logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tailor Made PR w kampanii digital dla marki Luksja

  PR 30.09.2020, przeczytano 587 razy

Tailor Made PR ponownie poprowadzi działania komunikacyjne dla marki Luksja, tym razem realizowane w ramach nowej kampanii Mini-Nawyki. Agencja pozyskała projekt w ramach wygranego przetargu i odpowiedzialna jest za przygotowanie strategii a także koncepcji kreatywnej i produkcję materiałów video, współpracę z influencerami oraz relacje z mediami. Komunikacja najnowszej kampanii prowadzona będzie w okresie październik – listopad 2020.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tailor-made-pr-w-kampanii-digital-dla-marki-luksja,388593,artykul.html

Jesienna kampania to kolejna wspólna akcja Tailor Made PR i marki Luksja. Wszystkie działania prowadzone są pod hasłem Twój pierwszy krok do pielęgnacji, objawiającej się w codziennych, małych nawykach.

Główną osią tegorocznej komunikacji jest współpraca z ambasadorem kampanii – znaną influencerką, który pojawi się w materiałach kreatywnych stworzonych przez Tailor Made PR. Działania ambasadorki będzie też można śledzić w jej mediach społecznościowych.

- Bardzo nas cieszy, że marka Luksja po raz kolejny postanowiła powierzyć Tailor Made PR realizację swojej kampanii. W tym roku stawiamy wspólnie pierwszy krok ku zmianom jakie czekają naszego Konsumenta. Jesienna komunikacja ma za zadanie zmienić postrzeganie marki. Chcemy w tych ciekawych dla marketingu czasach zbliżyć się do konsumenta, dlatego w naszej strategii sięgnęliśmy po emocjonalny kontekst jakim jest budowanie dobrym mini nawyków – podkreśla Edwin Zasada, Strategy Director w Tailor Made PR.

Tailor Made PR pozyskał projekt w ramach przetargu. Z ramienia agencji, za koncepcję kreatywną i  strategię odpowiedzialny jest Edwin Zasada Strategy Director, natomiast za działania dla Klienta odpowiadają Paula Myśliwiec Social Media Specialist, z zespołu Social Media Communication oraz Magdalena Chodara Senior Account Executive z zespołu Lifestyle Brands Communication. Agencja koordynuje produkcję materiałów kreatywnych (key visual oraz video), współpracę z ambasadorką, influencer marketing oraz współpracę z mediami.

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764