logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szymon Olejniczakowski odpowiada za New Business w Focus Media Group

  PR 11.12.2017, przeczytano 775 razy

Szymon Olejniczakowski dołączył do Focus Media Group, obejmując stanowisko New Business Directora. Będzie odpowiedzialny za współtworzenie strategii rozwoju działań sprzedażowych oraz pozyskiwanie nowych klientów dla agencji wchodzących w skład grupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szymon-olejniczakowski-odpowiada-za-new-business-w-focus-media-group,34793,artykul.html

Olejniczakowski jest związany z branżą marketingową od ponad 10 lat. Poprzednio zajmował się pozyskiwaniem klientów m.in. dla agencji  BTL Point Group, EMLAB, Media Forum, Tailor&Baker czy HealthWay. Przed dołączeniem do Focus Media Group odpowiadał za działania New Business w spółce Loyalty Point.

Focus Media Group, niezależny holding agencji reklamowych działający od 2003 r., pracuje m.in. dla PZU, Dell EMC, Telewizji Polsat, Mercedes-Benz, Brown-Forman, Philip Morris Polska Distribution, Velux, Bouygues Immobilier Polska. Kompetencje grupy obejmują marketing zintegrowany, ATL, BTL, digital oraz eventy i experiential marketing.

Źródło: Focus Media Group

www.focusmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z początkiem grudnia za opracowanie i realizację komunikacji dla wszystkich marek T-Mobile Polska będzie odpowiadała agencja PZL. Do zadań nowego partnera będzie należało m.in. stworzenie strategii komunikacji T-Mobile, adaptacje globalnych działań marki, działania ATL i wydarzenia specjalne.
(Gaming) Influencer Marketing to temat przewodni drugiej edycji konferencji WE!RE GAMERS Marketing Talks. Wydarzenie zaplanowane na 11 stycznia 2023, skierowane jest do marketerów, zarówno marek endemicznych jak nieendemicznych oraz sektorowi game dev, a udział w nim jest bezpłatny.
Noventiq będzie nową nazwą firmy Softline
Globalny dostawca rozwiązań i usług z zakresu IT z siedzibą w Londynie i oddziałem m.in. w Polsce, firma Softline Holding PLC, będzie kontynuować działalność pod nową nazwą NOVENTIQ. Rebranding jest otwarciem nowego rozdziału dla tej wartej ponad 1 mld dolarów firmy, która zdecydowała się na sprzedaż swojej rosyjskiej działalności.
Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
Erecruiter wybiera Kohe
Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764