logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sztuka tworzenia opłacalnych promocji: webinar Brandly360

  PR 24.09.2024, przeczytano 291 razy
ilustracja

Wg raportu „Optymizm tylko tam, gdzie niska cena” polscy konsumenci wykazują wyjątkową wrażliwość na ceny, co sprawia, że przemyślane promocje stają się kluczowym elementem każdej strategii sprzedażowej. Czym jest skuteczna promocja i jak może wzmocnić Twoją pozycję na digital shelf? Kiedy i jakie promocje warto wdrażać w zależności od celów e-commerce? Jak zaprojektować akcję, która zmaksymalizuje zyski? Jakie trendy dominują w tworzeniu efektywnych promocji? Czy analiza konkurencji i monitoring akcji promocyjnych mogą zwiększyć sprzedaż? Jakie narzędzia pomogą zwiększyć efektywność, interpretować dane i mierzyć wyniki? Odpowiedzi na te pytania poznasz podczas bezpłatnego webinaru Brandly360 „Sztuka tworzenia opłacalnych promocji” 1 października o 12:00. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sztuka-tworzenia-oplacalnych-promocji%3A-webinar-brandly360,405795,artykul.html

Nowoczesne promocje w e-commerce – jak wykorzystać trendy i narzędzia? 

Wydarzenie poprowadzą Miłosz Nowakowski, Dyrektor sprzedaży Brandly360 oraz Gabriela Gil, Marketing & Communications Manager w AtomStore. Praktyczną wiedzę prowadzących z zakresu e-commerce można natychmiast zastosować w swoim biznesie, co z pewnością docenią przedstawiciele branży e-commerce: właściciele e-sklepów, sprzedawcy działający na platformach sprzedażowych, marketerzy, analitycy, menedżerowie odpowiedzialni za rozwój konkretnych grup produktowych, a także entuzjaści e-handlu, których Brandly360 wraz z partnerem, AtomStore, serdecznie zapraszają na to wydarzenie. 

Webinar to doskonała okazja, aby poznać nowoczesne narzędzia do tworzenia i zarządzania rabatami, dzięki którym automatyzujesz procesy i oszczędzasz zasoby. Podczas spotkania zostaną omówione praktyczne wymiary tworzenia skutecznych ofert dzięki czemu uczestnicy zweryfikują, jakie dane warto śledzić i jak je interpretować, aby maksymalizować zyski. 

Promocja idealna (nie) istnieje? 

Weź udział w bezpłatnym webinarze i dowiedz się, jak działają platformy do monitoringu promocji oraz czy Twoje codzienne akcje promocyjne skutecznie realizują cele sprzedażowe – zwłaszcza w intensywnym okresie, pełnym promocji związanych z Halloween, Black Friday, Cyber Monday oraz sezonem świąteczno-noworocznym. Prowadzący z wieloletnim doświadczeniem w branży e-commerce, podzielą się praktycznymi wskazówkami na temat optymalizacji strategii promocyjnych, monitoringu cen oraz wykorzystania narzędzi automatyzujących procesy promocyjne oraz odpowiedzą na pytania, jak wykorzystać informacje o działaniach konkurencji, aby skalować sprzedaż. Podczas 45-minutowej części merytorycznej uczestnicy dowiedzą się, jakie formy promocji są najskuteczniejsze w osiąganiu celów biznesowych oraz jak interpretować dane rynkowe, aby tworzyć konkurencyjne i efektywne strategie promocyjne. Webinar zakończy się 15-minutową sesją Q&A, podczas której eksperci odpowiedzą na pytania uczestników. 

Źródło: Data Venture

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Red is Bad, alkotubki, Palikot: największe kryzysy wizerunkowe 2024
Największy kryzys wizerunkowy 2024 roku w polskiej przestrzeni publicznej to zatrzymanie byłego Prezesa Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych oraz twórcy marki „Rad is Bad”. W kategorii firm i organizacji niechlubne pierwsze miejsce zajął OLV w związku z kontrowersjami wokół obecności saszetek z alkoholem na sklepowych półkach, a...
IAB HowTo: AI in action. Zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu
Digital marketing zdążył już polubić się z AI na dobre – personalizacja, automatyzacja, chatboty, to tylko część narzędzi rewolucjonizujących sposoby prowadzenia kampanii. Sztuczna inteligencja nie przestaje jednak rzucać marketerom wyzwań i budzić wątpliwości, szczególnie w czasie nowych regulacji związanych z postępującą ekspansją AI. Konferencja IAB HowTo...
Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż łączą siły
Mija już rok od kiedy marka Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż uruchomiły 5 lodówek społecznych. Charakterystyczne zielono-czerwone jadłodzielnie działają w województwie dolnośląskim i opolskim. Teraz „Królewski” i wrocławska fundacja ponownie łączą siły, aby pomagać. Do 15 grudnia potrwa akcja „Obudź w sobie...
Raport This Year Next Year: GroupM o rynku reklamy 2025
GroupM (część WPP), w swoim cyklicznym raporcie „This Year Next Year”, podsumowującym mijający rok i prognozującym trendy na kolejny, opublikowało najnowsze prognozy dla światowych rynków reklamowych. Szacowana dynamika rynku reklamowego w 2024 roku to aż 9,5%, a dzięki temu jego wartość wzrosła w 2024 r. globalnie do ponad 1 biliona dolarów (i to...
Woda opadła, psy zostały. Jak pomóc?
Nie udało nam się niczego uratować, z wyjątkiem naszych podopiecznych”. To głos schronisk, które ucierpiały najbardziej podczas powodzi. Potrzeby są ogromne, szczególnie w obliczu zimy, która jest najtrudniejszym czasem w roku dla bezdomnych zwierząt. Ruszyła akcja „Woda opadła, psy zostały.”. Pomóc można, wspierając zbiórkę na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764