logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tablice rejestracyjne po unijnemu

   01.05.2006, przeczytano 38095 razy
ilustracjastrzałka
Ministerstwo Transportu i Budownictwa

Drugiego maja wchodzi w życie rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 20 kwietnia zmieniające rozporządzenie w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, które wprowadza unijny wzór tablic rejestracyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tablice-rejestracyjne-po-unijnemu,3886,artykul.html

W nowym wzorze tablic rejestracyjnych w lewej części tablicy na niebieskim tle znajduje się symbol Unii Europejskiej (12 pięcioramiennych gwiazdek barwy żółtej, ułożonych na obwodzie okręgu) oraz znak z literami "PL" barwy białej wyróżniający państwo rejestracji pojazdu.

Tablice rejestracyjne wydane przez organy rejestrujące do dnia 1 maja 2006 r. zachowują ważność. Rozporządzenie umożliwia jednak, na wniosek właściciela pojazdu, wymianę posiadanych tablic rejestracyjnych na tablice nowego wzoru, z zachowaniem dotychczasowego numeru rejestracyjnego.

Wprowadzenie nowego wzoru tablic rejestracyjnych nie wiąże się ze zmianą opłat za ich wydanie, pobieranych przez organ rejestrujący.

Nowy wzór tablic rejestracyjnych odpowiada wymaganiom Rozporządzenia Rady WE Nr 2411/98 z dnia 3 listopada 1998 r. w sprawie uznawania w ruchu wewnątrzwspólnotowym znaków wyróżniających Państwo Członkowskie, w którym zarejestrowano pojazdy silnikowe i ich przyczepy.

Nowe przepisy zachowują dotychczasowy wzór nalepki kontrolnej umieszczanej na przedniej szybie pojazdu z flagą Polski i znakami "PL".

Źródło: Wikinews / e-Polityka.pl

Źródło | Tekst na licencji CC BY

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AMS łączy dwa niestandardowe rozwiązania w kampanii marki Kozel
Marka Kozel w swojej najnowszej kampanii reklamowej „Czesi nas dobre piwo” postawiła na dwie niestandardowe aranżacje nośników outdoorowych. Na ulicach największych miast w Polsce można zobaczyć wiaty przystankowe z animowanym plakatem i billboardy 18 z elementami przestrzennymi - wszystkie z portfolio AMS.
Nowa kampania dodatków Finish z „Efektem Aaach”
Finish za pomocą sugestywnych analogii pokazuje konsumentom lepsze efekty zmywania dzięki dodatkom do zmywarek w nowej kampanii „Efekt Aaach!”.
Aplikacje Samochodowe od A do Z po raz 26.
Od ponad 10 lat, z początkiem wiosennego sezonu aplikacyjnego, Atrium i Ikonos organizują warsztaty pt. „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. Łącznie w całym cyklu wzięło już udział ponad 1000 uczestników.
Wyróżnienie firmy Prograf SG w konkursie Fespa 2019
FESPA to najważniejsze wydarzenie branży reklamowej w Europie. Podczas tej imprezy najważniejsi gracze tego rynku prezentują swoje osiągnięcia w zakresie druku - technik i materiałów.
W związku z wątpliwościami natury etycznej, skierowanymi do Rady Etyki Public Relations przez Luizę Jurgiel-Żyłę, Prezeskę Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, REPR oświadcza, iż nie dysponuje faktograficzną wiedzą pozwalającą na wydanie opinii w sprawie publikacji książkowej pt. „Delfin. Mateusz Morawiecki”. Ze względu na jej specyfikę, dla podjęcia odpowiedniego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764