„Nawet nie wiesz, ile masz w domu skarbów do sprzedania” – to hasło najnowszej kampanii serwisu ogłoszeń lokalnych Tablica.pl. Trwające do końca października działania reklamowe mają na celu wzmocnienie wizerunku serwisu jako najlepszego miejsca do sprzedaży rzeczy z „drugiej ręki”.
- Koncept kampanii opiera się na przekonaniu, że każdy ma w domu przedmioty, które w łatwy i szybki sposób może sprzedać. Często nie uświadamiamy sobie, że lampa, która przestała pasować do naszego wnętrza, książki, które dawno przeczytaliśmy czy ubrania, których już nie nosimy, dla innych mogą okazać się prawdziwym skarbem – mówi Marcin Sienkowski, Brand Manager serwisu Tablica.pl.
W pierwszym spocie pojawia się postać mężczyzny, który (dosłownie) odkrywa w sobie piracką żyłkę do interesów i sprzedaje swoje domowe skarby za pomocą serwisu Tablica.pl. Druga odsłona kampanii startuje 23 września.
Kampania obejmuje kompleksowe działania reklamowe w telewizji (TVP, Polsat, TVN, TVN7, Discovery i in.), radiu (RMF, ZET, Kolor, Roxy, Złote Przeboje), internecie oraz na outdorze. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja McCann Worldgroup, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Źródło: Grupa Allegro