logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

T‑mobile: z rodziną wychodzisz dobrze nie tylko na zdjęciu

  PR 07.09.2018, przeczytano 1210 razy
ilustracjastrzałka

Nowa oferta T‑Mobile - Dla rodziny będzie promowana w ruszającej dziś kampanii reklamowej. Spot telewizyjny podkreśla zalety najbardziej elastycznej oferty abonamentowej dla rodzin na rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/t%E2%80%91mobile%3A-z-rodzina-wychodzisz-dobrze-nie-tylko-na-zdjeciu,37822,artykul.html

Oferta T‑Mobile - Dla rodziny, którą promować będzie rozpoczynająca się właśnie kampania reklamowa, w prosty sposób pozwala klientom uzyskiwać rabaty na abonament za kolejne przyłączane do grupy numery, bez ograniczeń czasowych.

Najnowszy spot reklamowy to ukazana z przymrużeniem oka historia przedstawiająca  rodzinne pozowanie do ślubnego zdjęcia do którego dołączają kolejne osoby. Oczywiście na rodzinnej fotografii wszyscy znajdują swoje miejsce, a całą scenkę puentuje z właściwym sobie poczuciem humoru Dorota Wellman.

Spoty można obejrzeć na oficjalnym kanale YouTube T‑Mobile

Nowe spoty reklamowe będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych od dziś, 30 sierpnia. Kampanię w TV uzupełnią działania w Internecie, kanałach social media, OOH, digital signage, w kinie, radio, jak również  materiały POS. Kreację i spoty TV przygotował Departament Komunikacji Rynkowej T‑Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Spot został wyprodukowany przez studio TANK. Za zakup mediów i działania w Internecie odpowiada dom mediowy Mindshare. Kreacją online zajął się Liquid Thread, zaś kampanią w mediach społecznościowych – Agencja Warszawa. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide.

Rodzina bez limitu w T‑Mobile

Najnowsza oferta T‑Mobile pozwala być z rodziną jeszcze bliżej i czerpać dodatkowe benefity z bycia razem. Prosty mechanizm zakłada, że przy dwóch kartach SIM w T‑Mobile każdy otrzymuje rabat w wysokości 10 zł brutto (w sumie -20 zł), a dla trzech i kolejnych kart upust wzrasta do 15 zł dla każdej z nich. Nowe kontrakty można dołączać (i odłączać) do konta klienckiego w dowolnym momencie, odpowiednie rabaty naliczają się automatycznie. Rabaty dotyczą ofertT-Mobile-Bez limitu, w ramach której klienci mają do dyspozycji nielimitowane rozmowy do wszystkich, nielimitowane SMSy i MMSy oraz Internet bez limitu danych (10 GB lub 20 GB bez ograniczeń prędkości, potem 1 Mb/s). Ceny wyjściowe abonamentu w ofercie bez telefonu zaczynają się od 50 zł, zaś w ofercie z telefonem – 70 zł.

Źródło: T‑Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764