logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tablice i stojaki na plakaty NOBO

  PR 18.12.2006, przeczytano 905 razy

ACCO Polska – jeden z wiodących producentów sprzętu biurowego i prezentacyjnego – wprowadził do sprzedaży tablice oraz stojaki na plakaty, które na rynku dostępne będą od stycznia pod znaną marką NOBO. Produkty umożliwiają szybką wymianę posterów wystawianych na zewnątrz lub wewnątrz budynków, dzięki czemu znajdą różnego rodzaju zastosowanie, m.in. w biurach, bankach, szkołach, kinach i centrach handlowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tablice-i-stojaki-na-plakaty-nobo,4889,artykul.html

Producent zastosował ciekawe rozwiązanie w postaci odchylanych skrzydeł, wykonanych z wysokiej jakości aluminium. Dzięki temu dostęp do plakatów jest szybki oraz wygodny. Wysokiej jakości anty-odblaskowa folia PCV zabezpiecza postery przed kurzem i zniszczeniem, jednocześnie zapewniając czytelność komunikatów w każdych warunkach oświetlenia. Dodatkowe elementy gumowe chronią prezentowane informacje przed wilgocią i zmianami temperatury.

Tablice marki NOBO dostępne są w różnych rozmiarach, począwszy od najmniejszego formatu A4, a kończąc na A0. Na rynek trafiły również produkty o nietypowych wymiarach 70 x 100 oraz 70 x 50 cm. Ceny produktów wahają się w przedziale 69 – 249 PLN brutto. Za stojaki trzeba zapłacić od 329 – 659 PLN brutto i dostępne są tylko w rozmiarach A2 – A0 oraz 70 x 100 cm.

Nowe produkty firmy ACCO objęte są również promocją handlową. Kupując jedną ramę lub stojak A2, drugi egzemplarz formatu odpowiednio A4 oraz A3 otrzymuje się w prezencie. Oferta będzie ważna od 1 stycznia do końca lutego lub do wyczerpania zapasów.

Źródło: ACCO Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764