logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tablice i stojaki na plakaty NOBO

  PR 18.12.2006, przeczytano 790 razy

ACCO Polska – jeden z wiodących producentów sprzętu biurowego i prezentacyjnego – wprowadził do sprzedaży tablice oraz stojaki na plakaty, które na rynku dostępne będą od stycznia pod znaną marką NOBO. Produkty umożliwiają szybką wymianę posterów wystawianych na zewnątrz lub wewnątrz budynków, dzięki czemu znajdą różnego rodzaju zastosowanie, m.in. w biurach, bankach, szkołach, kinach i centrach handlowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tablice-i-stojaki-na-plakaty-nobo,4889,artykul.html

Producent zastosował ciekawe rozwiązanie w postaci odchylanych skrzydeł, wykonanych z wysokiej jakości aluminium. Dzięki temu dostęp do plakatów jest szybki oraz wygodny. Wysokiej jakości anty-odblaskowa folia PCV zabezpiecza postery przed kurzem i zniszczeniem, jednocześnie zapewniając czytelność komunikatów w każdych warunkach oświetlenia. Dodatkowe elementy gumowe chronią prezentowane informacje przed wilgocią i zmianami temperatury.

Tablice marki NOBO dostępne są w różnych rozmiarach, począwszy od najmniejszego formatu A4, a kończąc na A0. Na rynek trafiły również produkty o nietypowych wymiarach 70 x 100 oraz 70 x 50 cm. Ceny produktów wahają się w przedziale 69 – 249 PLN brutto. Za stojaki trzeba zapłacić od 329 – 659 PLN brutto i dostępne są tylko w rozmiarach A2 – A0 oraz 70 x 100 cm.

Nowe produkty firmy ACCO objęte są również promocją handlową. Kupując jedną ramę lub stojak A2, drugi egzemplarz formatu odpowiednio A4 oraz A3 otrzymuje się w prezencie. Oferta będzie ważna od 1 stycznia do końca lutego lub do wyczerpania zapasów.

Źródło: ACCO Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Walne Zgromadzenie Członków ZFPR powołało nową Radę Związku
Podczas Walnego Zgromadzenia Członków ZFPR wybrano Radę Związku na lata 2021-2023. Radę powołano 4 marca 2021 roku i składa się ona obecnie z pięciu przedstawicieli zrzeszonych agencji.
8 marca, w dzień kobiet, rozmową z Ewą Ulicz, marketing managerem w IGT, Shark Agency zainauguruje cykl podcastów poświęcony kobietom, które pracują w branży rozrywkowej. Tytuł podcastu to Dama Karo.
Krakowska agencja PromoTraffic wspiera markę Green Cell w zakresie SEO, kampanii Google Ads oraz tworzenia treści na rynku polskim, niemieckim oraz brytyjskim.
Nowy raport dentsu nakreśla długoterminowe trendy konsumenckie, które będą kształtować następną dekadę. Badanie Consume Vision pokazuje, jak pandemia przyspieszyła wiele długoterminowych trendów, przed którymi stoją marki. Raport oparty jest o dogłębne wywiady ze światowej sławy futurystami, naukowcami, autorami i ekspertami oraz badania konsumenckie.
Sławek Wala jako nowy chief technology officer w VMLY&R Poland
W marcu 2021 roku do zespołu VMLY&R Poland na stanowisko chief technology officer (CTO) dołączył Sławek Wala. Jego zadaniem jest właściwe zapewnianie wysokiej jakości oferty technologicznej 350-osobowej agencji, dalszy rozwój kompetencji 60-osobowego zespołu developerskiego oraz wsparcie firmy w budowaniu nowych możliwości biznesowych na poziomach lokalnym i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764