logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szymon Majewski w kampanii Radia Eska

  PR 27.05.2013, przeczytano 1024 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania reklamowa, wspierająca konkurs antenowy Radia ESKA Szymon Płaci Twoje Rachunki” i obejmująca działania w telewizji, kinie i Internecie. Twarzą kampanii jest Szymon Majewski, prowadzący w Radiu ESKA poranny program „Szymorning”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szymon-majewski-w-kampanii-radia-eska,18837,artykul.html

Kampania reklamowa, wspierająca konkurs „Szymon Płaci Twoje Rachunki”, obejmuje telewizję, kino i Internet. 30-sekundowy spot reklamowy z udziałem Szymona Majewskiego będzie emitowany w stacjach telewizyjnych: Polsat, ESKA TV, POLO TV, Disney Channel i Disney XD, a także przed seansami filmowymi w sieci kin: Multikino, Cinema City i Helios oraz w Internecie: Onet, Wirtualna Polska, Interia, ESKA.pl, eskaGO.pl, eska.tv, se.pl, Disney.pl, Facebook i YouTube.

Kreację przygotował Dział Promocji Radia ESKA, który jest także odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów. Realizacją spotu reklamowego zajął się Dział Produkcji Kontentu Video wydawnictwa MURATOR, a wyreżyserował go Piotr Kumik. Działania reklamowe będą prowadzone do zakończenia konkursu, czyli do dnia 28 czerwca br.


Kampania promuje kolejną edycję popularnego konkursu antenowego, w którym słuchacze Radia ESKA mają szansę przekonać Szymona Majewskiego do zapłacenia ich rachunku. Chętni mogą zgłaszać się do udziału w zabawie za pomocą SMS-ów, w których muszą uzasadnić, dlaczego to właśnie ich rachunek ma zostać opłacony. Im bardziej szalone i oryginalne są zachcianki słuchaczy, tym większa szansa na wygraną. Lista zwycięzców oraz ich rachunków jest publikowana na bieżąco na specjalnej podstronie, dedykowanej konkursowi.

Źródło: Grupa Radiowa TIME

www.rachunki.eska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
Warszawski Maraton Fotograficzny. Ruszyły zapisy do 5. edycji
Kolejna odsłona Warszawskiego Maratonu Fotograficznego organizowanego przez Green Caffè Nero odbędzie się 14 września 2024 roku. Uczestnicy będą mieli do wykonania 8 zdjęć w 8 godzin, a tematykę tegorocznego konkursu poznają dopiero podczas startu. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich pasjonatów fotografii – zarówno amatorów i debiutantów,...
FoodCare na dłużej z Betclic 1 Liga
Foodcare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4MOVE. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764