logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

T-Raperzy znad Wisły i OLX zachęcają do walki ze smogiem

  PR 21.01.2020, przeczytano 256 razy
ilustracjastrzałka

- Ta kampania to kolejne duże wyzwanie dla marki - przyznaje Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. - Zabieramy głos w sprawie społecznie istotnej, na którą wszyscy mamy wpływ i możemy ją zmienić na lepsze. Oczywiście jak zwykle w OLXie robimy to z dystansem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/t-raperzy-znad-wisly-i-olx-zachecaja-do-walki-ze-smogiem,385405,artykul.html

Antysmog Song to opowieść o złych nawykach, ich konsekwencjach i o zmianach, których warto dokonać natychmiast. Najlepszymi nauczycielami tej oczywistej i potrzebnej lekcji stali się T-Raperzy, którzy zamiast grozić i straszyć, o smogu mówią dosadnie, ale też z humorem.

- Powód, dla którego tym razem stanęliśmy przed mikrofonem i kamerą jest ciekawy i ważny. Do udziału w akcji nie trzeba było nas długo namawiać - mówi Sławomir Szczęśniak. - Mamy nadzieję, że wyjdzie z tego dobra zabawa ze szczyptą edukacji. A gdyby jeszcze akcja skłoniła co poniektórych do autorefleksji, to pełen sukces! Czego wszystkim oddychającym polskim powietrzem serdecznie życzymy.

Za produkcję odpowiada F25, a za koncept kreatywny agencja 23HEROES.

- Współpraca z T-Raperami znad Wisły to dla nas zawsze duże wydarzenie. Spotkać bohaterów z dzieciństwa jest niezwykle przyjemnie. Super, że panowie są w doskonałej formie. Wszyscy bardzo cieszyliśmy się na kolejną współpracę z OLX w ramach tej akcji - mówi Marcin Dworucha, managing director w domu produkcyjnym F25. - Trzeba jednak przyznać, że projekt był wymagający. Na hali zdjęciowej ustawiliśmy cztery scenografie, w obrębie których odbywały się zdjęcia, większość czasu spędziliśmy w dymie.

- To nie pierwszy raz gdy razem z OLX chcemy tworzyć komunikację nie tylko atrakcyjną, ale przede wszystkim o dużym społecznym znaczeniu. Problematyka smogu dotyczy absolutnie wszystkich, dlatego staramy się udowadniać, że każdy może dołożyć cegiełkę w walce z tym "potworem" -  tłumaczy Tomasz Łapa, Managing Director w 23HEROES. - Zamiast straszyć podchodzimy do niego z lekkim humorem, przewrotnością, zaskakując przy tym ponowną kolaboracją z kultowymi T-raperami znad Wisły. Mamy nadzieję, że mocny przekaz zawarty w tekście i nowoczesna kompozycja, próbującą łączyć dorobek panów Szczęśniaka i Wasowskiego oraz współczesne trendy w muzyce popularnej, będą pracować na prawdziwy, antysmogowy hit.

"Antysmog song" i teledysk to jednak nie wszystko. W ramach akcji uruchomiono też specjalną stronę www.antysmog.olx.pl, gdzie oprócz treści informacyjnych znajduje się też interaktywny quiz, którego wyniki komentują T-raperzy.

Partnerem merytorycznym akcji jest Polski Alarm Smogowy.

Źródło: OLX

www.olx.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mogik or magic? Motion Design Conference 2020
Gwiazdy motion designu tworzące czołówki do seriali Netfliksa czy HBO. Najważniejsi twórcy minionego roku z całego świata. Firmy produkujące oprogramowanie 3d oraz sprzęt dla motion designerów. To wszystko w ciągu dwóch dni konferencji i kreatywnych spotkań Auli Artis w Poznaniu.
Stratasys J8 – zaawansowane drukarki 3D
Technologia PolyJet jako jedyna metoda wytwarzania pozwala na wykonanie elementów z wielu materiałów i kolorów w jednym procesie. Drukarki 3D Stratasys J8 Series mogą drukować prototypy wyglądające dokładnie jak produkt końcowy. Dają niesamowite efekty wykończenia modelu, wyjątkową gładkość powierzchni i precyzję druku z warstwą o wysokości zaledwie 14 mikrometrów.
Saloniki Kolportera są jednym z partnerów akcji „2 miliony Grześków do wygrania”. Klienci mogą korzystać z tej promocji aż do 30 kwietnia br.
Rusza nabór na 12. Bella Skyway Festival
To już pewne – 12. Bella Skyway Festival odbędzie się w dniach 18–23 sierpnia 2020 roku. Ponownie toruński zespół staromiejski rozbłyśnie magicznym blaskiem, a wszystko pod hasłem „Elementarne cząstki wolności”. Właśnie rozpoczyna się nabór, w ramach którego artyści mogą zgłaszać swoje pomysły na instalacje, projekcje i interaktywne świetlne działania. Warto się...
Odpowiedzialny Marketing – efekty samoregulacji w obszarze reklamy żywności skierowanej do dzieci
Rada Reklamy od wielu lat stoi na straży najwyższych standardów komunikacji marketingowej.  Pomaga chronić konsumentów przed nieetycznymi i nieuczciwymi przekazami reklamowymi poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764