logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tablica.pl rusza z nową kampanią wizerunkową

  PR 18.09.2013, przeczytano 1475 razy
ilustracjastrzałka

Nawet nie wiesz, ile masz w domu skarbów do sprzedania” – to hasło najnowszej kampanii serwisu ogłoszeń lokalnych Tablica.pl. Trwające do końca października działania reklamowe mają na celu wzmocnienie wizerunku serwisu jako najlepszego miejsca do sprzedaży rzeczy z „drugiej ręki”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tablica.pl-rusza-z-nowa-kampania-wizerunkowa,19706,artykul.html

- Koncept kampanii opiera się na przekonaniu, że każdy ma w domu przedmioty, które w łatwy i szybki sposób może sprzedać. Często nie uświadamiamy sobie, że lampa, która przestała pasować do naszego wnętrza, książki, które dawno przeczytaliśmy czy ubrania, których już nie nosimy, dla innych mogą okazać się prawdziwym skarbem – mówi Marcin Sienkowski, Brand Manager serwisu Tablica.pl.

W pierwszym spocie pojawia się postać mężczyzny, który (dosłownie) odkrywa w sobie piracką żyłkę do interesów i sprzedaje swoje domowe skarby za pomocą serwisu Tablica.pl. Druga odsłona kampanii startuje 23 września.

Kampania obejmuje kompleksowe działania reklamowe w telewizji (TVP, Polsat, TVN, TVN7, Discovery i in.), radiu (RMF, ZET, Kolor, Roxy, Złote Przeboje), internecie oraz na outdorze. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja McCann Worldgroup, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Źródło: Grupa Allegro

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764