logo
WIADOMOŚCI

T‑mobile rozpoczyna świąteczną kampanię reklamową

  PR 09.11.2018, przeczytano 256 razy
ilustracjastrzałka

Pierwsze nuty szlagieru „Last Christmas” płynące z radiowych odbiorników wystarczą, by wszystko stało się jasne – rozpoczyna się sezon świąteczny. Czas najmilszych spotkań, ważnych słów i… świetnych promocji. T‑Mobile w najbliższy piątek, 9 listopada, rozpoczyna świąteczną kampanię reklamową i przedstawia swoje tegoroczne propozycje pod choinkę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/t%E2%80%91mobile-rozpoczyna-swiateczna-kampanie-reklamowa,380091,artykul.html

Święta zbliżają się wielkimi krokami. Jak zawsze będziemy dzwonić z zakupowymi instrukcjami, będziemy podpytywać o wymarzone podarunki, wreszcie życzyć sobie wszystkiego dobrego. To także okres w którym mówimy najbliższym te najważniejsze rzeczy. Czasem właśnie one są najbardziej wartościowym prezentem. Na takim przekazie oparta jest najnowsza, świąteczna kampania reklamowa T‑Mobile, która startuje już w piątek, 9. Listopada 2018.

W jej ramach przygotowane zostały 4 spoty reklamowe, z których najdłuższy, 60 sekundowy, opowiada wzruszającą historię o wadze i potędze słów. Dzięki nim spełnia się niejedno świąteczne marzenie, dlatego warto zadbać by być dobrze słyszanym. Wizerunkowy klip można będzie zobaczyć w telewizji już od piątkowego poranku, my przedpremierowo prezentujemy go poniżej

Wraz ze świąteczną odsłoną kampanii wizerunkowej T‑Mobile, Operator przedstawia najnowsze propozycje przygotowane z myślą o prezentach pod choinkę dla każdego. W wielkim worku z prezentami każdy znajdzie coś dla siebie.

Z oferty świątecznej można skorzystać już od piątku 9.11.2018, by – nie odkładając zakupów na ostatnią chwilę – zapewnić najbliższym najlepszy podarunek na święta i uniknąć stania w kolejkach.

Spełniaj swoje marzenia z najlepszą siecią – szeroka kampania reklamowa

Wizerunkowy świąteczny spot telewizyjny wspierać będzie szeroko zakrojona kampania reklamowa – w TV, radio, kinie i internecie. Zaplanowane zostały bogate działania online, w tym w mediach społecznościowych, wykorzystane zostaną także nośniki OOH i digital signage oraz POS w sklepach.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją Bridge2Fun (która odpowiedzialna jest także za produkcję spotów). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działania reklamowe w Internecie wspierają agencje VML i LiquidThread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie agencja VML, zaś materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.

Źródło: T‑Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Architektura spersonalizowana elementem brandingu TME
Budynki biurowe w naszym otoczeniu powstają jak grzyby po deszczu. W krajobrazie wielkich miast przywykliśmy już do zunifikowanej, utylitarnej architektury kodu kreskowego, która oferuje luksusowe, choć najczęściej pozbawione indywidualizmu biurowce pod wynajem. Rzadziej inwestorzy decydują się na budowę obiektu biurowego ściśle dopasowanego do ich własnych potrzeb – budynku,...
Durex w kampanii profilaktyki AIDS
Karolina Gilon i Jakob Kosel w polskiej odsłonie globalnej kampanii Durex, zachęcają do tego, by „uprawiać seks i ratować życie” (Have Sex and Save Lives). Za projekt, który swoim zasięgiem obejmuje OOH, kina, digital oraz social media, odpowiadają agencje VMLY&R Poland, Papaya, LiquidThread oraz Zenith.
Black Friday, Cyber Monday oraz zakupy świąteczne stanowią dla detalistów i producentów ostatnią prostą w handlowym maratonie roku. Ze względu na rosnący udział zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych na tym etapie istotną rolę odegra kanał sprzedaży online, z każdym rokiem coraz ważniejszy element w strategii omnichannel.
Spółka Centrum Targowo-Kongresowe, zarządzająca obiektem Global Expo wybudowanym na dawnych terenach FSO, podpisała 5-letnią umowę o współpracy z Health and Beauty Media należącą do wiodącego organizatora targów kosmetycznych w Europie – Health and Beauty Group. W ramach kontraktu w latach 2019-2023 na terenie niedawno otwartego, nowoczesnego centrum przy...
Dom mediowy Value Media, zdobywa budżet reklamowy iSpot, największego polskiego dystrybutora produktów Apple. Współpraca, nawiązana w drodze przetargu, ma charakter długofalowy i obejmuje działania w kanałach cyfrowych. Value Media odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów. Doradztwem, analityką oraz optymalizacją procesu sprzedaży zajmie się...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone