logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

T-mobile: startuje wizerunkowa kampania w nowej platformie komunikacji

  PR 11.03.2022, przeczytano 630 razy
ilustracja

W świecie dynamicznych zmian i ciągłej niepewności planowanie przyszłości staje się wyjątkowo trudne, a czasem wręcz niemożliwe. Dlatego w T‑Mobile zachęcamy do szukania i celebrowania ważnych momentów każdego dnia. Już 9 marca startujemy z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Teraz ma znaczenie”, w której pokazujemy, jak niezwykła może być codzienność i jak każda chwila może stać się piękna, jeżeli tylko nadamy jej znaczenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/t-mobile%3A-startuje-wizerunkowa-kampania-w-nowej-platformie-komunikacji,395080,artykul.html

Odpowiedź na pytanie „jak będzie wyglądała przyszłość?” jeszcze nigdy nie wydawała się tak trudna jak obecnie. W T‑Mobile chcemy jednak dzielić się radością, dawać nadzieję i poczucie bezpieczeństwa. Wiemy, że na jakości naszych usług polegają miliony użytkowników, którzy dzięki technologii mogą pozostawać w kontakcie z bliskimi, mieć dostęp do informacji, a przy tym rozwijać się – pracować i uczyć. W naszej najnowszej kampanii chcemy pokazać, że każda z tych niepozornych czynności to właśnie nasze „teraz” – i każde z nich może mieć ogromne znaczenie.

- Poczucie niepewności jest dziś powszechne i… całkowicie zrozumiałe. W tych nieoczywistych czasach potrzebujemy punktu zaczepienia, który pozwoli nam skupić się na tym, co naprawdę ważne. Właśnie dlatego chcemy dostarczać klientom technologię, na której można polegać, i dzięki której można zawsze dzielić z bliskim najważniejsze chwile - powiedziała Paulina Rekosz, dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką i Customer Experience w T-Mobile Polska. Od początku naszej działalności celem, ale i źródłem ogromnej satysfakcji, było dla nas łączenie ludzi. Dzisiaj chcemy zachęcić wszystkich, aby, kiedy tylko to możliwe, celebrować wspólne momenty i cieszyć się każdym „teraz”. W myśl takich właśnie założeń tworzymy nasze oferty, zapewniając klientom możliwość skupienia się na tym, co ma dla nich szczególnie znaczenie – bez ograniczeń czy limitów - dodaje.

Kampania wystartowała 9 marca. W otwierającym ją spocie prezentujemy nowe podejście komunikacyjne i nieco odmienioną filozofię marki. Podkreślamy, jak ważne mogą być nie tylko wielkie wydarzenia w naszym życiu, ale właśnie zwykłe chwile, którymi dzięki technologii możemy dzielić się z bliskimi i całym światem.

Odmienione podejście komunikacyjne to także efekt ogłoszonych w lutym tego roku zmian w globalnym pozycjonowaniu Grupy Deutsche Telekom, której T‑Mobile Polska jest częścią. W ramach odświeżonej identyfikacji wizualnej chcemy jeszcze bardziej podkreślić naszą silną koncentrację na potrzebach klienta, a także pokazać, jak nasze innowacje mogą wzbogacać życie ludzi i ułatwiać funkcjonowanie całych społeczeństw.

Oferty, dzięki którym każde „teraz” ma znaczenie

Od rozmów z rodziną, przez wspólne oglądanie filmów, po dzielenie się zdjęciami z przyjaciółmi czy możliwością nauki – w T-Mobile wiemy, że każdy z tych momentów może mieć ogromne znaczenie. Aby nasi klienci mogli bez przeszkód cieszyć się daną chwilą, na początku roku wprowadziliśmy nowe, nielimitowane plany taryfowe, zapewniające dostęp do internetu (w tym także 5G), SMS-ów i MMS-ów bez ograniczeń transferu zarówno pod względem prędkości, jak i liczby gigabajtów. Z kolei w lutym tego roku udostępniliśmy użytkownikom najlepszą ofertę na kartę na rynku z 1200 GB internetu przez rok za darmo. A już w najbliższym czasie przedstawimy kolejne propozycje, dzięki którym nasi klienci będą mogli skupić się na tym, co dla nich naprawdę ważne.

Nie pozostajemy również obojętni, na to co dzieje się za naszą wschodnią granicą. Bycie w kontakcie z najbliższymi jest obecnie ważniejsze niż kiedykolwiek, dlatego w ciągu ostatnich kilkunastu dni przygotowaliśmy setki tysięcy darmowych starterów dla obywateli Ukrainy, które sukcesywnie rozdajemy, a także pakiety nielimitowanych rozmów i SMS-ów międzynarodowych do Ukrainy, jak i darmowe połączenia w roamingu w Ukrainie i do Polski.

Nowy spot zostanie wykorzystany w działaniach promocyjnych w kanałach telewizyjnych, a także w internecie. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience przy wsparciu agencji DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie poprowadzi VMLY&R, zaś za zakup mediów odpowiedzialny jest Mindshare.

Źródło: T-Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764