logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Sztuki Dekoracji” - kolejne wydanie magazynu dla OBI

  PR 25.07.2012, przeczytano 3238 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie ukazał się nowy numer magazynu „Sztuka Dekoracji”. Za szatę graficzną i kontent odpowiada Direct Publishing Group SA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sztuki-dekoracji---kolejne-wydanie-magazynu-dla-obi,16192,artykul.html

Jak w każdym numerze, czytelnicy mogą skorzystać z praktycznych porad dekoratorów i stylistów wnętrz. Wędrówkę po trendach ułatwia przejrzysty układ pisma, wzbogacony ciekawymi wprowadzeniami do poszczególnych działów. Pismo jest interesującym połączeniem elementów katalogowych z treścią charakterystyczną dla magazynów lifestylowych. W tym wydaniu znalazły się wywiady z gwiazdami – Maciejem Zieniem i Edytą Jungowską.

„Sztukę Dekoracji” można kupić we wszystkich marketach OBI za symboliczną złotówkę. Pieniądze te zasilają konto Fundacji Dziecięca Fantazja, która spełnia marzenia nieuleczalnie chorych dzieci.

Ponadto tytuł dostępny jest nieodpłatnie w wybranych salonach prasowych, hotelach oraz restauracjach, a także jako dodatek w prasie kobiecej i o tematyce wnętrzarskiej.

Magazyn „Sztuka Dekoracji” nie jest jedynym tytułem wydawanym przez DPG dla OBI. W portfolio tego wydawnictwa znajduje się także miesięcznik dla pracowników OBI – „Dzień Bobry”, DPG współtworzy również stronę www.obi.pl oraz odpowiada za internetowe wydanie newslettera OBI.

Źródło: Direct Publishing Group SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764