logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szybkie wiadomości do dostawców największą zaletą ESB

  PR 10.12.2020, przeczytano 555 razy

Platforma European Sellers&Buyers to darmowe narzędzie dla dystrybutorów i agencji reklamowych. Odznacza się nowoczesną funkcjonalnością i możliwością wysyłania szybkich zapytań produktowych do tysięcy firm z całej Europy i jest stworzona do użytku codziennego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szybkie-wiadomosci-do-dostawcow-najwieksza-zaleta-esb,389515,artykul.html

To narzędzie, dzięki któremu możliwe jest błyskawiczne wyszukiwanie dostawców produktów reklamowych.

Najważniejszą jej zaletą jest system szybkich wiadomości bezpośrednio do dostawców. Pozwala na wysłanie wiadomości nawet do stu dostawców jednocześnie. Na platformie publikowanych jest 30 newsów produktowych tygodniowo, a każdy z nich jest źródłem czerpania inspiracji.

Platforma ESB rozwija się bardzo szybko, o czym świadczą liczby. Obecnie na platformie znajduje się 930 różnych produktów w 40 kategoriach oraz 3075 dostawców z 36 krajów z Europy.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764