logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

T‑mobile: z rodziną wychodzisz dobrze nie tylko na zdjęciu

  PR 07.09.2018, przeczytano 1226 razy
ilustracjastrzałka

Nowa oferta T‑Mobile - Dla rodziny będzie promowana w ruszającej dziś kampanii reklamowej. Spot telewizyjny podkreśla zalety najbardziej elastycznej oferty abonamentowej dla rodzin na rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/t%E2%80%91mobile%3A-z-rodzina-wychodzisz-dobrze-nie-tylko-na-zdjeciu,37822,artykul.html

Oferta T‑Mobile - Dla rodziny, którą promować będzie rozpoczynająca się właśnie kampania reklamowa, w prosty sposób pozwala klientom uzyskiwać rabaty na abonament za kolejne przyłączane do grupy numery, bez ograniczeń czasowych.

Najnowszy spot reklamowy to ukazana z przymrużeniem oka historia przedstawiająca  rodzinne pozowanie do ślubnego zdjęcia do którego dołączają kolejne osoby. Oczywiście na rodzinnej fotografii wszyscy znajdują swoje miejsce, a całą scenkę puentuje z właściwym sobie poczuciem humoru Dorota Wellman.

Spoty można obejrzeć na oficjalnym kanale YouTube T‑Mobile

Nowe spoty reklamowe będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych od dziś, 30 sierpnia. Kampanię w TV uzupełnią działania w Internecie, kanałach social media, OOH, digital signage, w kinie, radio, jak również  materiały POS. Kreację i spoty TV przygotował Departament Komunikacji Rynkowej T‑Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Spot został wyprodukowany przez studio TANK. Za zakup mediów i działania w Internecie odpowiada dom mediowy Mindshare. Kreacją online zajął się Liquid Thread, zaś kampanią w mediach społecznościowych – Agencja Warszawa. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide.

Rodzina bez limitu w T‑Mobile

Najnowsza oferta T‑Mobile pozwala być z rodziną jeszcze bliżej i czerpać dodatkowe benefity z bycia razem. Prosty mechanizm zakłada, że przy dwóch kartach SIM w T‑Mobile każdy otrzymuje rabat w wysokości 10 zł brutto (w sumie -20 zł), a dla trzech i kolejnych kart upust wzrasta do 15 zł dla każdej z nich. Nowe kontrakty można dołączać (i odłączać) do konta klienckiego w dowolnym momencie, odpowiednie rabaty naliczają się automatycznie. Rabaty dotyczą ofertT-Mobile-Bez limitu, w ramach której klienci mają do dyspozycji nielimitowane rozmowy do wszystkich, nielimitowane SMSy i MMSy oraz Internet bez limitu danych (10 GB lub 20 GB bez ograniczeń prędkości, potem 1 Mb/s). Ceny wyjściowe abonamentu w ofercie bez telefonu zaczynają się od 50 zł, zaś w ofercie z telefonem – 70 zł.

Źródło: T‑Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764