logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

T‑mobile rozpoczyna świąteczną kampanię reklamową

  PR 09.11.2018, przeczytano 898 razy
ilustracjastrzałka

Pierwsze nuty szlagieru „Last Christmas” płynące z radiowych odbiorników wystarczą, by wszystko stało się jasne – rozpoczyna się sezon świąteczny. Czas najmilszych spotkań, ważnych słów i… świetnych promocji. T‑Mobile w najbliższy piątek, 9 listopada, rozpoczyna świąteczną kampanię reklamową i przedstawia swoje tegoroczne propozycje pod choinkę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/t%E2%80%91mobile-rozpoczyna-swiateczna-kampanie-reklamowa,380091,artykul.html

Święta zbliżają się wielkimi krokami. Jak zawsze będziemy dzwonić z zakupowymi instrukcjami, będziemy podpytywać o wymarzone podarunki, wreszcie życzyć sobie wszystkiego dobrego. To także okres w którym mówimy najbliższym te najważniejsze rzeczy. Czasem właśnie one są najbardziej wartościowym prezentem. Na takim przekazie oparta jest najnowsza, świąteczna kampania reklamowa T‑Mobile, która startuje już w piątek, 9. Listopada 2018.

W jej ramach przygotowane zostały 4 spoty reklamowe, z których najdłuższy, 60 sekundowy, opowiada wzruszającą historię o wadze i potędze słów. Dzięki nim spełnia się niejedno świąteczne marzenie, dlatego warto zadbać by być dobrze słyszanym. Wizerunkowy klip można będzie zobaczyć w telewizji już od piątkowego poranku, my przedpremierowo prezentujemy go poniżej

Wraz ze świąteczną odsłoną kampanii wizerunkowej T‑Mobile, Operator przedstawia najnowsze propozycje przygotowane z myślą o prezentach pod choinkę dla każdego. W wielkim worku z prezentami każdy znajdzie coś dla siebie.

Z oferty świątecznej można skorzystać już od piątku 9.11.2018, by – nie odkładając zakupów na ostatnią chwilę – zapewnić najbliższym najlepszy podarunek na święta i uniknąć stania w kolejkach.

Spełniaj swoje marzenia z najlepszą siecią – szeroka kampania reklamowa

Wizerunkowy świąteczny spot telewizyjny wspierać będzie szeroko zakrojona kampania reklamowa – w TV, radio, kinie i internecie. Zaplanowane zostały bogate działania online, w tym w mediach społecznościowych, wykorzystane zostaną także nośniki OOH i digital signage oraz POS w sklepach.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją Bridge2Fun (która odpowiedzialna jest także za produkcję spotów). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działania reklamowe w Internecie wspierają agencje VML i LiquidThread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie agencja VML, zaś materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.

Źródło: T‑Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764