logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tailor Made PR dla Unilever Polska

  PR 24.10.2019, przeczytano 599 razy
ilustracjastrzałka

Do grona klientów Tailor Made PR dołączył Unilever Polska. Agencja odpowiada za działania z zakresu influencer marketingu, towarzyszące wprowadzeniu nowej linii Kasz pełnych smaku Knorr.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tailor-made-pr-dla-unilever-polska,384466,artykul.html

Działania komunikacyjne podjęte przez Unilever Polska oraz Tailor Made PR mają na celu promocję nowych produktów marki oraz zwiększnie świadomości Polaków w zakresie wartości odżywczych kasz. Najnowsza seria dań jest w 100% naturalna, odpowiednia dla wegetarian, oraz różnorodna. Dzięki Kaszy pełnej smaku Knorr dania są zawsze smaczne, szybki  i zdrowe.

W ramach działań na Instagramie, do kulinarnej podróży agencja Tailor Made PR zaprosiła kilkudziesięciu influencerów oraz 4 ambasadorki projektu: aktorki Olgę Frycz, Monikę Mrozowską, Agnieszkę Sienkiewicz oraz baletnicę Svetlanę Ovsyanking. Każda z osób otrzymała przygotowaną przez agencję  przesyłkę pełną witamin i smaku. W skrzyniach dostarczanych przez kurierów ubranych w farmerskim stylu, oprócz różnorodnych produktów z linii Kasz pełnych smaku Knorr, można było znaleźć świeże, naturalne, zdrowe warzywa i zioła. Rolą ambasadorek projektu było przyrządzenie dowolnej potrawy z kaszy Knorr oraz zachęcenie innych do zrealizowania kulinarnych pomysłów z wykorzystaniem nowych produktów marki.

- Planując działania komunikacyjne dla naszego Klienta poszukiwaliśmy rozwiązań podobnych do kasz - prostych, ale efektywnych w swoim działaniu. – mówi Edwin Zasada, Strategy Director Tailor Made PR i dodaje - Nasza ekspertyza łącząca kompetencje PR-owe z mediowymi w obszarze influencer marketingu była tutaj nieoceniona. Efektem tej pracy był dobór osób do kampanii, które były wiarygodne w swoim przekazie, pasujące stylem życia do produktu, a zarazem zapewniały nam dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców na odpowiednim poziomie.

Ostatnim punktem kampanii jest instagramowy konkurs, w którym do zadań użytkowników należy przedstawienie w formie zdjęciowej swojej wersji potrawy na bazie kasz Knorr oraz uzasadnienie, za co lubią produkt. Do wygrania są m. in. 4 zestawy Kasz pełnych smaku Knorr oraz bony do sklepu z akcesoriami kuchennymi.

Ze strony Tailor Made PR za koordynację prowadzonych działań na rzecz klienta odpowiada Dominika Zioło, Client Service Director oraz Paula Myśliwiec, Social Media Specialist.

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764