logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

T‑mobile: z rodziną wychodzisz dobrze nie tylko na zdjęciu

  PR 07.09.2018, przeczytano 990 razy
ilustracjastrzałka

Nowa oferta T‑Mobile - Dla rodziny będzie promowana w ruszającej dziś kampanii reklamowej. Spot telewizyjny podkreśla zalety najbardziej elastycznej oferty abonamentowej dla rodzin na rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/t%E2%80%91mobile%3A-z-rodzina-wychodzisz-dobrze-nie-tylko-na-zdjeciu,37822,artykul.html

Oferta T‑Mobile - Dla rodziny, którą promować będzie rozpoczynająca się właśnie kampania reklamowa, w prosty sposób pozwala klientom uzyskiwać rabaty na abonament za kolejne przyłączane do grupy numery, bez ograniczeń czasowych.

Najnowszy spot reklamowy to ukazana z przymrużeniem oka historia przedstawiająca  rodzinne pozowanie do ślubnego zdjęcia do którego dołączają kolejne osoby. Oczywiście na rodzinnej fotografii wszyscy znajdują swoje miejsce, a całą scenkę puentuje z właściwym sobie poczuciem humoru Dorota Wellman.

Spoty można obejrzeć na oficjalnym kanale YouTube T‑Mobile

Nowe spoty reklamowe będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych od dziś, 30 sierpnia. Kampanię w TV uzupełnią działania w Internecie, kanałach social media, OOH, digital signage, w kinie, radio, jak również  materiały POS. Kreację i spoty TV przygotował Departament Komunikacji Rynkowej T‑Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Spot został wyprodukowany przez studio TANK. Za zakup mediów i działania w Internecie odpowiada dom mediowy Mindshare. Kreacją online zajął się Liquid Thread, zaś kampanią w mediach społecznościowych – Agencja Warszawa. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide.

Rodzina bez limitu w T‑Mobile

Najnowsza oferta T‑Mobile pozwala być z rodziną jeszcze bliżej i czerpać dodatkowe benefity z bycia razem. Prosty mechanizm zakłada, że przy dwóch kartach SIM w T‑Mobile każdy otrzymuje rabat w wysokości 10 zł brutto (w sumie -20 zł), a dla trzech i kolejnych kart upust wzrasta do 15 zł dla każdej z nich. Nowe kontrakty można dołączać (i odłączać) do konta klienckiego w dowolnym momencie, odpowiednie rabaty naliczają się automatycznie. Rabaty dotyczą ofertT-Mobile-Bez limitu, w ramach której klienci mają do dyspozycji nielimitowane rozmowy do wszystkich, nielimitowane SMSy i MMSy oraz Internet bez limitu danych (10 GB lub 20 GB bez ograniczeń prędkości, potem 1 Mb/s). Ceny wyjściowe abonamentu w ofercie bez telefonu zaczynają się od 50 zł, zaś w ofercie z telefonem – 70 zł.

Źródło: T‑Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,


wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych: spam (kryptoreklama na rzecz Mobile Vikings)

,

Nie pisz, że widzisz takie rzeczy, bo przyjdzie redakcja i Ci napisze, że źle widzisz.  

avatar użytkownika
,

Nie gorączkuj się, to ordynarny spam. Dałeś się oszukać.  

,

No proszę, nie tylko spec od zawartości mięsa w mięsie, ale także od mielonki.  

avatar użytkownika
,

A Twoim zdaniem co gorzej smakuje - kolagen w polędwicy, czy oszustwo zaserwowane w ramach "marketingu rekomendacji"?   

,

Absolutnie nie przeszkadza mi to, że ktoś za darmo, dla idei czy za pieniądze rekomenduje cokolwiek. I można to dowolnie ładnie nazwać.

Natomiast firma, która reklamuje się tym, że produkuje wędliny z mięsa, aż prosi się o pytanie, z czego produkowała zanim zaczęła się reklamować.
Jak już wiemy, z soi i kolagenu.
  

avatar użytkownika
,

A skąd pomysł że ta firma zmieniła skład produktów? Natomiast równie ciekawe albo nawet ciekawsze byłoby pytanie co robili ludzie zajmujący się okradaniem wydawców i oszukiwaniem użytkowników serwisów, zanim zajęli się fałszywie rozumianym "marketingiem szeptanym"...?  

,

A skąd pomysł, by nagle reklamować się zawartością mięsa w produkcie, który nominalnie składa się z... mięsa właśnie.

