logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

T-mobile: Startuje nowa kampania „Planeta Ma Znaczenie”

  PR 30.09.2022, przeczytano 498 razy
ilustracja

W ramach nowej inicjatywy „Planeta Ma Znaczenie” operator dołączył do tegorocznej akcji „Sprzątanie świata – Polska” i razem z Fundacją Nasza Ziemia posprzątał dno jeziora Durowskiego, z którego wydobyto aż tonę odpadów! T-Mobile zachęca również do nurkowania w szufladach i wymieniania starych telefonów na nagrody w ogólnopolskim konkursie dla szkół i przedszkoli.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/t-mobile%3A-startuje-nowa-kampania-_planeta-ma-znaczenie_,397426,artykul.html

Planeta Ma Znaczenie

Według najnowszego badania T-Mobile co czwarty Polak ma aż 2 smartfony, z których nikt już nie korzysta[1]. Niemal połowa (49%) ankietowanych nieużywany sprzęt zostawia sobie, zamiast oddać go innej osobie, sprzedać lub przekazać do recyclingu.

- W ten sposób marnujemy cenne, często nieodnawialne zasoby, a przecież wnętrze starego telefonu to "kopalnia metali szlachetnych". Dodatkowo, podobnie jak większość urządzeń elektrycznych, zawierają substancje, które mogą zaszkodzić środowisku, jeśli zostaną wyrzucone do zwykłego kosza i trafią na wysypisko śmieci lub co gorsza do natury np. do jeziora. – tłumaczy Beata Butwicka, Prezeska Zarządu Fundacji Nasza Ziemia.

Dlatego T-Mobile wystartował z nową inicjatywą „Planeta Ma Znaczenie”, w ramach której chce zwrócić uwagę na problem nieodpowiedniej utylizacji smartfonów i zachęcić do ich recyclingu.

- Troska o otoczenie jest częścią naszego magentowego DNA. W ramach strategii ESG podejmujemy działania, które uczynią planetę bardziej przyjaznym miejscem dla przyszłych pokoleń. Stawiamy sobie ambitne cele m.in. realizując działania mające zmniejszyć emisje dwutlenku węgla czy oszczędzić zasoby, również te zawarte w sprzętach elektronicznych. – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i CR T-Mobile Polska

Podwodne Sprzątanie Świata

Akcja Planeta Ma Znaczenie rozpoczęła się od prawdziwego skoku na głęboką wodę. Drugiego dnia 29 edycji Akcji „Sprzątanie świata – Polska”, nad jezioro Durowskie w Wągrowcu zjechali nurkowie z całego kraju.  Razem z nimi T-Mobile spędził ten wrześniowy weekend robiąc coś dobrego dla naszej planety. Z dna jeziora zebrano aż tonę śmieci, w tym telefony, które najczęściej wypadają do wody z naszych kieszeni. Do akcji sprzątania włączyło się też około tysiąc wolontariuszy, mieszkańców Wągrowca, którzy sprzątali promenadę jeziora Durowskiego. Dodatkowo, w strefie T-Mobile na terenie akcji każdy mógł wrzucić do specjalnego pojemnika nieużywane smartfony i odebrać roślinę.

Zanurkuj do szuflady

T-Mobile angażuje również szkoły i przedszkola, zachęcając do nurkowania w szufladach i oddawania do recyklingu nieużywanych telefonów, w ogólnopolskim konkursie organizowanym wspólnie z organizacją odzysku Biosystem. Dla szkół i przedszkoli, które do końca grudnia 2022 roku zbiorą najwięcej sprzętów przewidziano atrakcyjne nagrody. Wygrać można m.in. wyposażenie interaktywnych sal językowych, zestawy gier czy bony dla nauczycieli. Zgłoszenia do konkursu są cały czas otwarte.

ilustracjastrzałka

Źródło: T-Mobile

www.t-mobile.pl

Dodatkowe informacje:

[1]Badanie „Nieużywane smartfony” wykonane w dniach 24 31.08.2022 metodą CATI (n=2001), na zlecenie T-Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764