logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szut Szut Studio z nagrodą za produkcję dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego

  PR 22.10.2019, przeczytano 732 razy
ilustracja

Wyprodukowana przez dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO kampania dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego otrzymała dwie nagrody na 14. Międzynarodowym Festiwalu Filmów Turystycznych, Dokumentów i Reportaży TV oraz Filmów Korporacyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szut-szut-studio-z-nagroda-za-produkcje-dla-urzedu-lotnictwa-cywilnego,384418,artykul.html

Spot „Laser to nie zabawka”, otrzymał pierwszą nagrodę w kategorii „Best Corporate Social Campain” oraz nagrodę International Tourfilm Academy Award za wartościowe podjęcie tematu bezpieczeństwa. Kampania miała na celu uświadomienie i nagłośnienie problemu jakim jest nieodpowiedzialne używanie laserów i jak poważnym zagrożeniem jest dla pilotów samolotów.

Za kreację odpowiadała Agencja WALK, reżyseria Tomek Goldbaum – Właziński, operatorem był Kuba Giza. Postprodukcja – ColorOffOn, udźwiękowienie Halo Productions.

Źródło: SZUT SZUT STUDIO

www.szutszutstudio.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764