logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

T‑mobile rozpoczyna kampanię świąteczną

  PR 15.11.2019, przeczytano 575 razy
ilustracja

Choć w kalendarzu wciąż jeszcze listopad, powoli czuć już świąteczny nastrój. W sklepach pojawiają się pierwsze ozdoby, miasta przygotowują się do włączenia iluminacji świetlnych, zaczynamy kompletować prezenty dla najbliższych. Nowi i obecni klienci T‑Mobile również mogą poczuć magię świąt, bo właśnie startuje kampania świąteczna operatora w dwóch odsłonach. W pierwszej z nich T‑Mobile podkreśla, jak ważna w okresie świątecznym jest możliwość kontaktu z najbliższymi. W drugiej klienci mogą zapoznać się z wyjątkową ofertą produktową z olbrzymimi obniżkami cen urządzeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/t%E2%80%91mobile-rozpoczyna-kampanie-swiateczna,384736,artykul.html

Największą wartością świąt jest możliwość spędzenia ich w gronie najbliższych, niezależnie od tego, gdzie się znajdują. Dlatego też T‑Mobile w swojej kampanii skupia się na zaletach niezawodnej sieci, która zapewnia bliskość rodziny (nawet na odległość) w tym wyjątkowym okresie. W pierwszym ze spotów widzimy więc mężczyznę, który ze względu na obowiązki zawodowe, nie może rozpocząć wspólnego świętowania z rodziną. Co gorsza, z powodu braku dostępu do sieci, nie może się z nimi nawet skontaktować. Z pomocą przychodzi jednak rezolutna dziewczynka, która użycza mu telefon działający w sieci T‑Mobile. Dzięki temu mężczyźnie udaje się porozmawiać z bliskimi w tym wyjątkowym momencie. Spot kończy się informacjami o nagrodach potwierdzających wysoką jakość sieci i szybkości internetu mobilnego u magentowego operatora.

Drugi spot prezentuje inny, świąteczny scenariusz. W spocie widzimy rodzinę przyjmującą kolędników, która – poprzez smartfon i wideo rozmowę – włącza do kolędowania również ciocię. W ten sposób nowoczesne technologie zbliżają ludzi i umożliwiają wspólne celebrowanie świątecznych chwil. Reklama promuje najlepszą ofertę na rynku: smartfon Samsung Galaxy S10e z gigapaczką internetu już za 1 zł – ponad 800 zł taniej. W kolejnym spocie promującym ofertę świąteczną widzimy Samsung Galaxy A50 również z gigapaczką internetu, także już za 1 zł – ponad 600 zł taniej. To najlepsze prezenty od najlepszej sieci!

Kampania będzie prowadzona w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej w całym kraju, w radio, internecie i mediach społecznościowych. Będzie można zobaczyć ją również w kinie i w materiałach POS.

Kreację przygotował Departament Zarządzania Marką T Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie przygotowała agencja VML. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Źródło: T‑Mobile

www.t‑mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764