logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szut Szut Studio i Huta 19 im. Joachima Fersengelda z produkcją dla Biedronki

  PR 27.08.2019, przeczytano 722 razy

Ruszyła kolejna edycja kampanii „Gang Słodziaków” realizowana przez sieć sklepów Biedronka. Za produkcję teledysków do piosenek o Słodziakach odpowiada dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szut-szut-studio-i-huta-19-im.-joachima-fersengelda-z-produkcja-dla-biedronki,383723,artykul.html

Kolejna edycja kampanii Gang Słodziaków ruszyła w miniony poniedziałek. Za strategię oraz kreację materiałów do internetu odpowiada Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Podobnie jak w zeszłym roku, działania obejmują serię teledysków emitowanych w Internecie, Wieczorynki Słodziaków z udziałem znanych aktorów oraz inne działania w social media.

Reżyserem teledysków jest dyrektor kreatywny Agencji Huta 19 im. Joachima Fersengelda – Dariusz Rzontkowski, operatorem Mateusz Skalski. Wykonaniem animacji zajął się duet Mikołaj Kula & Bartosz Trojanowski. Za strategię mediową, dobór i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Wavemaker. Działania produkcyjne w całości koordynowało SZUT SZUT STUDIO.

Źródło: SZUT SZUT STUDIO

www.szutszutstudio.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764