logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tablice rejestracyjne po unijnemu

   01.05.2006, przeczytano 38980 razy
ilustracjastrzałka
Ministerstwo Transportu i Budownictwa

Drugiego maja wchodzi w życie rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 20 kwietnia zmieniające rozporządzenie w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, które wprowadza unijny wzór tablic rejestracyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tablice-rejestracyjne-po-unijnemu,3886,artykul.html

W nowym wzorze tablic rejestracyjnych w lewej części tablicy na niebieskim tle znajduje się symbol Unii Europejskiej (12 pięcioramiennych gwiazdek barwy żółtej, ułożonych na obwodzie okręgu) oraz znak z literami "PL" barwy białej wyróżniający państwo rejestracji pojazdu.

Tablice rejestracyjne wydane przez organy rejestrujące do dnia 1 maja 2006 r. zachowują ważność. Rozporządzenie umożliwia jednak, na wniosek właściciela pojazdu, wymianę posiadanych tablic rejestracyjnych na tablice nowego wzoru, z zachowaniem dotychczasowego numeru rejestracyjnego.

Wprowadzenie nowego wzoru tablic rejestracyjnych nie wiąże się ze zmianą opłat za ich wydanie, pobieranych przez organ rejestrujący.

Nowy wzór tablic rejestracyjnych odpowiada wymaganiom Rozporządzenia Rady WE Nr 2411/98 z dnia 3 listopada 1998 r. w sprawie uznawania w ruchu wewnątrzwspólnotowym znaków wyróżniających Państwo Członkowskie, w którym zarejestrowano pojazdy silnikowe i ich przyczepy.

Nowe przepisy zachowują dotychczasowy wzór nalepki kontrolnej umieszczanej na przedniej szybie pojazdu z flagą Polski i znakami "PL".

Źródło: Wikinews / e-Polityka.pl

Źródło | Tekst na licencji CC BY

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764