logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szybkie samochody, miasto przyszłości i wirtualne studia w showreel’u Platige Image

  PR 16.05.2023, przeczytano 526 razy
ilustracja

Platige Image przygotowało kolejny showreel. Tym razem możemy zobaczyć produkcje, które stworzono dzięki wykorzystaniu silnika Unreal Engine od Epic Games. Fragmenty reklamy samochodu Aston Martin, czy świątecznych odsłon autorskich animacji od Platige Image to tylko niektóre z prac polskiego studia, jakie znalazły się w filmie.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szybkie-samochody%2C-miasto-przyszlosci-i-wirtualne-studia-w-showreel%E2%80%99u-platige-image,399976,artykul.html

Za pomocą silnika od Epic Games można tworzyć nie tylko filmy, ale np. oprawę wizualną do dużych wydarzeń sportowych lub komentowanych ze studia poprzez wyświetlane grafik na żywo w technologii rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality). Takie materiały również znalazły się w najnowszym showreelu.

Na początku 2023 r. Platige Image uzyskało statut Autoryzowanego Partnera Serwisowego Unreal Engine. W rękach polskich grafików narzędzie pierwotnie zaprojektowane do produkcji gier jest z powodzeniem wykorzystywane do przygotowywania reklam, zwiastunów, ale także w przyszłości dłuższych form fabularnych.

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764