logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szybkie samochody, miasto przyszłości i wirtualne studia w showreel’u Platige Image

  PR 16.05.2023, przeczytano 628 razy
ilustracja

Platige Image przygotowało kolejny showreel. Tym razem możemy zobaczyć produkcje, które stworzono dzięki wykorzystaniu silnika Unreal Engine od Epic Games. Fragmenty reklamy samochodu Aston Martin, czy świątecznych odsłon autorskich animacji od Platige Image to tylko niektóre z prac polskiego studia, jakie znalazły się w filmie.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szybkie-samochody%2C-miasto-przyszlosci-i-wirtualne-studia-w-showreel%E2%80%99u-platige-image,399976,artykul.html

Za pomocą silnika od Epic Games można tworzyć nie tylko filmy, ale np. oprawę wizualną do dużych wydarzeń sportowych lub komentowanych ze studia poprzez wyświetlane grafik na żywo w technologii rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality). Takie materiały również znalazły się w najnowszym showreelu.

Na początku 2023 r. Platige Image uzyskało statut Autoryzowanego Partnera Serwisowego Unreal Engine. W rękach polskich grafików narzędzie pierwotnie zaprojektowane do produkcji gier jest z powodzeniem wykorzystywane do przygotowywania reklam, zwiastunów, ale także w przyszłości dłuższych form fabularnych.

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dare to be fair! Wystawa Dominiki Janickiej w galerii Traffic Design
Zapraszamy na pierwszy w tym roku wernisaż w galerii Traffic Design. Dare to be fair Dominiki Janickiej to projekt o architekturze i budownictwie uwzględniających głos i znaczenie: środowiska, społeczności lokalnych, czy pracowników budowy.
Forum IAB 2025: Call for papers
Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce. W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 - 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.
Sara James i Rossmann „Chcą ci powiedzieć coś” o ciele
Twarzą nowej kampanii Rossmanna jest Sara James. Firma połączyła siły z artystką, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.
Zarządzanie treściami z netPR.pl po nowemu
Oprogramowanie netPR.pl to unikatowe połączenie systemu CMS, narzędzi do komunikacji i zarządzania danymi osobowymi oraz systemu prezentacji treści w internecie. Platforma netPR.pl pozwala od teraz na indywidualne dopasowanie komponentów oprogramowania do potrzeb organizacji. W ofercie pozostaje nadal klasyczny wybór gotowych rozwiązań, takich jak biuro prasowe, witryna,...
George Clooney jako detektyw w kampanii Nespresso
Razem z Evą Longorią, Camille Cottin oraz Kim Go Eun wyruszają w zagadkową podróż prezentując pożądane przez wszystkich kawy Nespresso.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764