logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

T‑mobile rozpoczyna świąteczną kampanię reklamową

  PR 09.11.2018, przeczytano 455 razy
ilustracjastrzałka

Pierwsze nuty szlagieru „Last Christmas” płynące z radiowych odbiorników wystarczą, by wszystko stało się jasne – rozpoczyna się sezon świąteczny. Czas najmilszych spotkań, ważnych słów i… świetnych promocji. T‑Mobile w najbliższy piątek, 9 listopada, rozpoczyna świąteczną kampanię reklamową i przedstawia swoje tegoroczne propozycje pod choinkę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/t%E2%80%91mobile-rozpoczyna-swiateczna-kampanie-reklamowa,380091,artykul.html

Święta zbliżają się wielkimi krokami. Jak zawsze będziemy dzwonić z zakupowymi instrukcjami, będziemy podpytywać o wymarzone podarunki, wreszcie życzyć sobie wszystkiego dobrego. To także okres w którym mówimy najbliższym te najważniejsze rzeczy. Czasem właśnie one są najbardziej wartościowym prezentem. Na takim przekazie oparta jest najnowsza, świąteczna kampania reklamowa T‑Mobile, która startuje już w piątek, 9. Listopada 2018.

W jej ramach przygotowane zostały 4 spoty reklamowe, z których najdłuższy, 60 sekundowy, opowiada wzruszającą historię o wadze i potędze słów. Dzięki nim spełnia się niejedno świąteczne marzenie, dlatego warto zadbać by być dobrze słyszanym. Wizerunkowy klip można będzie zobaczyć w telewizji już od piątkowego poranku, my przedpremierowo prezentujemy go poniżej

Wraz ze świąteczną odsłoną kampanii wizerunkowej T‑Mobile, Operator przedstawia najnowsze propozycje przygotowane z myślą o prezentach pod choinkę dla każdego. W wielkim worku z prezentami każdy znajdzie coś dla siebie.

Z oferty świątecznej można skorzystać już od piątku 9.11.2018, by – nie odkładając zakupów na ostatnią chwilę – zapewnić najbliższym najlepszy podarunek na święta i uniknąć stania w kolejkach.

Spełniaj swoje marzenia z najlepszą siecią – szeroka kampania reklamowa

Wizerunkowy świąteczny spot telewizyjny wspierać będzie szeroko zakrojona kampania reklamowa – w TV, radio, kinie i internecie. Zaplanowane zostały bogate działania online, w tym w mediach społecznościowych, wykorzystane zostaną także nośniki OOH i digital signage oraz POS w sklepach.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją Bridge2Fun (która odpowiedzialna jest także za produkcję spotów). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działania reklamowe w Internecie wspierają agencje VML i LiquidThread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie agencja VML, zaś materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.

Źródło: T‑Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reprograf: Efi i Perfecta - Premiery na Remadays 2019
Reprograf odlicza już dni do targów RemaDays. Zapraszamy: hala F, stoisko N7.
Tomasz Bogdanowicz otworzył agencję marketingu sprzedażowego „Shopper Link”
Na polskim rynku pojawiała się nowa agencja świadcząca kompleksowe usługi w zakresie komunikacji marketingowej - Shopper Link. Jej wyróżnikiem jest stawianie na równi wizerunkowego wymiaru budowania marki, jak i aspektu sprzedażowego. Założycielem jest Tomasz Bogdanowicz, który przez ostatnich 6 lat był związany z Walk, gdzie m.in. pełnił obowiązki Managing...
Agencja interaktywna Mint Media rozpoczęła współpracę z firmą Mattel, jednym z największych na świecie producentów zabawek. Agencja odpowiadała za przeprowadzenie kampanii promującej grę UNO w serwisie TikTok i na Instagramie.
Nowa kampania TV marki Sanytol
W poniedziałek 14 stycznia wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Osiem nowych agencji dołączyło do IPRN
The International Public Relations Network (IPRN), organizacja zrzeszająca niezależne agencje public relations, obecna w ponad 40 krajach, ogłosiła w tym tygodniu zwiększenie swojego globalnego zasięgu. Dołączyło do niej ośmiu nowych członków z różnych krajów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone