logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tagmax dla one2tribe – interaktywne wideo w szkoleniach sprzedażowych

  PR 24.10.2018, przeczytano 480 razy

Platforma motywacyjna one2tribe wdraża technologię Tagmax w swoich rozwiązaniach szkoleniowych dla dużych sieci sprzedaży. Zastosowanie interaktywnego wideo platformy Tagmax wzbogaci elektroniczne szkolenia, które one2tribe realizuje dla kilkudziesięciu firm w Polsce i zagranicą, m.in. operatorów telekomunikacyjnych, sieci retailowych oraz firm z branży finansowej, ubezpieczeniowej i farmaceutycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tagmax-dla-one2tribe-%E2%80%93-interaktywne-wideo-w-szkoleniach-sprzedazowych,379871,artykul.html

Tagmax to innowacyjna platforma typu „pop-up store” dla Internetu, umożliwiająca umieszczanie w materiałach wideo ruchomych i statycznych tagów. Łącząc w jednym kanale funkcje informacyjną, reklamową i sprzedażową jest m.in. świetnym narzędziem w rękach szkoleniowców.

- Cieszymy się ze współpracy z one2tribe, firmą, która stworzyła platformę umożliwiającą stosowanie unikalnych na światową skalę rozwiązań motywacyjnych. Tagmax uatrakcyjni zarejestrowane w technice wideo programy szkoleniowe, uzupełniając je o interaktywność – powiedział Radosław Sosnowski, Managing Partner w Tagmax.

- Fenomen Internetu polega na tym, że możemy swobodnie, wedle własnego uznania, przemieszczać się w obrębie przestrzeni stron www. Robimy to w oknie urządzenia – komputera czy smartfonu. Tagmax daje taką samą możliwość już w samym okienku z filmem – wyjaśnił Sosnowski. Platforma zamyka erę samego wyświetlania informacji odbiorcom w materiale wideo i daje im możliwość bezpośredniego reagowania na oglądaną treść.

- Interaktywne wideo ma praktycznie nieograniczone zastosowanie – użyte w wideo tagi pozwalają na odkrywanie dalszych treści, a wszystko dzieje się w oknie wideo. Oprócz sprzedaży towarów i usług, reklamy i marketingu, interaktywne wideo można stosować m.in. w działaniach edukacyjnych, szkoleniowych, informacyjnych, czy w badaniach rynku – powiedział Radosław Sosnowski – W trakcie oglądania widz może sam dokonywać wyboru – konsumować dodatkowe treści bądź działać, jednocześnie będąc ciągle zaangażowanym w ‘wyjściową’ zawartość filmu. Gdyby to wszystko było włożone bezpośrednio w materiał wideo, zniekształcałoby jego podstawowy przekaz, a dzięki technologii Tagmax w oknie odtwarzacza można swobodnie dopowiadać historie czy proponować zakup produktów.

One2tribe to spółka z kilkunastoletnim doświadczeniem na polskim rynku IT, oferująca rozwiązanie grywalizacyjne z pogranicza psychologii i technologii informatycznych. Eksperci firmy opierają swoją wiedzę na psychologii behawioralnej i analizie ponad 4 milionów profili graczy z systemów gamifikacyjnych i gier społecznościowych własnego autorstwa. Platforma one2tribe pomaga zarządzać zespołami poprzez motywowanie za pomocą mechanizmów nagradzania i rywalizacji, przy jednoczesnym dostarczaniu ich członkom niezbędnej do sprawnego funkcjonowania wiedzy . Efektem zastosowania tego rozwiązania jest skrócenie czasu wprowadzania produktów na rynek, poprawa rentowności czy też zwiększenie sprzedaży.

- Nasza platforma jest rozwiązaniem kompletnym – motywujemy do realizacji celów sprzedażowych, operacyjnych czy też związanych z komunikacją z klientem. System opiera się na podobnych mechanizmach jak w przypadku kampanii internetowych, platforma jest dostępna z chmury i jej wdrożenie nie generuje dużych kosztów. Silnym komponentem naszej platformy jest element szkoleniowy, łączący wiedzę zapisaną elektronicznie z analizą jej zastosowania w praktyce. W tym obszarze rozpoczęliśmy współpracę z Tagmax, oferując interaktywne wideo jako mechanizm wzbogacający nasze elektroniczne szkolenia – powiedział Wojciech Ozimek, Prezes Zarządu one2tribe.

Źródło: Tagmax

www.tagmax.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764