logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

T-mobile: Startuje nowa kampania „Planeta Ma Znaczenie”

  PR 30.09.2022, przeczytano 514 razy
ilustracja

W ramach nowej inicjatywy „Planeta Ma Znaczenie” operator dołączył do tegorocznej akcji „Sprzątanie świata – Polska” i razem z Fundacją Nasza Ziemia posprzątał dno jeziora Durowskiego, z którego wydobyto aż tonę odpadów! T-Mobile zachęca również do nurkowania w szufladach i wymieniania starych telefonów na nagrody w ogólnopolskim konkursie dla szkół i przedszkoli.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/t-mobile%3A-startuje-nowa-kampania-_planeta-ma-znaczenie_,397426,artykul.html

Planeta Ma Znaczenie

Według najnowszego badania T-Mobile co czwarty Polak ma aż 2 smartfony, z których nikt już nie korzysta[1]. Niemal połowa (49%) ankietowanych nieużywany sprzęt zostawia sobie, zamiast oddać go innej osobie, sprzedać lub przekazać do recyclingu.

- W ten sposób marnujemy cenne, często nieodnawialne zasoby, a przecież wnętrze starego telefonu to "kopalnia metali szlachetnych". Dodatkowo, podobnie jak większość urządzeń elektrycznych, zawierają substancje, które mogą zaszkodzić środowisku, jeśli zostaną wyrzucone do zwykłego kosza i trafią na wysypisko śmieci lub co gorsza do natury np. do jeziora. – tłumaczy Beata Butwicka, Prezeska Zarządu Fundacji Nasza Ziemia.

Dlatego T-Mobile wystartował z nową inicjatywą „Planeta Ma Znaczenie”, w ramach której chce zwrócić uwagę na problem nieodpowiedniej utylizacji smartfonów i zachęcić do ich recyclingu.

- Troska o otoczenie jest częścią naszego magentowego DNA. W ramach strategii ESG podejmujemy działania, które uczynią planetę bardziej przyjaznym miejscem dla przyszłych pokoleń. Stawiamy sobie ambitne cele m.in. realizując działania mające zmniejszyć emisje dwutlenku węgla czy oszczędzić zasoby, również te zawarte w sprzętach elektronicznych. – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i CR T-Mobile Polska

Podwodne Sprzątanie Świata

Akcja Planeta Ma Znaczenie rozpoczęła się od prawdziwego skoku na głęboką wodę. Drugiego dnia 29 edycji Akcji „Sprzątanie świata – Polska”, nad jezioro Durowskie w Wągrowcu zjechali nurkowie z całego kraju.  Razem z nimi T-Mobile spędził ten wrześniowy weekend robiąc coś dobrego dla naszej planety. Z dna jeziora zebrano aż tonę śmieci, w tym telefony, które najczęściej wypadają do wody z naszych kieszeni. Do akcji sprzątania włączyło się też około tysiąc wolontariuszy, mieszkańców Wągrowca, którzy sprzątali promenadę jeziora Durowskiego. Dodatkowo, w strefie T-Mobile na terenie akcji każdy mógł wrzucić do specjalnego pojemnika nieużywane smartfony i odebrać roślinę.

Zanurkuj do szuflady

T-Mobile angażuje również szkoły i przedszkola, zachęcając do nurkowania w szufladach i oddawania do recyklingu nieużywanych telefonów, w ogólnopolskim konkursie organizowanym wspólnie z organizacją odzysku Biosystem. Dla szkół i przedszkoli, które do końca grudnia 2022 roku zbiorą najwięcej sprzętów przewidziano atrakcyjne nagrody. Wygrać można m.in. wyposażenie interaktywnych sal językowych, zestawy gier czy bony dla nauczycieli. Zgłoszenia do konkursu są cały czas otwarte.

ilustracjastrzałka

Źródło: T-Mobile

www.t-mobile.pl

Dodatkowe informacje:

[1]Badanie „Nieużywane smartfony” wykonane w dniach 24 31.08.2022 metodą CATI (n=2001), na zlecenie T-Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764