logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sztuka multimedialna Anisha Kapoora odsłonięta na LG Singnature Oled R w Bazylei

  PR 24.06.2022, przeczytano 182 razy
ilustracjastrzałka

Nowe dzieło znanego artysty zaprezentowane w doskonałej jakości obrazu na unikalnym, zwijanym ekranie LG OLED podczas najważniejszych międzynarodowych targów sztuki


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sztuka-multimedialna-anisha-kapoora-odslonieta-na-lg-singnature-oled-r-w-bazylei,396380,artykul.html

Firma LG Electronics nawiązała współpracę z Anishem Kapoorem, światowej sławy brytyjsko-indyjskim artystą. Eksperymentalna sztuka cyfrowa Kapoora1, stanowiąca idealne połączenie artyzmu i technologii, została zaprezentowana na telewizorze z technologią samoświecących pikseli LG SIGNATURE OLED R. Odsłonięcie multimedialnego dzieła odbyło się we współpracy z GALERIĄ LISSON w szwajcarskiej Bazylei podczas targów Art Basel 2022 (16-19 czerwca).

Dzięki doskonałej jakości obrazu zapewnianej przez miliony samoświecących pikseli telewizor LG OLED stał się faworytem branży twórczej i innowacyjnych artystów na całym świecie. Jego zdolność do oddania wizji artysty poprzez żywe, dokładne odwzorowanie kolorów, głęboką czerń i nieskończony kontrast czynią LG OLED2 idealnym cyfrowym płótnem. Dodając do tego wyjątkową konstrukcję LG SIGNATURE OLED R, która łączy w sobie możliwość zwijania ekranu – innowację możliwą dzięki technologii LG OLED – z ponadczasowym, minimalistycznym wzornictwem, otrzymujemy wszystko, czego potrzeba, aby zapewnić niezapomniane wrażenia artystyczne i wizualne.

Anish Kapoor to jeden z najważniejszych współczesnych artystów. Jako rzeźbiarz jest znany ze swoich charakterystycznych instalacji, często o imponujących rozmiarach, takich jak Cloud Gate (2004) w chicagowskim Millennium Park czy Sky Mirror (2006) w nowojorskim Rockefeller Center. Artysta, wyróżniający się stosowaniem abstrakcyjnych form, bogatej kolorystyki i powierzchni odbijających światło, w ramach wyjątkowej współpracy z firmą LG zwrócił się ku twórczości dwuwymiarowej.

Nowa praca Kapoora ma formę krótkiego filmu. Kontynuuje on jego kilkudziesięcioletnią tradycję łączenia kształtu z luksusowymi, nasyconymi kolorami, które nieustannie i subtelnie przechodzą z jednego hipnotyzującego odcienia w drugi. Dzieło dopełnia specjalnie zamówiona ścieżka dźwiękowa, która dodatkowo podkreśla jego eksperymentalny charakter – uzupełnia obrazy wyświetlane na ekranie LG SIGNATURE OLED R.

Firma LG współpracowała już z Anishem Kapoorem w kwietniu tego roku przy organizacji jego wystawy w Galerii Accademia w Wenecji. Podczas tego wydarzenia modele telewizorów LG OLED evo z serii G posłużyły do wyświetlania zdjęć najbardziej znanych rzeźb i instalacji Kapoora, wykorzystując technologię LG OLED evo do wiernego odtworzenia kolorów i faktur oraz odwzorowania trójwymiarowości jego fizycznych dzieł.

Aby uczcić najnowszą współpracę LG z Anishem Kapoorem, za pośrednictwem LISSON GALLERY – jednej z wiodących galerii, która współpracuje z artystą od czterdziestu lat – do miłośników sztuki na całym świecie trafi 10 egzemplarzy telewizora LG SIGNATURE OLED R Anish Kapoor Edition.

LG w dalszym ciągu zapewnia bogate doznania w świecie sztuki, organizując serię wystaw prezentujących nieodłączny związek i niezaprzeczalną harmonię między sztuką a technologią. Cyfrowe dzieła prezentowane na telewizorach LG OLED zostaną po ich odsłonięciu w świecie rzeczywistym umieszczone na stronie internetowej projektu OLED Art, dzięki czemu miłośnicy sztuki i technologii OLED na całym świecie będą mogli podziwiać je w dogodnym dla siebie czasie.

ilustracjastrzałka

Źródło: LG Electronics

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska rusza z kampanią outdoorową
8 sierpnia Grupa Reklamowa Roku 2022 rozpoczęła outdoorową kampanię pod hasłem „Mamy wszystko pod jednym dachem. Brakuje tylko Ciebie”. Billboardy zachęcające do dołączenia do zespołu dentsu Polska pojawiły się w Warszawie i Białymstoku. 
Intermarché kontynuuje remodeling swoich sklepów
Grupa Muszkieterów konsekwentnie się rozwija, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania swoich klientów oraz franczyzobiorców. Dlatego sieć Intermarché postawiła na remodeling supermarketów w koncepcie Power, którego filarem są kategorie świeże. Sklepy zyskały zupełnie nowy wizerunek i zapewniają klientom jeszcze...
Robert Makłowicz w kampanii Alfa Romeo
Dwa z ostatnich odcinków programu Roberta Makłowicza publikowanych na kanale YouTube autora powstały we współpracy z marką Alfa Romeo (Grupa Stellantis). Współpraca jest elementem kampanii promującej najnowszego hybrydowego SUV-a Alfa Romeo Tonale i była koordynowana przez agencje należące do Publicis Groupe: LiquidThread, Leo Burnett, Performics i Starcom.
Praca z leżaka w Hiszpanii? Whites stawia na „Workation”
Krzesła zmienione na leżaki, a biuro na jakikolwiek miejsce do pracy – byle z WiFi i z widokiem. Od września ludzie z zespołów agencji Whites będą sprawdzać, czy bliskość wody, słońca i ciekawe otoczenie może poprawiać produktywność, integrować i relaksować.
Edukacyjna gra AR w kampanii dzielnicy Wisła
Nadwiślańskie bulwary i plaże tętnią życiem – zarówno mieszkańcy, jak i turyści chętnie spędzają lato nad brzegami Wisły. Nie jest to jednak wyłącznie miejsce spotkań – to również wizytówka i serce Warszawy z bogatą historią. Aby zachęcić odwiedzających do odkrywania jej tajemnic, Dzielnica Wisła w ramach tegorocznej kampanii przygotowała...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764