logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tadeusz Winkowski gościem Salonu „Polityki”

  PR 19.12.2005, przeczytano 1391 razy

Tadeusz Winkowski, prezes i współwłaściciel drukarni Winkowski Sp. z o.o., był gościem andrzejkowego Salonu „Polityki”, zorganizowanego 30 listopada w Pilskim Domu Kultury. Spotkanie, przebiegające pod hasłem „10 lat Polityki w kolorze”, odbyło się zaledwie dzień po odebraniu przez Tadeusza Winkowskiego nagrody „Przedsiębiorca Roku 2005” w konkursie zorganizowanym przez firmę doradczą Ernst & Young.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tadeusz-winkowski-gosciem-salonu-polityki,3351,artykul.html

Okazją do zorganizowania pilskiego Salonu „Polityki” była 10. rocznica wprowadzenia rewolucyjnych zmian w technologii produkcji czasopisma. Jeszcze w połowie lat 90. ten wydawany od 1957 roku w formacie gazetowym tygodnik był drukowany na średniej jakości papierze i oferował wyłącznie czarno-białe strony. W 1995 roku, już pod kierownictwem Jerzego Baczyńskiego (obecnego redaktora naczelnego i prezesa Polityki Spółdzielni Pracy, wydającej czasopismo), podjęto decyzję o zmianie formuły i wprowadzeniu koloru.
W rezultacie nawiązano współpracę z Zakładami Graficznymi w Pile, które trzy lata później weszły w skład tworzonej właśnie firmy Winkowski Sp. z o.o. Tu „Polityka” jest drukowana do dziś, zaś jej wydawca od dekady jest jednym ze strategicznych partnerów firmy Winkowski Sp. z o.o.

O wieloletniej współpracy obu firm mówili podczas pilskiego spotkania gość specjalny, czyli Tadeusz Winkowski, oraz przedstawiciele Polityki: Jacek Mojkowski, wiceprezes wydawnictwa i redaktor naczelny tygodnika „Forum”, oraz Piotr Zmelonek, dyrektor pionu wydawniczego. Prowadzili je Leszek Będkowski, redaktor prowadzący „Polityki”, i Krzysztof Meszyński, szef produkcji czasopisma.
Spotkanie, w którym licznie wzięli udział mieszkańcy Piły i okolic, wypełniły wspomnienia związane z minionym 10-leciem, które dla obydwu firm oznaczały błyskotliwy rozwój. Winkowski Sp. z o.o. stała się w tym czasie jedną z dwóch największych drukarń w Polsce, notowaną też w pierwszej dziesiątce firm europejskich. „Polityka” natomiast stała się jednym z najbardziej poczytnych tygodników opinii (wg ostatnich badań ZKDP ponownie zajmuje pod tym względem pozycję nr 1) o nakładzie ok. 300 tys. egz.

Salony „Polityki” to specjalny program naszego tygodnika, którego celem jest umożliwienie osobom mieszkającym poza Warszawą kontaktu z najważniejszymi osobistościami naszego kraju oraz z dziennikarzami naszego pisma. – mówi Krzysztof Meszyński, szef produkcji „Polityki”, a zarazem inicjator pilskiego Salonu. – Gośćmi cyklicznych, comiesięcznych spotkań są najbardziej znani polscy politycy, artyści i biznesmeni. Program został uruchomiony cztery lata temu w krakowskim Klubie pod Jaszczurami. Od tamtego czasu otworzyliśmy kolejne Salony we Wrocławiu, Białymstoku, Elblągu, Pile, Lublinie, Łodzi i Poznaniu.
Salon w Pile ruszył 16 marca 2004 roku, jego współorganizatorami są Pilski Dom Kultury i telewizja Asta, zaś sponsorami – firmy Winkowski Sp. z o.o. i Stora Enso Poland. W dotychczasowych dziesięciu spotkaniach z mieszkańcami Piły i okolic udział wzięli m.in.: Jan Rokita, Jerzy Baczyński, Kamil Durczok i Agata Passent. Tadeusz Winkowski był 11. gościem pilskiego Salonu „Polityki”.

Źródło: Winkowski

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans Pawła Kowalewskiego w  Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy IAA Global
Paweł Kowalewski, malarz, członek legendarnej Gruppy, wykładowca na wydziale wzornictwa warszawskiej ASP, właściciel agencji Communication Unlimited, został wybrany na stanowisko Vice President Creativity Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Global.
Bogdan Sosnowski dołącza do Magnatalenta
W ostatnim czasie do MagnaTalenta – agencji oferującej usługi m.in. z zakresu budowania marek osobistych i employer brandingu dołączył Bogdan Sosnowski. Będzie on odpowiadał za programy rozwojowe dla klientów agencji, ich kompetencje miękkie oraz zarządzanie zespołami zdalnymi. Rozszerza tym samym portfolio usług oferowanych przez MagnaTalenta.
Black Friday - konsumenci nie rezygnują z zakupów mimo pandemii
Coroczne święto handlu, przypadające 27 listopada, niezmiennie przyciąga rzesze klientów. Wszystko wskazuje na to, że nie inaczej będzie w tym roku – zakupy planuje 62% konsumentów.  Jak kształtują się preferencje klientów e-commerców związanych z branżą home? Prognozami dzieli się platforma Homebook.pl.
Rusza kampania społeczna „#Nieprzesadzam”
Babbel – platforma do nauki języków obcych wraz z fundacją Centrum Praw Kobiet przygotowała specjalną kampanię, mającą na celu zwiększenie świadomości wokół agresji językowej. Akcja związana jest z Międzynarodowym Dniem Eliminacji Przemocy wobec Kobiet, który obchodzony jest 25. listopada. Ma na celu uświadomienie, że przemoc wobec kobiet to nie tylko...
„Nie ma że głowa boli” - nowa kampania marki Apap
Marka leku przeciwbólowego Apap z portfolio USP Zdrowie startuje z nową odsłoną kampanii „Ani chwili nie trać na ból” przygotowanej przez agencję AżTuNagle
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764