T‑Mobile rusza z ogólnopolską kampanią wizerunkową prezentująca najlepszą jakość sieci Operatora i podkreślającą zalety korzystania z niej. Do udziału w spotach firma ponownie zaprosiła swoich klientów.
T‑Mobile czwarty rok z rzędu wygrał w badaniach jakości sieci przeprowadzanych przez firmę P3 Communications. Wygrywa także nieprzerwanie od czerwca 2017 roku w rankingach szybkości Internetu mobilnego w obu kategoriach: ogólnej (3G/LTE) oraz LTE, bazujących na niezależnych testach użytkowników na największej polskiej platformie pomiarowej SpeedTest.pl
Operator systematycznie poprawia też wyniki przenoszalności numerów. W najnowszej kampanii z satysfakcją odnotowuje, że wielu klientów, którzy kiedyś zrezygnowali z usług telekomu, teraz decyduje się na ponowne korzystanie z jego usług. Fakty te są kanwą dla startującej już dziś, 9 marca 2018, kampanii reklamowej.
To już druga kampania, do wystąpienia w której T‑Mobile zaprosił swoich klientów i ponownie zdecydował się osadzić fabułę swoich spotów w charakterystycznych przestrzeniach, odzwierciedlających pasje głównych bohaterów. O tym, co skłoniło ich do powrotu do magentowej sieci opowiadać będą dziennikarce, Dorocie Wellman.
Równolegle ze startem kampanii T‑Mobile uruchamia specjalną ofertę, w ramach której klienci, przenoszący swój numer do T‑Mobile będą mogli swobodnie testować jakość jego usług aż do 6 miesięcy. W tym czasie przysługiwać im będzie prawo do odstąpienia od umowy bez żadnych konsekwencji, będą mogli także otrzymać zwrot kosztów do wysokości opłat stałych.
Kampania będzie obecna w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych, na ekranach kin, na OOH, oraz nośnikach cyfrowych w tym szeroko w social media.
Kreację i spoty przygotował Departament Komunikacji Rynkowej T Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Za planowanie i zakup mediów oraz działania w Internecie odpowiada dom mediowy Mindshare, za kreację online Liquid Thread, za kampanię w mediach społecznościowych - Agencja Warszawa. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide.
Źródło: T-Mobile