logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szybkie, 3.20-metrowe plotery Artemis na targach Remadays 2019

  PR 25.01.2019, przeczytano 852 razy
ilustracjastrzałka

Marka Artemis zdobyła uznanie polskich użytkowników łącząc dwie (ponoć) sprzeczne wymagania: „dobre” i „niedrogie”. Kto jeszcze nie miał okazji zapoznać się z tymi urządzeniami do druku wielkoformatowego, będzie miał okazję już w lutym podczas targów RemaDays.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szybkie%2C-3.20-metrowe-plotery-artemis-na-targach-remadays-2019,380959,artykul.html

Na stoisku firmy Atrium Centrum Ploterowe, polskiego dystrybutora marki Artemis, można będzie zobaczyć 2 szerokoformatowe plotery tej marki  KM 3208 oraz Vector.

Artemis KM3208 – nie bez powodu bestseller

Artemis serii KM 32xx to przedstawiciel solwentowych drukarek wielkoformatowych. Ploter można skonfigurować w zależności od wymagań w różne zestawy głowic, co ma przełożenie na wydajność.

- Podczas targów zaprezentujemy model KM3208 czyli wersję 8 głowicową tego znanego i cenionego w Polsce plotera. W konfiguracji z 8 głowicami 512i o 30-pikolitrowej kropli, maszyna ta osiąga rzeczywistą produktywność na poziomie przekraczającym 200 m²/h! Nie są to prędkości marketingowe a realne, co można będzie sprawdzić na naszym stoisku. - mówi Paweł Stania z działu marketingu Atrium Centrum Ploterowe.

Dodatkowymi atutami ploterów serii KM 32xx są wysokiej jakości japońskie i amerykańskie podzespoły, niespotykana na rynku stabilność pracy, bardzo dobry stosunek jakości do ceny i niska cena oryginalnych atramentów. Dowodem jest blisko 200 instalacji w Polsce.

Plotery serii KM mają możliwość zadruku roli o szerokości 320 cm jak również 2 lub 3 węższych rolek równolegle.  Drukują one w palecie CMYK atramentami  twardo- lub eko-solwentowymi (do wyboru w zależności od charakteru produkcji).

Drukarki serii KM cechują się łatwą obsługa i konserwacją a za obsługę odpowiada oprogramowanie PhotoPrint.

Artemis KM3208 – technologie

- Na osiągi i stabilność a przez to sukces tej maszyny ma wpływ szereg zastosowanych rozwiązań. To dzięki nim maszyna jest bezkonkurencyjna.

„KM” posiada 3 tryby rozwijania i nawijania mediów. Ciężki i stabilny system podawania mediów obsłuży  zarówno cienkie papiery billboardowe, folie samoprzylepne jak i ciężki banery na plandekach o gramaturze 900 g/m2 skończywszy (ciężar roli 180 kg). Dodatkowym atutem tego systemu i plotera jest wspomniana już możliwość druku na wielu rolkach jednocześnie.

Jednolita rama maszyny odpowiada za finalną precyzję pracy urządzenia. Zintegrowana rama plotera gwarantuje, że napięcie materiału między rolką podającą a rolką zbierającą jest jednolite i materiał przesuwa się równolegle. Efektem tego jest brak falowania się materiału, dokładny i szybki druk oraz precyzyjnie zwinięty materiał.

Nie mniej istotną sprawą jest ochrona głowic. Stacja serwisowa posiada wydzielone miejsca na każdą głowicę co zapobiega miksowaniu się atramentu. Dzięki temu rozwiązaniu start plotera jest szybki.

Inne ciekawe rozwiązanie zaimplementowane w ploterze Artemis KM serii 32xx to podgrzewane subtanki i płytka głowic, co sprawdzi się podczas druku… zimą, kiedy temperatura w hali produkcyjnej jest często odczuwalnie niższa. Pozwoli to zaoszczędzić na kosztach ogrzewania.

Stół grzewczy jest podzielony na 3 niezależne strefy: przed głowicą - wstępnie rozgrzewającą materiał, pod głowicą - dogrzewającą materiał wchłaniający tusz oraz za głowicą - wygrzewającą atrament (do 65 st. C).

Bardzo szybki druk wymaga podwójnego system suszenia wydruków . Jest on oparty jest na 2 elementach: module światła podczerwonego (ang. IR - InfraRed) oraz module z wentylatorami.

„Sercem” maszyny są nowoczesne głowice Konica Minolta. Artemis KM 32xx wyposażane są w 4 lub 8 (w zależności od konfiguracji) japońskich głowic Konica Minolta z 512 dyszami w technologii „i”.  Oznacza, to że głowica ta ma większą częstotliwość taktowania, a upraszczając głowica taka potrafi szybciej wystrzeliwać krople od innych głowic co przekłada się na szybszy druk. Generowana wielkość kropli 30 pikolitra pozwala na dokładniejszy druk od konkurencyjnych urządzeń z kroplą ponad 40 pl.

- Niska cena urządzenia i zastosowanie przemyślanych rozwiązań spowodowało, że w Polsce zainstalowaliśmy kilkaset tych jednostek!

Artemis Vector

- Ciekawą alternatywą opartą na podobnych rozwiązaniach do serii KM 32xx jest Vector, najnowszy „solwent” w portfolio Artemis.

Vector to szybki ploter solwentowy, którego produktywność przekracza 200 m²/h. Ploter wyposażony jest w zależności od konfiguracji w 4 lub 8 przemysłowych głowic Konica Minolta 1024, generujących 42-pikolitrową kroplę.

Artemis – dobre i tanie

Z roku na rok zainteresowanie ploterami z portfolio Artemis na rynku krajowym i międzynarodowym rośnie. Od lat maszyny naszej marki są używane w Polsce a przez to sprawdzone i doceniane w działalności produkcyjnej. Z uwagi atrakcyjną cenę plotery Artemis trafiają na wiele rynków wschodzących, jak Bałkany, Europa Południowa czy Afryka, ale i także na wymagające rynki Europy Zachodniej.

- Wybierając urządzenia Artemis do naszego portfolio, dobieraliśmy je pod kątem konkurowania jakością wydruków z maszynami europejskimi. Drugim istotnym dla nas czynnikiem była znacząca  atrakcyjność cenowa. Wbrew pozorom niemożliwe, ale udało nam się to połączyć.

Plotery Artemis zdobyły liczne nagrody na targach w kraju, m.in. RemaDays i Festiwal Druku.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764