Czy reklamy PKO BP ośmieszają zawód satyryka? 4 stycznia 2012 r. do Centrali PKO BP w Warszawie listem poleconym został wysłany Protest. Pismo sygnuje przewodniczący Partii Dobrego Humoru, Szczepan Sadurski. Poniżej pełna treść tego pisma:
PKO Bank Polski - Centrala
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa
Protest
Niniejszym protestujemy przeciwko reklamom PKO Bank Polski w polskich mediach, z udziałem Szymona Majewskiego. Wszystkie dotychczasowe reklamy mają na celu ośmieszenie zawodu satyryka. Godzą w godność wszystkich satyryków, wypracowany przez nich dziesiątkami lat wizerunek satyryka-Stańczyka, zajmującego się ważkimi tematami i któremu leży na sercu dobro Rzeczpospolitej. Powodują, że satyryk odbierany jest przez społeczeństwo nie jako żartowniś i błazen, lecz jako ćwok, matoł, tuman i pozbawiony mózgu jełop.
Satyryk jest zawodem cieszącym się wysokim autorytetem, ma swoją godność i dba o swoje dobre imię. Jego zawód cieszy się niekwestionowanym, wysokim uznaniem wśród społeczeństwa. Dlatego wzywamy PKO Bank Polski, aby nie ośmieszał już satyryków, a kolejne reklamy pokazywały prawdziwe oblicze zawodu satyryka - jako światłego, nie pozbawionego intelektu i rozgarniętego obywatela.
Z poważaniem -
Szczepan Sadurski
satyryk, przewodniczący Partii Dobrego Humoru
Obecnie Partia Dobrego Humoru czeka na odzew od PKO BP. Od tego, jaki on będzie, uzależnia dalsze kroki. Portal Sadurski.com będzie informował o dalszym ciągu sprawy.
Źródło: Sadurski.com