logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tablety graficzne Sweex

   08.10.2010, przeczytano 1194 razy
ilustracjastrzałka

Linia produktów Sweex powiększa się o dwa modele tabletów ze średniej półki cenowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tablety-graficzne-sweex,11401,artykul.html

Sweex oferuje dwa modele tabletów, które różnią się od siebie wielkością, dodatkowymi możliwościami oraz ceną. Większy Sweex Graphics Tablet Widescreen USB (TA008) cechuje aktywne pole pracy to 203x127 mm, a mniejszy - 140x102 mm.

Według producenta, ceny tabletów skalkulowano tak, by były konkurencyjne w stosunku do istniejących na rynku rozwiązań, a parametry techniczne nie odbiegają od możliwości najlepszych tego typu urządzeń dostępnych w sklepach.

Cena tabletu Sweex Graphics Tablet Widescreen USB (TA008) to 279 zł, a Sweex Graphics Tablet USB (TA006) to 195 zł.

Produkt jest objęty 2-letnią gwarancją producenta, która może być przedłużona o dodatkowe 10 lat po zarejestrowaniu go na stronie www.sweex.com/en/service-support/product-registration.

Źródło: Sweex

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764