Ruszyła kolejna edycja kampanii „Gang Słodziaków” realizowana przez sieć sklepów Biedronka. Za produkcję teledysków do piosenek o Słodziakach odpowiada dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO.
Kolejna edycja kampanii Gang Słodziaków ruszyła w miniony poniedziałek. Za strategię oraz kreację materiałów do internetu odpowiada Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Podobnie jak w zeszłym roku, działania obejmują serię teledysków emitowanych w Internecie, Wieczorynki Słodziaków z udziałem znanych aktorów oraz inne działania w social media.
Reżyserem teledysków jest dyrektor kreatywny Agencji Huta 19 im. Joachima Fersengelda – Dariusz Rzontkowski, operatorem Mateusz Skalski. Wykonaniem animacji zajął się duet Mikołaj Kula & Bartosz Trojanowski. Za strategię mediową, dobór i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Wavemaker. Działania produkcyjne w całości koordynowało SZUT SZUT STUDIO.
Źródło: SZUT SZUT STUDIO