logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tabliczki z anodowanego aluminium w ofercie Colop Polska

  PR 18.05.2017, przeczytano 605 razy
ilustracjastrzałka

Oferta firmy COLOP Polska poszerzona o zupełnie nowe kształty oraz kolory tabliczek wykonanych z aluminium anodowanego. Ponadto, firma wprowadziła również całkiem nowe tabliczki z kryształkami Swarovskiego oraz łańcuszki mosiężne o innych długościach niż dotychczas. Tabliczki doskonale sprawdzą się do produkcji różnego rodzaju identyfikatorów, informacji, a także jako gadżet czy nagroda.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tabliczki-z-anodowanego-aluminium-w-ofercie-colop-polska,32508,artykul.html

Obróbka laserowa nie wymaga stosowania żadnych dodatkowych środków jednocześnie pozwalając osiągnąć bardzo efektowne rezultaty. Grawer w kolorze białym doskonale kontrastuje z kolorowym tłem. Dostępna gama atrakcyjnych oraz praktycznych kształtów powoduje, że tabliczki po grawerowaniu są gotowe do sprzedaży.

Tabliczki cechują się również możliwością grawerowania dwustronnego oraz są produktem, który łatwo można obrobić ploterem laserowym lub frezarką. Powierzchnia tabliczek jest matowa.

Dostępne kształty: Przywieszka wojskowa z kryształami Swarovski, serce z kryształami Swarovski, t-shirt, wstążka, owal, ośmiokąt, kostka do gitary, kółko z otworem wewnątrz, chmura, liść, diament, beczka.

Źródło: COLOP Polska

www.colop.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764