Tailor Made PR ponownie poprowadzi działania komunikacyjne dla marki Luksja, tym razem realizowane w ramach nowej kampanii Mini-Nawyki. Agencja pozyskała projekt w ramach wygranego przetargu i odpowiedzialna jest za przygotowanie strategii a także koncepcji kreatywnej i produkcję materiałów video, współpracę z influencerami oraz relacje z mediami. Komunikacja najnowszej kampanii prowadzona będzie w okresie październik – listopad 2020.
Jesienna kampania to kolejna wspólna akcja Tailor Made PR i marki Luksja. Wszystkie działania prowadzone są pod hasłem Twój pierwszy krok do pielęgnacji, objawiającej się w codziennych, małych nawykach.
Główną osią tegorocznej komunikacji jest współpraca z ambasadorem kampanii – znaną influencerką, który pojawi się w materiałach kreatywnych stworzonych przez Tailor Made PR. Działania ambasadorki będzie też można śledzić w jej mediach społecznościowych.
- Bardzo nas cieszy, że marka Luksja po raz kolejny postanowiła powierzyć Tailor Made PR realizację swojej kampanii. W tym roku stawiamy wspólnie pierwszy krok ku zmianom jakie czekają naszego Konsumenta. Jesienna komunikacja ma za zadanie zmienić postrzeganie marki. Chcemy w tych ciekawych dla marketingu czasach zbliżyć się do konsumenta, dlatego w naszej strategii sięgnęliśmy po emocjonalny kontekst jakim jest budowanie dobrym mini nawyków – podkreśla Edwin Zasada, Strategy Director w Tailor Made PR.
Tailor Made PR pozyskał projekt w ramach przetargu. Z ramienia agencji, za koncepcję kreatywną i strategię odpowiedzialny jest Edwin Zasada Strategy Director, natomiast za działania dla Klienta odpowiadają Paula Myśliwiec Social Media Specialist, z zespołu Social Media Communication oraz Magdalena Chodara Senior Account Executive z zespołu Lifestyle Brands Communication. Agencja koordynuje produkcję materiałów kreatywnych (key visual oraz video), współpracę z ambasadorką, influencer marketing oraz współpracę z mediami.
Źródło: Tailor Made PR