logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

T-mobile: Startuje nowa kampania „Planeta Ma Znaczenie”

  PR 30.09.2022, przeczytano 223 razy
ilustracja

W ramach nowej inicjatywy „Planeta Ma Znaczenie” operator dołączył do tegorocznej akcji „Sprzątanie świata – Polska” i razem z Fundacją Nasza Ziemia posprzątał dno jeziora Durowskiego, z którego wydobyto aż tonę odpadów! T-Mobile zachęca również do nurkowania w szufladach i wymieniania starych telefonów na nagrody w ogólnopolskim konkursie dla szkół i przedszkoli.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/t-mobile%3A-startuje-nowa-kampania-_planeta-ma-znaczenie_,397426,artykul.html

Planeta Ma Znaczenie

Według najnowszego badania T-Mobile co czwarty Polak ma aż 2 smartfony, z których nikt już nie korzysta[1]. Niemal połowa (49%) ankietowanych nieużywany sprzęt zostawia sobie, zamiast oddać go innej osobie, sprzedać lub przekazać do recyclingu.

- W ten sposób marnujemy cenne, często nieodnawialne zasoby, a przecież wnętrze starego telefonu to "kopalnia metali szlachetnych". Dodatkowo, podobnie jak większość urządzeń elektrycznych, zawierają substancje, które mogą zaszkodzić środowisku, jeśli zostaną wyrzucone do zwykłego kosza i trafią na wysypisko śmieci lub co gorsza do natury np. do jeziora. – tłumaczy Beata Butwicka, Prezeska Zarządu Fundacji Nasza Ziemia.

Dlatego T-Mobile wystartował z nową inicjatywą „Planeta Ma Znaczenie”, w ramach której chce zwrócić uwagę na problem nieodpowiedniej utylizacji smartfonów i zachęcić do ich recyclingu.

- Troska o otoczenie jest częścią naszego magentowego DNA. W ramach strategii ESG podejmujemy działania, które uczynią planetę bardziej przyjaznym miejscem dla przyszłych pokoleń. Stawiamy sobie ambitne cele m.in. realizując działania mające zmniejszyć emisje dwutlenku węgla czy oszczędzić zasoby, również te zawarte w sprzętach elektronicznych. – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i CR T-Mobile Polska

Podwodne Sprzątanie Świata

Akcja Planeta Ma Znaczenie rozpoczęła się od prawdziwego skoku na głęboką wodę. Drugiego dnia 29 edycji Akcji „Sprzątanie świata – Polska”, nad jezioro Durowskie w Wągrowcu zjechali nurkowie z całego kraju.  Razem z nimi T-Mobile spędził ten wrześniowy weekend robiąc coś dobrego dla naszej planety. Z dna jeziora zebrano aż tonę śmieci, w tym telefony, które najczęściej wypadają do wody z naszych kieszeni. Do akcji sprzątania włączyło się też około tysiąc wolontariuszy, mieszkańców Wągrowca, którzy sprzątali promenadę jeziora Durowskiego. Dodatkowo, w strefie T-Mobile na terenie akcji każdy mógł wrzucić do specjalnego pojemnika nieużywane smartfony i odebrać roślinę.

Zanurkuj do szuflady

T-Mobile angażuje również szkoły i przedszkola, zachęcając do nurkowania w szufladach i oddawania do recyklingu nieużywanych telefonów, w ogólnopolskim konkursie organizowanym wspólnie z organizacją odzysku Biosystem. Dla szkół i przedszkoli, które do końca grudnia 2022 roku zbiorą najwięcej sprzętów przewidziano atrakcyjne nagrody. Wygrać można m.in. wyposażenie interaktywnych sal językowych, zestawy gier czy bony dla nauczycieli. Zgłoszenia do konkursu są cały czas otwarte.

ilustracjastrzałka

Źródło: T-Mobile

www.t-mobile.pl

Dodatkowe informacje:

[1]Badanie „Nieużywane smartfony” wykonane w dniach 24 31.08.2022 metodą CATI (n=2001), na zlecenie T-Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Heads Advertising z kampanią dla Oleju Wielkopolskiego
Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski WIE”.
„499 sekund” – wystawa dźwiękowa Agnieszki Słodownik i Karoliny Wlazło-Malinowskiej w galerii Art Walk na placu Europejskim
Ghelamco Poland i Fundacja Sztuka w Mieście zapraszają na niecodzienną wystawę galerii Art Walk. „499 sekund” to narracja dźwiękowa, którą widzowie eksplorują, używając własnych smartfonów i słuchawek. Już 8 grudnia artystki opowiedzą o powstawaniu wystawy w ramach autorskiego oprowadzania po ekspozycji.
Cheetos zachęca do wspólnej rodzinnej zabawy w towarzystwie limitowanej edycji chrupek
„A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Limitowana edycja Cheetos to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują ciekawych smaków i okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej...
ASB Poland ponownie stawia na Skylight
Firma ASB Poland, zakończyła proces zwiększenia i aranżacji powierzchni w budynku Skylight. W efekcie dotychczasowe biuro przeszło metamorfozę, a inspirowaną naturą przestrzeń biurową stworzono na 16 i 20 piętrze. Za zarządzanie procesem aranżacji, o łącznej powierzchni ponad 1900 mkw., odpowiadał dział Workplaces w firmie Globalworth, która jest właścicielem i...
Cykl szkoleniowy CAD Projekt Design z Grupą Tubądzin
Projektowanie to proces wymagający szerokiej wiedzy i profesjonalnego podejścia. Dlatego w realizacji najbardziej wyszukanych wizji pomagają dziś zaawansowane programy, takie jak CAD decor PRO. Autorzy aplikacji wraz z Grupą Tubądzin przeprowadzili cykl szkoleń w największych miastach w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764