logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szymon Majewski ambasadorem marki Actimel

  PR 22.03.2017, przeczytano 466 razy
ilustracjastrzałka

Szymon Majewski w nowej komunikacji Actimela udowadnia, że nawet najgorszą aurę pogodową można pokonać siłą motywacji. Bohaterowi piosenki Majewskiego, hipsterowi z Placu Zbawiciela nie przeszkodzi nawet mróz i śnieg w zrobieniu idealnego selfie i trafieniu na okładkę Men-Ela. Piosenka ma przekonać, że nasza wewnętrzna siła zależy od nastawienia i walki z przeciwnościami losu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szymon-majewski-ambasadorem-marki-actimel,31892,artykul.html

Co zrobić, gdy zimą zamarza broda? Użyć grzałki! Jak poradzić sobie z zamarzniętym hummusem? Zrobić z niego lizak! Co zrobić, gdy zamarzło IQ? Nic nie szkodzi, selfie wyjdzie dobrze. „Stay strong” – radzi Szymon Majewski w swojej autorskiej piosence. W końcu żaden mróz nie pokona prawdziwego twardziela. Początkowe przeszkody mogą się zmienić w okazję do zebrania większej liczby lajków i prawdziwego fejmu na Zbawiksie czy w Koszykach.

Utwór o hipsterze jest kontynuacją kampanii #MamMoc (#StayStrong),  rozpoczętej w 2016 r. Piosenkę będzie można obejrzeć na kanale YouTube i fanpage’u marki oraz na kanałach social media Szymona Majewskiego. Actimel po raz kolejny przekonuje, że moc może mieć każdy z nas. Dzięki niej poradzimy sobie w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji – wszystko zależy od pozytywnego nastawienia. Dzięki temu uda nam się pokonać każde wyzwanie.

Teledysk do utworu został wyprodukowany przez firmę Film Point. Za nadzór kreatywny odpowiada agencja Young&Rubicam. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom.

Źródło: Danone

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764