logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

T-mobile: rusza kampania promująca ofertę na kartę

  PR 03.03.2023, przeczytano 601 razy
ilustracja

Duże paczki gigabajtów w smartfonie i swoboda korzystania z sieci internetowej w każdym miejscu – na to właśnie stawiamy w nowej, uproszczonej wersji oferty T-Mobile na kartę. Wiemy, jak działać, żeby nasi klienci mieli wszystko, czego potrzebują i mogli robić to, co lubią. Już dziś, 1 marca, startuje nowa kampania reklamowa promująca kolejną odsłonę oferty na kartę i promocji 1200 GB ekstra przez rok.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/t-mobile%3A-rusza-kampania-promujaca-oferte-na-karte,399174,artykul.html

Bez względu na wiek, miejsce zamieszkania czy zainteresowania, klientów T-Mobile łączy jedno – zamiłowanie do dużych pakietów internetu mobilnego w niezawodnej prędkości i korzystnej cenie. I to właśnie u nas dostają ci, którzy wybierają ofertę T-Mobile na kartę, w której aktywując ofertę GO! za  minimum 35 zł co 30 dni, mogą skorzystać z promocji „Rok Internetu” i zyskać łącznie 1200 GB ekstra przez 365 dni.

Działaj tak, jak lubisz

W spocie reklamującym ofertę T-Mobile na kartę wraz z promocją „Rok Internetu” widzimy dwóch młodych chłopaków, którzy siedzą w przyciemnionym skate parku. Wokół nich krążą rowerzyści, ćwicząc różne triki. Jeden z chłopaków, trzymając w ręce telefon, opowiada koledze o swoim „guru gier”. Drugi stwierdza, że potrzeba do tego szybkiego internetu, żeby nie przerwało mu medytacji. Na to dostaje odpowiedź, że dzięki ofercie 1200 GB ekstra przez rok od T-Mobile na kartę otrzymuje duży pakiet gigabajtów z prędkością, która pozwala mu bez problemów wykonywać swoje ulubione zajęcie. Dzięki szybkości T-Mobile każdy może działać tak, jak lubi najbardziej.

Ofercie towarzyszy kampania w telewizji, internecie i social mediach, a także w outdoorze. W ramach tej kampanii w internecie i outdoorze promowana jest też oferta dla osób z Ukrainy.

Kampanię, którą przygotowała agencja PZL, koordynuje Departament Zarządzania Marką i Customer Experience. Kreację do kampanii w internecie przygotował VMLY&R, zaś za zakup mediów i działania reklamowe odpowiedzialny jest Mindshare.

Dla każdego coś ciekawego

W ramach taryfy GO! w T-Mobile na kartę  dostępnych jest kilka wariantów ofert. Dla tych, którzy lubią mieć więcej internetu mobilnego, odpowiednia będzie oferta GO! M lub GO! L z 5G. W ramach pierwszej z nich klienci otrzymują nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y, paczkę 20 GB oraz dodatkowe 20 GB po każdym doładowaniu w dowolnym kanale za 35 zł na 30 dni. Zaś ci, którzy wybiorą GO! L z dostępem do 5G, także otrzymują nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y, ale większą paczkę, bo 30 GB oraz dodatkowe 30 GB po każdym doładowaniu za 45 zł na 30 dni.

Przygotowana została też specjalna oferta dla osób z Ukrainy, przebywających w Polsce. W ramach oferty GO! M+UA w cenie 40 zł co 30 dni klienci otrzymują nielimitowane rozmowy, 1500 minut do ukraińskich sieci Vodafone i Kyivstar, SMS-y i MMS-y oraz paczkę 20 GB. Przy każdym doładowaniu zyskują zaś kolejne 20 GB, czyli w sumie aż 40 GB na 30 dni.

Źródło: T-Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764