrowego-obrazu-po-japonsku---relacja-z-forum,22777,artykul.html

Forum Nowe Japońskie Technologie. Sztuka Cyfrowego Obrazu organizowane było w ramach Roku Wymiany pomiędzy Grupą Wyszehradzką a Japonią. Do udziału w nim organizator zaprosił takie marki jak m.in.: NEC, Nikon, Epson, Wacom, Corel, X-Rite. Sponsorem z sektora automotive była firma Anndora – autoryzowany diler japońskiej marki Mazda.

Pomysł na zorganizowanie Forum, łączącego wiedzę na temat nowych technologii z dziedziną sztuki i kultury zrodził się spontanicznie. Jednak realizacja tego projektu była już gruntownie przemyślana i zweryfikowana pod kątem potrzeb uczestników. Tym bardziej cieszy fakt, że spotkaliśmy się z tak dużym zainteresowaniem odbiorców i bardzo pozytywnymi reakcjami już po samym wydarzeniu. To ogromna satysfakcja i równocześnie wyraźny sygnał, że takich branżowych spotkań, związanych z szeroko pojętym „cyfrowym obrazem”  nadal brakuje na rynku – stwierdziła Anna Wrzesińska, dyrektor agencji Lucky Monday PR&Events.  

Uroczystego otwarcia Forum dokonał Konsul Honorowy Japonii w Krakowie - Krzysztof Ingarden. Zainteresowaniem uczestników Forum cieszyły się zarówno branżowe prelekcje, jak i stoiska wystawiennicze, gdzie prezentowano szerokie spektrum produktów najnowszej generacji. Poczynając od specjalistycznych monitorów graficznych, przez aparaty i obiektywy, tablety piórkowe, projektory i wielkoformatowe drukarki, aż po kalibratory niezbędne do profesjonalnego „zarządzania barwą”.

Podczas Forum dokonano uroczystego wręczenia nagród laureatom konkursu foto-graficznego „Japońskie Kadry”. Nagrodę Główną, monitor graficzny NEC SPECTRAVIEW 232, otrzymała Anna Lewiak za pracę „Przełamać Lęk”. 

W trakcie spotkania przedstawiono także edukacyjny program ochrony praw autorskich Twoje zdjęcie. Twoje prawo, który realizuje firma Nikon Polska. Chętni mogli zapoznać się także z technologią Augmented Reality w trakcie zwiedzania wystawy Tōkaidō - droga wschodniego morza, autorstwa Aleksandra Janickiego. Atrakcji nie zabrakło również dla amatorów dobrej, japońskiej kuchni, jak i fanów mocnych wrażeń.  Pokaz o nazwie „Stal i Duch”,  prezentujący szermierczą sztukę Polski i Japonii (szabla i katana) wykonały grupy: Silkfencing Team i Bujutsu Kan. Natomiast świetne przekąski serwowała firma Miyako Sushi.

Strategicznymi Partnerami Forum byli: NEC Display Solutions oraz Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha. Wydarzenie zostało objęte Patronatem Honorowym Ambasady Japonii w Polsce oraz Stowarzyszenia Polish Digital Signage Association.

Patronami medialnymi wydarzenia byli: magazyny Visual Communication oraz Photoshop Pro oraz portale: Marketing przy Kawie, Graffus, Japonia-Online oraz Signs.pl.

Źródło: Lucky Monday PR&Events

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764