Doświadczenie konsumenckie podpowiada, że firmy reklamują się nowościami.
  

,

Dobra zmiana - można bezkarnie pisać o innych, że okradają i oszukują.
  

avatar użytkownika
,

Nie nie - oszustwem i kradzieżą jest oferowanie polędwicy o dużej zawartości mięsa. To zasługuje na wyśmianie i potępienie, co skwapliwie uskuteczniłeś. Smacznego - łykaj dalej swoją mielonkę.  

,

Co oznacza duża zawartość mięsa w produkcie, który powinien składać się wyłącznie z mięsa?  

avatar użytkownika
,

Ponieważ bez trudu można wskazać operatorów telekomunikacyjnych którzy nie korzystają z kryptoreklamy, Ty zapewne bez trudu wskażesz przemysłowego producenta wędlin, które zawierają wyłącznie mięso.  

,

Rozumiem, że masz dość KONSPOLU, mimo wysokiego procentu mięsa, i trochę nawet współczuję, że do tej pory jadłeś soję z kolagenem, niemniej będziesz musiał poszukać samodzielnie.   

avatar użytkownika
,

Czyli nie wskażesz, nawet z trudem. Nic dziwnego - wszak jesteś miłośnikiem mielonki.  

,

KONSPOL Ci już nie smakuje? Plasterek świeżej soi zaprawionej kolagenem... na bułce przennej...   

avatar użytkownika
,

Przecież to Ty ogłosiłeś, że złodziejstwo i oszustwo Ci nie przeszkadza. Zatem wcinaj mielonkę.  

,

Chyba jednak mnie z kimś mylisz. To Ty uważasz, że umieszczanie w signs opłaconych opinii to złodziejstwo i oszustwo.

Ja tak nie uważam.

TY na przykład umieszczasz takie opinie NOTORYCZNIE. W dodatku wiele z nich to reklamy nieoznaczone, opisane jako materiał PR, ale nikt nie twierdzi, że kogoś okradasz czy oszukujesz, prawda?
  

avatar użytkownika
,

Umieszczanie przez wydawcę, we własnym serwisie, notek opisanych w sposób pozwalający się zorientować że jest to materiał promocyjny i kto jest jego zleceniodawcą nie jest ani złodziejstwem ani oszustwem. Zamieszczanie wbrew regulaminowi spamu udającego opinię, wprowadzającego w błąd odbiorców co do charakteru i źródła tych treści, to okradanie wydawcy i oszukiwanie użytkowników. Być może są ludzie, którzy lubią być oszukiwani - ale w obowiązujących u nas normach to się mimo wszystko nie mieści. Znajdziesz sporo innych serwisów, w których będziesz oszukiwany na potęgę bez żadnej reakcji ze strony wydawcy.  

,

Umieszczenie przez użytkownika dowolnej informacji w ramach możliwości dyskutowania na forum czy też komentowania artykułów, nie jest ani złodziejstwem ani oszustwem.

Tylko ludzie mierzący swoją miarą mogliby tak sądzić.
  

avatar użytkownika
,

Czyżby? Pomówienie też byłoby "dowolną informacją" dopuszczoną przez Ciebie, gdybyś administrował serwisem? No to może spróbuj szczęścia...  

,

Ty dopuszczasz na forum do pomówień, personalnych aluzji, negatywnych sugestii. I chronisz osoby, które tworzą na forum najwięcej takiego brudu. Nieustająco od kilkunastu lat.
  

avatar użytkownika
,

Przecież wg Ciebie to jest OK - "Umieszczenie przez użytkownika dowolnej informacji w ramach możliwości dyskutowania na forum czy też komentowania artykułów, nie jest ani złodziejstwem ani oszustwem.". Rozpoznajesz ten cytat?  

,

Pomówienie jest przestępstwem i tylko kretyn uznałby, że można takowe publikować gdziekolwiek w ramach wolności wypowiedzi.
  

avatar użytkownika
,

Kradzież i oszustwo też.   

,

A udowodniłeś komuś?
Czy raczej wszystko pozostaje w kwestii przyjętego założenia (i nastawienia) i nałożenia na skutek tego założenia kary.
  

avatar użytkownika
,

Nie odnotowaliśmy wpływu żadnych środków z tytułu zamieszczenia na naszych stronach materiału reklamowego, nie został on też oznaczony zgodnie z prawem. Ale Ty możesz nadal łykać spam jako "informację" i mielonkę z kolagenem jako "wędlinę". Skoro Ci to nie przeszkadza - na zdrowie!  

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764