logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tagmax wprowadza innowacje w talent show Polskiego Radia

  PR 01.10.2018, przeczytano 801 razy
ilustracjastrzałka

Muzyczne talent show Programu 3 Polskiego Radia „Start NaGranie” to pierwszy w historii konkurs, w którym będzie można głosować na jego uczestników, kupując ich muzykę bezpośrednio z poziomu nagrania online. Innowacyjne rozwiązanie konkursowe wdrożył polski startup – interaktywna platforma video Tagmax. Emisja pionierskiego show ruszy 5 października na antenie „Trójki” i online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tagmax-wprowadza-innowacje-w-talent-show-polskiego-radia,379573,artykul.html

- Wdrożona przez Tagmax innowacyjna mechanika głosowania pozwala na interakcję typu ‘one-click’, wprost z poziomu nagrań publikowanych w formie video – w nich publiczność będzie oddawała głosy, kupując utwory konkursowe, a dochód trafi do rąk wykonawców – wyjaśnił Bartosz Jastrzębowski z platformy Tagmax, który jest również twórcą konkursu i reżyserem jego odcinków. W talent show, w którym główną nagrodą jest nagranie i wydanie albumu w Agencji Muzycznej Polskiego Radia, mogą brać udział debiutujący soliści i zespoły. Przesłuchania uczestników, organizowane w Studio Koncertowym im. Agnieszki Osieckiej przed jury i publicznością, będą prezentowane na antenie „Trójki”, na portalu polskieradio.pl i w mediach społecznościowych.

- To pierwsze w historii talent show o takiej formule. Stosując najnowsze technologie nie tylko zaangażuje słuchaczy i internautów we wspieranie swoich faworytów, ale też pozwoli artystom zgromadzić środki na realizację swoich autorskich pomysłów. Wierzę, że wspólnie wyznaczamy właśnie nową jakość w interakcji z odbiorcami. Chcemy jednocześnie, aby był to konkurs, który w autentyczny sposób pomoże wydobyć przyszłe diamenty polskiej muzyki – powiedział Wiktor Świetlik, dyrektor i redaktor naczelny Programu 3 Polskiego Radia.
 
- Możemy śmiało powiedzieć, że tym konkursem Polskie Radio wyznacza kierunek rozwoju – tak radia online, jak i konkursów talentów. Cieszymy się niezmiernie, że możemy wspólnie z ‘Trójką’ wprowadzać nową jakość interakcji z odbiorcami. Dzięki zastosowaniu naszej platformy, głosowanie w konkursie będzie atrakcyjniejsze, uczestnicy będą mogli monetyzować swój udział w show i zagwarantuje to im wzrost interakcji online – wyjaśnił Radosław Sosnowski z platformy Tagmax.

- Współtworząc z Polskim Radiem nowy format konkursu, chcieliśmy znaleźć płaszczyznę do komunikacji z młodymi ludźmi. Ich pasje muzyczne, wywołane poprzez eter radiowy, stają się widoczne w sieci. ‘Trójka’ jest gwarantem jakości muzycznej, jury to profesjonaliści w każdym calu, a internet pomaga być tuż przy artystach i ich twórczości. To tam jest ich publika. A ‘Start NaGranie’ to pierwszy konkurs radiowy realizowany w technice wideo do internetu – podkreśla Bartosz Jastrzębowski.

Nabór do „Start NaGranie” ruszył 12 września i będzie trwać do końca października. Artyści będą prezentowali wyłącznie własny repertuar, wykluczone jest wykonywanie coverów. Jury konkursu dopuści spośród zgłaszających 35 uczestników, którzy wezmą udział w eliminacjach – te będą emitowane w pierwszych odcinkach programu, gdzie głosami jury jeden z wykonawców będzie mógł zaprezentować się w poniedziałkowych audycjach Tomasza Żądy „Trójka Żąda debiutów”. Następnie odbędą się półfinały, w których publiczność będzie mogła, kupując muzykę uczestników online, głosować na nich. W finale – 21 grudnia – laureata spośród trzech najlepiej sprzedających swoją muzykę wykonawców wybierze jury.

Tagmax to zupełnie nowy sposób komunikacji z odbiorcą, zamieniający dotychczasowy monolog, wymagający estymowania jego reakcji, na wielokanałowy dialog. Okno z materiałem video staje się dzięki platformie Tagmax samodzielnym bytem, zawierającym wszystko, co potrzebne do dokonania transakcji – jest więc unikalnym, interaktywnym „pop-up store” dla internetu, w którym widz może wykonać różne działania, a to potęguje jego zaangażowanie w oglądaną treść.

 - Wyróżnikiem platformy jest połączenie w jednym kanale – video – funkcji reklamowej, sprzedażowej i informacyjnej, co dostępne było dotąd tylko w konwencjonalnych sklepach stacjonarnych. Dzięki temu platforma to kanał nowatorski – i komunikacji, i sprzedaży – nie kolidujący z już istniejącymi i dający komplementarne rozwiązanie – wyjaśnia Radosław Sosnowski.

Platforma działa w oparciu o autorskie rozwiązanie do umieszczania w video klikalnych tagów – ruchomych i statycznych, pozwalających odbiorcy dokonywać zakupów lub uzyskiwać informacje bezpośrednio z poziomu oglądanego materiału. Posiada zaimplementowaną technologię sprzedaży i własny CMS, zaplecze logistyczne oraz system płatności i rozliczeń. Tagmax jest też rozwiązaniem do działań niekomercyjnych, rozrywkowych, edukacyjnych czy też do działalności charytatywnej.

Źródło: Tagmax

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764