logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

T – Connecting your world. Nowe hasło Grupy Deutsche Telekom

  PR 17.10.2023, przeczytano 669 razy
ilustracjastrzałka

T - „Connecting your world” to nowe hasło całej Grupy Deutsche Telekom, poprzez które chcemy podkreślić cel, przyświecający naszej marce każdego dnia – nie zatrzymamy się w swoich działaniach, dopóki wszyscy nie będą połączeni. W nieustannie zmieniającym się świecie chcemy być zaufanym partnerem naszych klientów i każdego dnia łączyć ich z tym, co dla nich ważne. Na polskim rynku hasło „Connecting your world” będzie wykorzystane po raz pierwszy w kampanii programu lojalnościowego skierowanego do klientów - Magenta Moments, która wystartowała 16 października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/t-%E2%80%93-connecting-your-world.-nowe-haslo-grupy-deutsche-telekom,401750,artykul.html

Dzięki nowemu hasłu chcemy podkreślić globalną perspektywę wszystkich spółek DT - jednego z wiodących graczy w cyfrowym świecie. W komunikacji będziemy jeszcze mocniej koncentrować się na pragnieniach i potrzebach naszych klientów. Hasło "Connecting your world." podkreśla wartości, jakie niesie ze sobą marka T. Jako cyfrowi optymiści łączymy ludzi z nieskończonymi możliwościami cyfrowego świata. Naszą misją – misją Magenta – jest ułatwianie i wzbogacanie życia naszych klientów.

Slogan będzie używany w języku angielskim we wszystkich spółkach DT, które działają pod marką T-Mobile.

Jedna firma, jedna marka

Wizerunek naszej marki jest teraz wyraźnie zrozumiały ponad granicami międzynarodowymi, a co za tym idzie, jest bardziej skuteczny- wyjaśnia Ulrich Klenke, Chief Brand Officer w Deutsche Telekom. "Wszystkie rynki mówią teraz tym samym głosem. To ważny krok na naszej drodze do stania się marką globalną".

T - jedna z najbardziej wartościowych marek na świecie

Deutsche Telekom należy do najcenniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek na całym świecie. Eksperci „Brand Finance Global 500” plasują Grupę DT na jedenastym miejscu na świecie. Zgodnie z tym zestawieniem Deutsche Telekom jest również oceniane jako marka telekomunikacyjna o najwyższej wartości w całej Europie. Według badania wspięła się ona na drugie miejsce wśród światowych firm telekomunikacyjnych, zajmując lokatę tuż za Verizonem, przed AT&T i China Mobile. Grupa DT pozostaje ponadto drugą wśród wiodących niemieckich firm na świecie. Potwierdza to również badanie BrandZ "Top 50 Most Valuable German Brands", które wskazało Deutsche Telekom jako wiodącą niemiecką firmę na świecie.

Źródło: Deutsche Telekom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764