logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

T-Mobile i Leo Burnett: współpraca w obszarach BTL i shopper marketingu

  PR 11.10.2016, przeczytano 431 razy

Jedna z najlepszych na świecie agencji shopper marketingu ARC Worldwide rozbudowuje swój potencjał w Europie Centralnej włączając we wrześniu 2016 do swoich globalnych stuktur G7 będacy częścią Grupy Leo Burnett w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/t-mobile-i-leo-burnett%3A-wspolpraca-w-obszarach-btl-i-shopper-marketingu,30217,artykul.html

Filozofia Arc polega na głębokim zrozumieniu ludzkich zachowań ze szczególnym uwzględnieniem aktywności w kanałach sprzedaży. Dzięki połączeniu wiedzy i doświadczenia Leo Burnett przy współpracy z ARC Worldwide poszerzyła swoje kompetencje jako firma, która specjalizuje się w komunikacji i aktywacji marek w obszarze handlu, takich jak shopper marketing, eCommerce, design, in-store. T-Mobile Polska dostrzegając istotny wzrost kompetencji Leo Burnett w tych zakresach wzmacnia z nią swoją współpracę w ramach BTL i shopper marketingu. Planuje także zawiązanie jej w zagadnieniach e-commerce.

W związku z tym powierzył Leo Burnett zadania: opracowania dla T-Mobile nowej strategii komunikacji BTL i identyfikacji wizualnej. Odpowiedzialna za to jest Agencja ARC, która zajmie się kreacją i produkcją wszystkich materiałów reklamowych T-Mobile. Równolegle firmy zdecydowały także o wygaszeniu współpracy w obszarze ATL.

Grupa Leo Burnett współpracuje z T-Mobile Polska (wcześniej Erą) od 20 lat, realizując w różnym stopniu i dla różnych marek Operatora zadania z zakresu ATL i BTL. M. in., w 2015 r., agencja Leo Burnett współtworzyła nowe pozycjonowanie dla marki T-Mobile w Polsce oraz brała udział przy pracach nad nowymi koncepcjami komunikacyjnymi.

Źródło: MSLGROUP

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żołądkowa Gorzka w nowej butelce
Żołądkowa Gorzka, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na polskim rynku, przechodzi kolejną metamorfozę w swojej historii. Stock Polska prezentuje nową elegancką odsłonę butelki swojego flagowego produktu w portfolio, którego smak niezmiennie opiera się na recepturze sprzed 200 lat.
Mariusz Przybylski nowym ambasadorem Samsung
Mariusz Przybylski jest jednym z najpopularniejszych projektantów mody w Polsce. Jego projekty charakteryzują się wyjątkową formą i kreatywnością, a jego kreacje wybiera wiele polskich gwiazd i nie tylko. Jednocześnie projektant w swojej pracy stawia na wysoką jakość tkanin, a te z kolei wymagają odpowiedniej pielęgnacji. Partnerstwo z Samsung AirDresser oraz całą...
Binance w kampanii promocyjnej chce rozdawać dolary
Binance, największa na świecie giełda kryptowalut i ekosystem blockchain, rozpoczęła nowa kampanię promocyjną o nazwie "Krypto jest lepsze z Binance". W ramach kampanii zostanie zaprezentowanych dziesięć historii użytkowników Binance z całego świata, którzy wykorzystali platformę i kryptowaluty, aby poprawić jakość swojego życia. Częścią kampanii są także dwa...
„Dom” w świątecznej reklamie Allegro
“Dom” to świąteczna opowieść o miłości i rodzinie. Allegro w tegorocznej kampanii porusza temat mijającego czasu i tego jak wpływa on na relacje z bliskimi.
„Praska Ślizgawka” w świątecznej kampanii Pepsi
Najbardziej wyjątkowe lodowisko na mapie Warszawy – „Praska Ślizgawka Konesera” – już od 2 grudnia zaprasza wszystkich miłośników piruetów do wspólnej zabawy. Partnerem lodowiska po raz kolejny została marka Pepsi. Zimowa atrakcja Centrum Praskiego Koneser będzie dostępna niemal codziennie, od rana do późnego wieczora. Po spełnieniu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764