logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szybkie zapytania na platformie ESB

  PR 25.03.2021, przeczytano 261 razy

Platforma European Sellers&Buyers to darmowa wyszukiwarka i zapytarka skierowana dla agencji i pośredników poszukujących nowych dostawców upominków reklamowych. Odznacza się szeroką bazą 3000 dostawców i możliwością wysyłania szybkich wiadomości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szybkie-zapytania-na-platformie-esb,390785,artykul.html

Wiadomości umożliwiają kontakt z dostawcami. Można je wysłać w trzech prostych krokach: 1) wybranie dowolnej ilości dostawców w wynikach wyszukiwania, 2) uzupełnienie treści wiadomości, 3) uzupełnienie danych kontaktowych i wysłanie jej. Dzięki tej funkcjonalności zaoszczędzany jest czas, ponieważ jedna wiadomość może dotrzeć do setek europejskich dostawców w tym samym czasie. Wiadomości umożliwiają szybką aktualizację oferty oraz znalezienie nowych dostawców, gdy poszukiwane są nowe produkty.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania Snickers we współpracy z Dharnim
Jakie efekty może przynieść współpraca kreatywnej młodej osoby z marką produkującą pyszne batony? Odpowiedź znajduje się na Instagramie Dharniego – beatboxera popularnego wśród młodego pokolenia. W ramach współpracy z kultową marką Snickers powstała piosenka, w nieoczywisty sposób pokazująca różnice pomiędzy wariantami tego...
Nowa kampania marki Amica promuje sprzęty parowe
17 maja br. marka Amica rozpoczęła kampanię “Mężczyzna idealny szuka pary”. Dynamiczny, muzyczny spot promuje najnowsze urządzenia Amica z funkcją pary, które pozwalają sprostać codziennym wyzwaniom. Kampania obejmuje media tradycyjne i digitalowe: telewizję, radio, media społecznościowe i kanały YouTube.
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę marki Tarczyn
Firma Maspex rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Tarczyn w 2021 roku. W postępowaniu przetargowym wybrano agencję Dziadek do orzechów, która zajmie się obsługą komunikacji marki w digitalu.
Słoneczna kampania Energi Obrotu
Od 17 maja w TV obejrzeć można pierwszy fotowoltaiczny spot telewizyjny Energi Obrotu, spółki zależnej Energi z Grupy ORLEN. Udział wzięli w nim reprezentanci Polski w koszykówce.
#Supermocokularów: kampania edukacyjna Czas Na Wzrok 2021
Nieprawidłowe użytkowanie okularów nabywanych poza salonami optycznymi i kwestia ograniczania liczby odpadów bez recyklingu i właściwego odzyskiwania surowców to dwa kluczowe obszary, z którymi – we współpracy z partnerskimi salonami optycznymi – zmierzy się w tym roku Grupa Essilor. Wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii Czas Na Wzrok.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764