logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szymon Brodziak nagrodzony za sesję zdjęciową „In Posnania”

  PR 13.07.2016, przeczytano 2757 razy
ilustracjastrzałka

Sesja zdjęciowa „IN POSNANIA” autorstwa Szymona Brodziaka została nagrodzona brązowym medalem na międzynarodowym konkursie Prix de la Photographie Paris 2016. Sesja z udziałem absolwentek Poznańskiej Szkoły Baletowej miała miejsce na terenie budowy centrum Posnania, nowej inwestycji firmy Apsys.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szymon-brodziak-nagrodzony-za-sesje-zdjeciowa-_in-posnania_,29270,artykul.html

Px3 to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów fotograficznych w Europie, którego jury składa się z międzynarodowych autorytetów w branży fotograficznej z Paryża, Londynu i Nowego Jorku. W jubileuszowej 10. edycji konkursu, jury Px3 wyłoniło zwycięzców spośród tysięcy zgłoszeń z ponad 85 krajów.

Autorem wyróżnionych zdjęć „IN POSNANIA” jest Szymon Brodziak – światowej sławy fotograf pochodzący z Poznania, specjalizujący się w niekonwencjonalnych czarno-białych artystycznych sesjach fotograficznych. – Naszawspółpraca z Szymonem Brodziakiem to kolejne działanie, które pokazuje, że Posnania będzie miejscem stawiającym na lifestyle i design, umożliwiającym bezpośredni kontakt artystów i widzów w przestrzeni publicznej – mówi Lidia Deja z Apsys Polska.

Podczas tegorocznej edycji konkursu, Szymon Brodziak został uhonorowany tytułem Najlepszego Fotografa Reklamowego Roku. Zwycięska sesja to projekt dla marki Bizuu pt. „Wolna jak ptak, kobieca jak Bizuu”, która otrzymała Złoty Medal w kategorii Moda oraz Srebrny Medal w kategorii Prasa. Ponadto Brodziak zdobył też Brązowy Medal za Kalendarz Rossmann. Pulę nagród polskiego fotografa w tym prestiżowym konkursie uzupełnia aż 7 wyróżnień w kategorii Sztuka, Portret, Moda oraz Uroda m.in. za edytorial Rolls RoyceWraith oraz kalendarz z Leonorą Jiménez.

Nietypowy mariaż

Sceneria cyklu„IN POSNANIA” ma charakter unikalny – sesja została zorganizowana przez inwestora, firmę Apsys, na terenie Posnanii, która zmienia się każdego dnia. W jedyny dla siebie sposób autor zdjęć zderzył delikatność i wysublimowane piękno z ascetycznym charakterem trwającej jeszcze budowy: surowe ściany, rusztowania, niewykończone przestrzenie. Na potrzeby sesji wybrano dziesięć planów zdjęciowych, wewnątrz i na zewnątrz budynku, które budują nastrój zdjęć. – Zawsze chciałem zrealizować sesję zdjęciową z baletnicami, która pokazałaby połączenie subtelności z wielkim rozmachem. Okazją do tego była Posnania – ogromna przestrzeń, a zarazem miejsce, które chce być blisko ludzi i dla ludzi  - mówi Szymon Brodziak, autor zdjęć. – Do projektu zaprosiłem tancerki z Poznańskiej Szkoły Baletowej, na co dzień związane z naszym miastem, które pozowały na tle monumentalnej scenerii wielkiej budowy – dodaje.

Firma Apsys udostępni szerokiej publiczności całość materiału zdjęciowego prezentując go w formie wystawy organizowanej już jesienią br. w przestrzeni publicznej, na promenadzie łączącej centrum Posnania z Rondem Rataje.

Źródło: Apsys Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764