logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szut Szut Studio rozbudowuje zespół

  PR 25.06.2019, przeczytano 147 razy

W związku z dynamicznym rozwojem w ciągu ostatniego roku, dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO rozbudowuje zespół.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szut-szut-studio-rozbudowuje-zespol,383005,artykul.html

Zuza Budziszewska objęła stanowisko Business Development & Directors Research. Będzie ściśle współpracowała z CEO - Pauliną Mergner nad pozyskiwaniem nowych i obsługą obecnych Klientów oraz dalszym rozwojem studia. Budziszewska zdobywała doświadczenie głównie pracując po stronie Agencji sieciowych. W ostatnich latach wróciła do produkcji. Karierę zaczynała w domu produkcyjnym Papaya Films.

Równocześnie do zespołu dołączyła Karolina Wiśniewska na stanowisku production coordinator oraz Rafał Trzosowski jako production manager. Oboje odpowiadają za wsparcie produkcyjne bieżących projektów studia. Raportują do Kamili Zawady – Producentki.

- Absolutnie nie zmieniamy naszej butikowej natury, którą sobie bardzo cenimy, ale wchodzimy w kolejny etap rozwoju studia i chcemy zapewnić naszym obecnym i przyszłym klientom najwyższy poziom obsługi i opieki na każdym etapie produkcji. Tym podyktowane jest powiększenie dotychczasowego zespołu – mówi Paulina Mergner, CEO SZUT SZUT STUDIO.

Źródło: SZUT SZUT STUDIO

www.szutszutstudio.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764