logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

T‑mobile rozpoczyna świąteczną kampanię reklamową

  PR 09.11.2018, przeczytano 506 razy
ilustracjastrzałka

Pierwsze nuty szlagieru „Last Christmas” płynące z radiowych odbiorników wystarczą, by wszystko stało się jasne – rozpoczyna się sezon świąteczny. Czas najmilszych spotkań, ważnych słów i… świetnych promocji. T‑Mobile w najbliższy piątek, 9 listopada, rozpoczyna świąteczną kampanię reklamową i przedstawia swoje tegoroczne propozycje pod choinkę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/t%E2%80%91mobile-rozpoczyna-swiateczna-kampanie-reklamowa,380091,artykul.html

Święta zbliżają się wielkimi krokami. Jak zawsze będziemy dzwonić z zakupowymi instrukcjami, będziemy podpytywać o wymarzone podarunki, wreszcie życzyć sobie wszystkiego dobrego. To także okres w którym mówimy najbliższym te najważniejsze rzeczy. Czasem właśnie one są najbardziej wartościowym prezentem. Na takim przekazie oparta jest najnowsza, świąteczna kampania reklamowa T‑Mobile, która startuje już w piątek, 9. Listopada 2018.

W jej ramach przygotowane zostały 4 spoty reklamowe, z których najdłuższy, 60 sekundowy, opowiada wzruszającą historię o wadze i potędze słów. Dzięki nim spełnia się niejedno świąteczne marzenie, dlatego warto zadbać by być dobrze słyszanym. Wizerunkowy klip można będzie zobaczyć w telewizji już od piątkowego poranku, my przedpremierowo prezentujemy go poniżej

Wraz ze świąteczną odsłoną kampanii wizerunkowej T‑Mobile, Operator przedstawia najnowsze propozycje przygotowane z myślą o prezentach pod choinkę dla każdego. W wielkim worku z prezentami każdy znajdzie coś dla siebie.

Z oferty świątecznej można skorzystać już od piątku 9.11.2018, by – nie odkładając zakupów na ostatnią chwilę – zapewnić najbliższym najlepszy podarunek na święta i uniknąć stania w kolejkach.

Spełniaj swoje marzenia z najlepszą siecią – szeroka kampania reklamowa

Wizerunkowy świąteczny spot telewizyjny wspierać będzie szeroko zakrojona kampania reklamowa – w TV, radio, kinie i internecie. Zaplanowane zostały bogate działania online, w tym w mediach społecznościowych, wykorzystane zostaną także nośniki OOH i digital signage oraz POS w sklepach.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją Bridge2Fun (która odpowiedzialna jest także za produkcję spotów). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działania reklamowe w Internecie wspierają agencje VML i LiquidThread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie agencja VML, zaś materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.

Źródło: T‑Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dni Otwarte z ploterami Artemis – 21 marca 2019
W pierwszy dzień wiosny, dystrybutor szerokoformatowych drukarek Artemis – firma Atrium Centrum Ploterowe z Opola – zaprezentuje podczas Dni Otwartych, dwa urządzenia o szerokości roboczej 320 cm.
Bartłomiej Topa nowym ambasadorem marki Mitsubishi
Polski oddział Mitsubishi Motors nawiązał współpracę z cenionym aktorem - Bartłomiejem Topa, który będzie pełnił rolę ambasadora marki. Znany z dużego oraz małego ekranu oraz sceny teatralnej i cieszący się ogromnym uznaniem widzów i krytyków Bartłomiej Topa będzie promował najnowsze wcielenie znanego SUV-a Mitsubishi Outlander. Kluczyki do nowego auta przekazał aktorowi...
Blikomania: milion na nagrody za codzienne płatności Blikiem
Wystartowała nowa edycja popularnej BLIKOMANII – loterii Polskiego Standardu Płatności. Każdy, kto zarejestruje się w loterii i będzie regularnie płacić BLIKIEM do 21 sierpnia br., może codziennie wygrać 100 lub 1000 zł. Dodatkowo będzie mógł wygrać nagrodę główną czyli 100 000 zł.
Imagine z nowym New Business Directorem
IMAGINE poszerza zespół – do agencji dołącza Mariusz Parol, który będzie odpowiadał za przygotowanie strategii sprzedaży i rozwinięcie działu new business.
STS i KSW przedłużają kontrakt
STS oraz Federacja KSW podjęły decyzję o przedłużeniu współpracy. Porozumienie zawarto na najbliższy rok – obejmować będzie co najmniej 5 gal KSW zaplanowanych w 2019 roku. Dotychczasowa współpraca bukmachera z Federacją trwa od lutego 2018 roku.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764